Nieruchomosci-online.pl - Tu zaczyna się dom tu zaczyna się dom

O relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu. Recenzja książki i konkurs

Artykuł pochodzi z magazynu ESTATE

Czytaj cały numer!

            Pobierz numer 04/2021
Dominika Mikulska
Komentarze

Oto Twój klucz do świata sprzedaży, w którym klient i jego oczekiwania są na pierwszym miejscu, rozmowy toczą się w sposób naturalny i rzeczowy, a podjęcie współpracy przynosi satysfakcję Tobie i Twoim klientom. Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w  bezpośrednim wydaniu autorstwa Arkadiusza Kocimskiego i Adriana Komsty to być może ostatnia książka o sprzedaży, którą uznasz, że potrzebowałeś przeczytać.

Obecnie klienci są bardziej świadomi, a na rynku konkurencja jest coraz większa. Od sprzedawców wymaga się nie tylko jakości produktów, które oferują, ale również jakości samej usługi sprzedaży. Dobry sprzedawca musi być przede wszystkim doradcą, uważnym i stawiającym potrzeby klienta  przed możliwościami zarobkowymi. Klient musi czuć się komfortowo, bez nacisku i jakiegokolwiek wymuszenia. Zwłaszcza w przypadku tak doniosłych i niosących za sobą długofalowe konsekwencje zakupów, jakimi bez wątpienia są transakcje na rynku nieruchomości. 

W tej niewielkiej książeczce, pełnej zabawnych historii osadzonych w polskich realiach, autorzy poskramiają mity sprzedażowe, pokazują, jak ważna w sprzedaży jest kreatywność i dlaczego nie trzeba stosować wyszukanych technik, by mieć wysoką skuteczność. Podpowiadają, jak zmienić nastawienie, by od orientacji na sprzedaż przejść do szczerej i bezpośredniej relacji z klientem, jak nie zbijać obiekcji, ale je rozwiewać. Uczą sprzedaży metaforycznej, czyli za pomocą przykładów lub historii z dnia codziennego. 

Zamiast „wystrzelać cały magazynek korzyści”, wystarczy jedna skuteczna korzyść po analizie danych. Efekt jest lepszy i to przy mniejszym zużyciu energii i czasu. 

Poradnik został skonstruowany zgodnie z koncepcją drogi, którą wraz z autorami przejdziesz rozdział po rozdziale – od zrozumienia idei sprzedaży doradczej, prospecting, przez rozpoczęcie rozmowy i prowadzenie negocjacji, po nawiązanie współpracy z klientem aż do zamykania sprzedaży. Na każdym z tych etapów poradnik zainspiruje i pokaże, co możesz wdrożyć od zaraz, aby mieć stałych klientów, którzy będą wracać do Ciebie z uśmiechem na twarzy i polecać Twoje usługi swoim znajomym.

Dominika Mikulska

Dominika Mikulska - Ekspertka marketingu z 18-letnim stażem w zawodzie. Od 2013 związana z portalem Nieruchomosci-online.pl, w którym jako b2b marketing manager realizuje projekty w sferze komunikacji i rozwoju produktu dla biur i agentów nieruchomości. Redaktor naczelna e-magazynu „ESTATE”.

Magazyn ESTATE

Skupiamy uwagę na nieruchomościach

Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników

Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.

Pobierz za darmo najnowszy numer

Dowiedz się więcej o magazynie ESTATE

Zobacz także