Nieruchomosci-online.pl - Tu zaczyna się dom tu zaczyna się dom

Niesłabnąca popularność Nieruchomosci-online.pl wśród poszukujących

Alicja Palińska
Komentarze

Zadaniem portalu jest jak najszybsze dostarczenie poszukującym dopasowanych wyników wyszukiwania, wzbudzenie ich zainteresowania i zaangażowania oraz doprowadzenie do kontaktu z ogłoszeniodawcą. Jak Nieruchomosci-online.pl spełnia swoją rolę?

Liczba odwiedzających portal według Google Analytics

Według statystyk Google Analytics każdego miesiąca z serwisu korzysta prawie 2 mln unikalnych użytkowników. To oznacza, że portal Nieruchomosci-online.pl cieszy się niesłabnącym uznaniem poszukujących nieruchomości na polskim rynku.

Dane z innych narzędzi analitycznych wskazują równie wysokie zainteresowanie poszukujących. Według badania Megapanel PBI/Gemius w maju 2018 r. portal Nieruchomosci-online.pl odwiedziło 1,209 mln RU (real users), natomiast SimilarWeb.com podaje 1,331 mln UV (unique visitors) odwiedzających. Różnica wynika ze stosowanej metodologii.

Na rynku nie ma standardu pomiaru liczby użytkowników, dlatego mogą istnieć rozbieżności między narzędziami (Megapanel Gemius/PBI czy Similarweb). Narzędzia wewnętrzne tj. Google Analytics dokonują bezpośredniego pomiaru w oparciu o kody osadzone na serwisie i w aplikacji mobilnej. Megapanel Gemius/PBI zbiera dane za pomocą kwestionariuszy wypełnianych przez respondentów online oraz poprzez kody zamieszczone na stronach za zgodą wydawców serwisów. Natomiast SimilarWeb stosuje unikatowe algorytmy do szacowania ogólnych wskaźników dla stron www i aplikacji.

Nieruchomosci-online.pl w czołówce najpopularniejszych portali ogłoszeniowych

Aby zestawić ze sobą portale ogłoszeniowe, przedstawiamy liczbę realnych użytkowników według Megapanelu Gemius/PBI, który szacuje, jaka jest popularność serwisów wśród internautów.

Zadowolenie użytkowników, o którym świadczą liczby

Niech o satysfakcji z użytkowania serwisu nie świadczą ankiety i badania na poszukujących, tylko twarde liczby notowane przez portale. Im czas spędzony na portalu jest dłuższy, im liczba przeglądanych podstron jest większa oraz im niższy jest współczynnik odrzuceń, tym lepiej interfejs portalu jest dopasowany do odwiedzających.

Najlepsze wyniki dla Nieruchomosci-online.pl w porównaniu z konkurencyjnymi portalami to zasługa stworzenia przyjaznego serwisu, bez reklam i przekierowań na inne strony.

Liczba ogłoszeń na portalach

Nieruchomosci-online.pl notuje stabilny poziom liczby prezentowanych ogłoszeń, będąc wartościowym źródłem informacji o aktualnych ogłoszeniach nieruchomości dla poszukujących. Prawie 500 tys. ogłoszeń i przyjemne użytkowanie portalu podczas przeglądania ofert prowadzą do pozytywnego doświadczenia użytkowników.

Podwyżki na wielu portalach ogłoszeniowych (Otodom - 01.02.2018 r., Gratka - 01.12.2017 r., Morizon - 01.11.2017 r.) przełożyły się na liczbę publikowanych ofert. Otodom w przeciągu 5 miesięcy stracił 50 proc. z publikowanych ogłoszeń. Podobnie inne portale, które podniosły swoje ceny – straciły przez to klientów, jak również odczuły zmniejszenie liczby eksportowanych przez biura ofert.

 

Nieruchomosci-online.pl w zgodzie z rynkiem

Jesteśmy dumni z naszych wyróżników, zgodnych z przyjętą strategią, która doprowadziła nas do ścisłej czołówki portali ogłoszeniowych w Polsce:

  • Największa liczba aktualnych ogłoszeń nieruchomości
  • Czytelna prezentacja oferty, bez reklam, przekierowań na inne strony i rozpraszania uwagi poszukującego
  • Najwyższy poziom satysfakcji i zaangażowania użytkowników podczas poszukiwania nieruchomości
  • Partnerska współpraca z biurami nieruchomości z gwarancją racjonalnych cen oraz skutecznej promocji ogłoszeń
  • Ciągły rozwój serwisu pod względem popularności wśród poszukujących i rozwiązań technologicznych

Droga dialogu, obopólnego zrozumienia i poszanowania wzajemnych interesów, to droga, z której z całą pewnością nie zejdziemy.

 

Alicja Palińska

Alicja Palińska - Project manager w zespole Nieruchomosci-online.pl. Odpowiada za realizację projektów związanych z podnoszeniem funkcjonalności serwisu, strategię komunikacji i promocji oraz opracowywanie analiz na podstawie danych z portalu na potrzeby raportów i artykułów. Członek zespołu redakcyjnego e-magazynu "ESTATE".

Magazyn ESTATE

Skupiamy uwagę na nieruchomościach

Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników

Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.

Pobierz za darmo najnowszy numer

Dowiedz się więcej o magazynie ESTATE

Zobacz także