Nieruchomosci-online.pl - Tu zaczyna się dom tu zaczyna się dom

Obraz wart więcej niż tysiąc słów. Ale wideo – więcej niż milion

Dominika Mikulska
Komentarze

Fotografie promujące wystawioną nieruchomość to forma promocji bardziej przekonująca niż nawet najbarwniejszy opis. Analitycy nowych mediów wskazują jednak, że obecnie coraz większą rolę zaczyna odgrywać wideo.

Rosnąca liczba użytkowników urządzeń mobilnych, wraz z rosnącą intensywnością ich użytkowania przez dotychczasowych właścicieli, sprawia, że rok 2016 będzie kolejnym rokiem eskalującej konsumpcji wideo w internecie. Czas spędzony na oglądaniu wideo online wzrośnie o 19,8% ogółem, a na urządzeniach mobilnych aż o 34,8% (dane: ZenithOptimedia).

Jakie konsekwencje to za sobą niesie?

Uatrakcyjnienie prezentacji mieszkania lub domu za pomocą filmu nieubłaganie stawać się będzie oczekiwaną przez poszukujących normą. Póki co jednak jeszcze jest czymś, czym bez wątpienia można wyróżnić się z tłumu.

Dodając ogłoszenie w portalu Nieruchomosci-online.pl, można je wzbogacić o materiał wideo. Prezentowany jest on w galerii, na równi ze zdjęciami. Taka możliwość istnieje zarówno poprzez ręczne dodawanie, jak i automatycznie – ze wszystkich programów do eksportu ogłoszeń wysyłających takie dane.

wideo2

Dominika Mikulska

Dominika Mikulska - Ekspertka marketingu z 18-letnim stażem w zawodzie. Od 2013 związana z portalem Nieruchomosci-online.pl, w którym jako b2b marketing manager realizuje projekty w sferze komunikacji i rozwoju produktu dla biur i agentów nieruchomości. Redaktor naczelna e-magazynu „ESTATE”.

Magazyn ESTATE

Skupiamy uwagę na nieruchomościach

Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników

Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.

Pobierz za darmo najnowszy numer

Dowiedz się więcej o magazynie ESTATE

Zobacz także