Nieruchomosci-online.pl - Tu zaczyna się dom tu zaczyna się dom

Kolejny rok potwierdza, że patrzymy w jedną stronę - badanie satysfakcji 2022

Dominika Mikulska
Komentarze

W czwartym już, corocznym badaniu satysfakcji ze współpracy z naszym portalem, zapytaliśmy pośredników w obrocie nieruchomościami, jak nas oceniają. Wsłuchiwanie się w głosy klientów to część DNA marki, jaką jest Nieruchomosci-online.pl.

Koncentrujemy się na dostarczaniu wartościowych kontaktów od poszukujących, tworząc przyjazną przestrzeń bez rozpraszających reklam. Staramy się być przyjaźni i przejrzyści dla użytkowników poszukujących, jednocześnie zapewniając rozwiązania realizujące potrzeby zarówno agencji, jak i indywidualnych agentów, w ważnych obszarach wspierających ich pracę i profesjonalny wizerunek zawodu. W zmiennej rzeczywistości stawiamy na relacje oparte na zaufaniu i uważności.

Nie wahamy się mówić: „Sprawdzam!”. Po raz kolejny poprosiliśmy pośredników w obrocie nieruchomościami o wyrażenie swojej opinii na temat działania Nieruchomosci-online.pl.

Badanie satysfakcji

Badanie poziomu satysfakcji dotyczącej użytkowania portalu tradycyjnie już przeprowadziliśmy, korzystając z uznanej na całym świecie metodologii badania lojalności klientów Net Promoter® Score (NPS).

O wypełnienie krótkiej ankiety poprosiliśmy wyłącznie klientów Nieruchomosci-online.pl. Ponad 830 pośredników, w dniach  od 9 do 17 sierpnia 2022, odpowiedziało – zgodnie z zasadami badania NPS – na kluczowe pytanie:

Jak bardzo prawdopodobne jest, że polecisz korzystanie z usług Nieruchomosci-online.pl znajomym?

Odpowiedzi udzielane były w skali od 1 do 10. Podczas analizy badania ankietowanych definiuje się w następujący sposób: 0-6 – Krytycy marki, 7-8 – Obojętni, 9-10 – Promotorzy marki. Wynik badania ustala się w następujący sposób: od wartości procentowej Promotorów odejmujemy wartość procentową Krytyków.

NPS osiąga wartości z przedziału (-100, +100). Wartości dodatnie uznaje się za wynik dobry, powyżej 50 – za wybitny.

Doceniacie nasze usługi i – co więcej – jesteście gotowi otwarcie polecać je innym.

Co robimy dobrze?

Badanie NPS zostało rozszerzone o drugie pytanie o charakterze jakościowym. Zapytaliśmy w nim o to, co uważacie, że robimy dobrze, a co moglibyśmy robić lepiej.

Informacja zwrotna otrzymana od Was dotyczyła wielu obszarów działania portalu. Z pełną świadomością zwracacie uwagę na konkretne funkcjonalności, ale także na naszą postawę wobec Was. To motywuje nas do dalszych starań.

4 obszary, w których doceniacie Nieruchomosci-online.pl najczęściej:

Wysoka skuteczność w dostarczaniu zapytań
Trwałość współpracy, dzięki jasnym zasadom
Funkcjonalne narzędzia w ramach usługi
Jakość kontaktu z doradcą klienta

 

Oto niektóre Wasze wypowiedzi:

Alicja Kuczyńska
AlaWro - nieruchomości na miarę, Wrocław
Obsługa nastawiona na rozwiązywanie problemów, przychylnie nastawiona i pomocna. Podwyżki za usługę nie są wprowadzane w sposób drastyczny i częsty, przez co mam poczucie bezpieczeństwa. To jedyny serwis (w ciągu 15 lat mojej kariery), z którym nigdy nie chciałam zawieszać współpracy i nie musiałam tego robić. I to jest genialne!
Mateusz Malutko
MTM INVEST, Szczecin
Współpraca z portalem Nieruchomosci-online.pl przebiega bardzo dobrze, a portal cały czas się rozwija. Rozpoznawalność wśród klientów rośnie, dzięki akcjom reklamowym w mass mediach, a do naszego – agentów – użytku są oddawane coraz nowsze funkcjonalności, jak np. kreator wirtualnych wizyt – wewnętrzne narzędzie nieuzależnione od zewnętrznego dostawcy i dodatkowych abonamentów. Warunki współpracy są przejrzyste i klarowne. Widać, że portal ma jasną wizję, jak powinno wyglądać dobre narzędzie dla pośrednika w obrocie nieruchomościami.
Marek Zajkowski
Perły Nieruchomości, Białystok
Polecam Nieruchomosci-online z całego serca. Już od początku współpracy widać, że naprawdę zależy im na kliencie. Bardzo przyjazna i po prostu świetna obsługa konta biura – tutaj wszystko jest pod ręką. Od wskaźnika zainteresowania każdą z ofert, poprzez wgląd w zapytania od klientów, na szybkiej możliwości promowania kończąc. Jako pośrednik korzystam już kilka dobrych lat – nigdy mnie nie zawiedli.
Rafał Gilarski
PRO300 NIERUCHOMOŚCI, Kęty
Ważnym aspektem jest dla mnie współpraca. Jako team dbacie o relacje z Klientem, a poziom obsługi ze strony doradcy jest na najwyższym poziomie. Oferowane warunki współpracy są konkurencyjne, a w kwestii technicznych funkcjonalności – jesteście po prostu genialni.
Paulina Zarzycka
TORO Nieruchomości, Częstochowa
Portal Nieruchomosci-online.pl jest przejrzysty, cały czas się rozwija. Szybko reaguje na zmieniające się potrzeby klientów, a agentów wspiera w ich pracy. Prowadzi ciekawe i miarodajne badania.
Maciej Ciżek
Home Asset Sp. z o.o., Gdańsk
Relacja ceny usługi do jakości jest bardzo dobra. Jestem zadowolony z jakości prezentowanych ofert, a co najważniejsze – portal generuje dużo zapytań na oferty.
Dariusz Górski
MASTERHOUSE Kupujesz Sprzedajesz Wynajmujesz, Poznań
Responsywność strony, bezpłatny kreator wirtualnych spacerów, intuicyjna aplikacja mobilna – to atuty, dla których portal Nieruchomosci-online jest bezkonkurencyjny i nadaje ton branży nieruchomości w Polsce.
Michał Kilkowski
Atelier Nieruchomości, Bydgoszcz
Bardzo intuicyjna wyszukiwarka, przejrzysta grafika. Spośród portali, z którymi współpracuję, Nieruchomosci-online.pl daje praktycznie najwięcej leadów.
Wojciech Dutka
Concretny Nieruchomości & Home Staging, Jaworzno
Nieruchomosci-online.pl wyróżnia się na tle innych portali doskonałym planem marketingowym i wsłuchiwaniem się w potrzeby zmieniającego się rynku. Zdecydowanie polecam!
Małgorzata Szczęsna
WGN, Radom
Dopingujecie nas do tworzenia dokładnych opisów, nagradzacie za to dodatkowymi wyróżnieniami. Oferty są widoczne w internecie. Robicie to dobrze –  mam duży zwrot.
Marcin Czora
Żabia Wola Nieruchomości, Żabia Wola
Zaletą portalu jest bardzo czytelny interfejs dla biura i poszczególnych agentów. Przy wprowadzaniu nieruchomości, portal sugeruje dodatkowe kroki, jak dodanie filmu czy większej ilości zdjęć, co pozwala agentom na podnoszenie jakości ofert. Dzięki tym działaniom oferty są dopracowane i na wysokim poziomie, co przekłada się na większe zainteresowanie klientów kupujących i przyspiesza transakcję. Każda oferta ma oddzielną zakładkę statystyk, dzięki czemu biuro może śledzić zainteresowania oraz generować czytelne i zrozumiałe raporty dla klientów. Tak rozbudowane możliwości są rzadko spotykane w innych portalach, a to wszystko w przystępnej cenie.
Rafał Zmuda
ARDOM SP.C., Leszno
Nieruchomosci-online.pl to dobrze rozpoznawalna marka. Dzięki temu nasze oferty szybko trafiają do szerokiego grona klientów. Dla nas ważne jest również to, że cena pakietu, który posiadamy, jest konkurencyjna wobec innych portali.
Renata Piaseczny
CUBE Nieruchomości, Bielsko-Biała
Jesteście rozpoznawalnym portalem nieruchomościowym, z którego korzysta wielu poszukujących. To sprawia, że szukając nieruchomości, coraz częściej trafiają z zapytaniem do naszego biura. Nam osobiście podoba się również fakt, że możemy umieścić wszystkie nasze oferty na Państwa portalu w cenie pakietu.

Jesteśmy naprawdę dumni z tego, jakie opinie spłynęły od Was z różnych stron Polski. Dziękujemy za Wasz czas i zaangażowanie!

 

Co możemy robić lepiej?

Celem ankiety było nie tylko zebranie ogólnej opinii, ale także identyfikacja konkretnych obszarów wymagających poprawy.

Dzięki temu, że wyraziliście swoje zdanie, możemy działać świadomie, by lepiej odpowiadać na Wasze potrzeby.

Zebraliśmy ponad 830 opinii. Od małych biur pracujących na wyłącznościach po duże agencje nieruchomości. Od właścicieli i menedżerów po agentów nieruchomości. Z dużych miast i mniejszych miejscowości.

Jesteśmy gotowi zmierzyć się z opiniami krytycznymi, by w oparciu o tak zgromadzoną wiedzę działać proaktywnie, zmieniać się i doskonalić. Wiemy, co musimy skorygować, jakie nowe kroki podjąć, jakie usprawnienia wprowadzić w najbliższej przyszłości.

Niektóre Wasze wątpliwości możemy rozwiać od razu :-)

• Czy (a właściwie to – kiedy) przegonimy największego konkurenta?

Możliwości Polaków, jeśli chodzi o zakup nieruchomości, drastycznie obniżyły inflacja, podwyżki stóp procentowych i zmiana zasad udzielania kredytów przez banki. W styczniu 2022 roku liczba unikalnych poszukujących na portalu przekroczyła 4,15 miliona, sierpień zakończyliśmy z wynikiem  2,56 miliona UU. Wszyscy mamy świadomość, że rynek się zmienia. Konieczna jest zmiana optyki. Stale dążymy do tego, by nasza marka była bardziej rozpoznawalna wśród użytkowników, jednak na pierwszy plan wysuwa się dla nas dostarczanie Wam jak największej liczby kalorycznych kontaktów od osób żywo zainteresowanych dokonaniem transakcji. To w tej konkurencji ścigamy się teraz sami ze sobą i wyciskamy jak najwięcej z aktualnej sytuacji na rynku.

• W jaki sposób promujemy portal?

Wśród działań promocyjnych duże znaczenie będzie w najbliższym czasie miała kampania brandowa Nieruchomosci-online.pl skierowana do osób żywo zainteresowanych zakupem. Kampania ruszyła w sierpniu i trwać będzie do końca listopada 2022. Nasze kreacje będą obecne w programach telewizyjnych sieci TVN (w tym m.in. TVN, TVN7, TVN Style, TVN Turbo) oraz w stacjach radiowych grupy RMF FM i Radia Zet.

Ponadto stale jesteśmy obecni w sieci reklamowej Google i największych serwisach internetowych w Polsce. Do tego dobra widoczność na Facebooku i Instagramie oraz reklamy wideo w serwisie YouTube.

Pozycjonowanie serwisu to nasz Święty Graal, dlatego nie opuszczamy najwyższych pozycji w Google i jesteśmy liderem w liczbie fraz wyświetlanych w TOP3, TOP10 i TOP50 w wyszukiwarce Google.

• W jakim celu w portalu widoczne są oferty archiwalne?

Część biur z powodzeniem korzysta z zapytań dotyczących ogłoszeń archiwalnych jako dodatkowego źródła kontaktów do klientów kupujących. Daje im to możliwość zaoferowania innych podobnych nieruchomości (z własnej oferty lub w ramach współpracy MLS) lub zaproponowania usługi poszukiwania na zlecenie.

To Wam zostawiamy decyzję, czy ogłoszenia Waszego biura mają się  wyświetlać, czy też nie. W każdej chwili możecie zrezygnować z ich emisji – wyłączyć archiwum z pomocą naszego Biura Obsługi Klienta.

 

Wpływ na to, jak działamy, możesz mieć... cały czas!

Tegoroczne badanie satysfakcji już za nami, jednak pamiętajcie, że swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi działania portalu możecie dzielić się z nami przez okrągły rok.

Na Wasze wiadomości czekamy pod adresem satysfakcja(@)nieruchomosci-online.pl.

Dominika Mikulska

Dominika Mikulska - Ekspertka marketingu z 18-letnim stażem w zawodzie. Od 2013 związana z portalem Nieruchomosci-online.pl, w którym jako b2b marketing manager realizuje projekty w sferze komunikacji i rozwoju produktu dla biur i agentów nieruchomości. Redaktor naczelna e-magazynu „ESTATE”.

Magazyn ESTATE

Skupiamy uwagę na nieruchomościach

Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników

Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.

Pobierz za darmo najnowszy numer

Dowiedz się więcej o magazynie ESTATE

Zobacz także