tu zaczyna się dom
Zaloguj się
Dla profesjonalistów
Dominika Mikulska
Co klienci myślą o pośrednikach? Mity obalone! Nowe badanie wizerunku zawodu
30.11.2025
Łukasz Morgiewicz
Jak działać na TikToku, by nie wypaść z obiegu?
23.10.2025
Więcej zapytań, dzięki szczegółom otoczenia na mapie
26.09.2025
Anna Ledwoń-Blacha
Agent z ludzką twarzą. Jak budować markę osobistą w nieruchomościach i nie wypaść jak...
10.09.2025
Anna Zachara-Widła
Młodzi vs starsi na rynku nieruchomości – dwa światy, jeden rynek
22.08.2025
Aldona Oleńkiewicz
Marka osobista – ubezpieczenie na przyszłość
18.07.2025
Efektywna współpraca z agencją reklamową. Przewodnik dla rynku nieruchomości
15.07.2025
Małgorzata Plona
Strategie remarketingu. Jak przyciągnąć klientów, którzy już wykazali zainteresowanie?
07.07.2025
Justyna Sprawka
Audyt marki osobistej – dlaczego jest kluczowy?
21.06.2025
Prosty język. Jak pisać do klientów po ludzku? Rozmowa z Tomaszem Piekotem
11.06.2025
Katarzyna Pruska
Neuromarketing w branży nieruchomości. Jak emocje wpływają na decyzje zakupowe?
16.04.2025
Zyskaj więcej, dzięki nowym sposobom promowania ogłoszeń
10.04.2025
Algorytmy social media w 2025 roku. Jak je wykorzystać?
29.03.2025
Dominika Studniak
Neuroróżnorodność w obsłudze klienta. Rozmowa z Anną Karcz-Czajkowską
12.03.2025
Strategie marketingowe oparte na rekomendacjach. Jak zbudować system poleceń dla biura...
15.01.2025
Copywriting dla agentów nieruchomości. Skuteczne zasady pisania
12.01.2025
Produktywność z AI. Rozmowa z Anną Prończuk-Omiotek
11.12.2024
6 najczęściej popełnianych błędów w marketingu nieruchomości
16.10.2024
Jak wykorzystać trendy i osiągnąć przewagę nad konkurencją?
14.10.2024
Marek Zboralski
Błędy językowe w ofertach sprzedaży i wynajmu nieruchomości. Przestrogi, przykłady, porady
07.10.2024
Projektowanie doświadczeń. Rozmowa z Agą Szóstek
11.09.2024
Zostaw telefon, oddzwonię. Pozyskiwanie kontaktów od zabieganych
16.07.2024
Andrzej Sadowski
Jak szef z szefem. Współpracuj z agencją marketingową mądrzej i skuteczniej
09.07.2024
Mity o rynku nieruchomości
27.06.2024
Efektywna praca z narzędziami opartymi na sztucznej inteligencji
14.06.2024
Social media selling. Rozmowa z Jerzym Zientkowskim
12.06.2024
Maciej Sznitowski
Jobs-To-Be-Done, czyli od czego zacząć budowanie silnej marki?
14.04.2024
Hejt i krytyka w branży nieruchomości
11.04.2024
Więcej artykułów