Nieruchomosci-online.pl - Tu zaczyna się dom tu zaczyna się dom

Wskaźnik zainteresowania – obiektywny doradca ds. promocji ofert

Dominika Mikulska
Komentarze

Każdy agent na temat zainteresowania jego ofertą z pewnością ma swoje przekonania. Przekonania poparte liczbą odebranych w sprawie konkretnej nieruchomości telefonów, otrzymanych zapytań. Utarło się, że zainteresowanie = kontakt z ogłoszeniodawcą.

Obecnie przyzwyczajeni jesteśmy, że wszystko można znaleźć w internecie. Każdy produkt, usługę, firmę można znaleźć na wielu stronach czy nawet w porównywarkach, szczegółowo opisane, z podanymi parametrami. Coś nie spełnia naszych oczekiwań, nie jest wystarczająco dobrze opisane lub budzi wątpliwości – opuszczamy stronę. Te schematy zachowania przenoszą się także na oferty nieruchomości.

Stworzyliśmy wskaźnik aktualnego zainteresowania, abyś mógł szybko i łatwo porównać, jak poszukujący nieruchomości faktycznie reagują na Twoje ogłoszenia.

Algorytm wskaźnika bazuje na takich danych, jak: wysłane zapytania, kontakty (odsłonięte numery telefonu w portalu, wybrane połączenia telefoniczne z wersji mobilnej portalu), a także uwzględnia wszystkie inne akcje wykonane na ogłoszeniu: odwiedziny, kliknięcia „Czytaj więcej”, przeglądanie zdjęć, odsłonięcie mapy, udostępnianie ogłoszenia na FB i e-mail, oznaczenie w Ulubionych czy wydruk.

Każde zdarzenie ma swoją wagę, dodatkowo korygowaną w czasie – im zdarzenie starsze, tym jego wartość jest niższa. Jest aktualizowany codziennie, dzięki czemu zapewnia najnowsze i najbardziej precyzyjne dane.

Więcej o wskaźniku zainteresowania dowiesz się z artykułu.

Które oferty warto zatem promować?

Najdroższe, najtańsze, najstarsze, z najwyższą prowizją, od najbardziej niecierpliwego klienta? Punktów widzenia i strategii jest wiele. Podsuwamy podpowiedź, która brzmi: te najbardziej angażujące poszukujących!

Ogłoszenia o wysokim wskaźniku są atrakcyjne dla kupujących – jeśli je wyróżnisz, wygenerują dla Ciebie dużo więcej zapytań. Wskaźnik zainteresowania znajdziesz w profilu, klikając w termometr na liście aktywnych ogłoszeń oraz w statystykach jednostkowych.

Nie zapomnij jednak o jednym – by przed aktywacją wyróżnienia zweryfikować aktualność oferty, w tym kompletność pól!

Dominika Mikulska

Dominika Mikulska - Ekspertka marketingu z 18-letnim stażem w zawodzie. Od 2013 związana z portalem Nieruchomosci-online.pl, w którym jako b2b marketing manager realizuje projekty w sferze komunikacji i rozwoju produktu dla biur i agentów nieruchomości. Redaktor naczelna e-magazynu „ESTATE”.

Magazyn ESTATE

Skupiamy uwagę na nieruchomościach

Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników

Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.

Pobierz za darmo najnowszy numer

Dowiedz się więcej o magazynie ESTATE

Zobacz także