Funkcjonalności portalu Marketing nieruchomości
O wyborze nieruchomości decydują przede wszystkim trzy podstawowe czynniki: po pierwsze – lokalizacja, po drugie – lokalizacja i po trzecie... lokalizacja. To stwierdzenie dotyczy wszystkich typów nieruchomości – nie tylko mieszkań, apartamentów, domów, działek, ale także obiektów komercyjnych. Ujawnienie informacji o lokalizacji ma niebagatelne znaczenie już na etapie prezentacji oferty w portalu.
Ogłoszenia z oznaczoną na mapie lokalizacją (dokładną lub choćby przybliżoną) konwertują o 15% lepiej niż ogłoszenia bez lokalizacji.
Sama lokalizacja nieruchomości jest cenną daną, wydaje się jednak niepełna bez informacji o obiektach w jej najbliższym otoczeniu. Miejsca użyteczności tzw. POI (ang. points of interest) ważne są zwłaszcza dla osób, które poszukują nieruchomości na nieznanym sobie dokładnie obszarze. Czyli tak naprawdę dla większości, bo mówimy tu o znajomości na poziomie aktualnego w danym czasie umiejscowienia obiektów, tj. park, targ czy najbliższy osiedlowy sklep.
Mapy na portalu Nieruchomosci-online.pl mają niespotykaną nigdzie indziej możliwość samodzielnego lokalizowania takich obiektów przez ogłoszeniodawcę. Oprócz obecnych domyślnie na mapie punktów pobieranych z map technologii Google, możesz oznaczyć na mapie ponad 40 rodzajów obiektów (z takich dziedzin, jak: szkolnictwo, handel, usługi, rozrywka, zdrowie).
Dzięki temu możesz pokazać poszukującemu, jak zorganizowana jest przestrzeń wokół nieruchomości, którą sprzedajesz, a zatem – jak łatwo będzie mu zorganizować tam jego przyszłe życie!
Zaloguj się i uzupełnij POI w swoich ogłoszeniach!
Magazyn ESTATE
Skupiamy uwagę na nieruchomościach
Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników
Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.





