Funkcjonalności portalu Marketing nieruchomości
Fotografie promujące wystawioną nieruchomość to forma promocji bardziej przekonująca niż nawet najbarwniejszy opis. Analitycy nowych mediów wskazują jednak, że obecnie coraz większą rolę zaczyna odgrywać wideo.
Rosnąca liczba użytkowników urządzeń mobilnych, wraz z rosnącą intensywnością ich użytkowania przez dotychczasowych właścicieli, sprawia, że rok 2016 będzie kolejnym rokiem eskalującej konsumpcji wideo w internecie. Czas spędzony na oglądaniu wideo online wzrośnie o 19,8% ogółem, a na urządzeniach mobilnych aż o 34,8% (dane: ZenithOptimedia).
Jakie konsekwencje to za sobą niesie?
Uatrakcyjnienie prezentacji mieszkania lub domu za pomocą filmu nieubłaganie stawać się będzie oczekiwaną przez poszukujących normą. Póki co jednak jeszcze jest czymś, czym bez wątpienia można wyróżnić się z tłumu.
Dodając ogłoszenie w portalu Nieruchomosci-online.pl, można je wzbogacić o materiał wideo. Prezentowany jest on w galerii, na równi ze zdjęciami. Taka możliwość istnieje zarówno poprzez ręczne dodawanie, jak i automatycznie – ze wszystkich programów do eksportu ogłoszeń wysyłających takie dane.
Magazyn ESTATE
Skupiamy uwagę na nieruchomościach
Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników
Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.