Prezentacja biura – wizytówka, która pracuje

Dominika Mikulska

Inbound marketing to zwrot, który od jakiegoś czasu jest na ustach wszystkich marketerów. Jeśli chcesz być skuteczny, musisz być inbound.

Inbound marketing to w tłumaczeniu, marketing przychodzący (przeciwieństwo outbound marketingu, czyli marketingu wychodzącego). Polega on na tym, że to nie my „ścigamy” klienta reklamą, ale to on sam do nas trafia. Są dwie naczelne zasady:

  • Daj się znaleźć swoim klientom.
  • Bądź obecny tam, gdzie są Twoi klienci.

Co jest zatem bardziej naturalne dla pośrednika nieruchomości niż obecność ze swoim komunikatem na portalu, na którym miesięcznie nawet milion osób szuka nieruchomości? Kluczem do sukcesu jest tu wykorzystanie wszystkich miejsc, które prowadzą potencjalnych klientów prosto do podjęcia kontaktu z biurem. Jednym z niedocenianych miejsc jest prezentacja biura. Stanowi ona doskonałe źródło pozyskiwania klientów, często alternatywne lub uzupełniające w stosunku do posiadania przez biuro własnej strony www. Na prezentację można trafić z ogłoszeń, z wyszukiwarki biur na portalu czy też wprost z Google. Działa dokładnie tak samo, jak Prezentacja Agenta, o której pisaliśmy niedawno.

Co zatem zawiera prezentacja biura:

  • miejsce na branding, czyli logo,
  • adres siedziby biura wraz z lokalizacją na mapie,
  • godziny kontaktu,
  • specjalizacje biura,
  • aktywny link do strony internetowej biura,
  • miejsce na opis sposobu działania biura w zakładce „O nas”,
  • sylwetki agentów wraz z linkami do ichnindywidualnych prezentacji (dla posiadaczy Kont Agenta),
  • informację o tym, czy biuro uczestniczy w programie jakości prezentacji ogłoszeń „Profesjonalny Agent”.

To całkiem sporo informacji, jakie można przekazać o sobie swoim potencjalnym klientom i zaprezentować się jako profesjonalnie działający podmiot.

Prezentacja zawiera oczywiście możliwość nawiązania kontaktu – formularz kontaktowy oraz wyświetla do trzech numerów telefonu. W portalu Nieruchomosci-online.pl obserwujemy wzrost liczby kontaktów pochodzących z prezentacji z miesiąca na miesiąc.

W jaki sposób dodać dane do swojej prezentacji?

Po zalogowaniu się do konta administracyjnego biura nieruchomości, w głównym menu kliknij w ikonę „Prezentacja biura” i tam uzupełnij jak najwięcej informacji.

 

Zaloguj się do swojego konta i uzupełnij prezentację!

Dodaj komentarz

Komentarze:

Dominika Mikulska

Dominika Mikulska - Redaktor naczelna magazynu ESTATE, w portalu Nieruchomosci-online.pl odpowiedzialna za komunikację i rozwój produktu

Magazyn ESTATE

Skupiamy uwagę na nieruchomościach

Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników

Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.

Pobierz za darmo najnowszy numer

Dowiedz się więcej o magazynie ESTATE

Zobacz także

Dołącz do dyskusji na grupie
Nieruchomosci-online.pl
na Facebooku

Korzystaj z porad dotyczących marketingu nieruchomości.
Bądź na bieżąco!

Używamy i uzyskujemy dostęp do cookies i podobnych technologii w celach statystycznych i realizacji usług. Możesz określić w przeglądarce warunki przechowywania i dostępu do cookies. Więcej...

Zamknij