Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Być może i Ty masz kłopoty z tym, żeby czytelnie opowiadać o swojej marce. W książce Model Story Brand David Miller podpowiada konkretny proces, który pomoże Ci znaleźć taki sposób komunikacji, który będzie zrozumiały dla Twoich odbiorców.

Jednak – niech nie zmyli Cię tytuł – nie jest to książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy – ile ma lat oraz dlaczego jest taka świetna. Klienta ten temat zwykle nie ciekawi. Klienta interesują jego problem lub cel, do którego dąży. Dany produkt czy usługa są zaś dla niego na tyle ważne, na ile pozwalają sytuację rozwiązać lub ten cel zrealizować.
Nie jest to zatem książka o tym, jak przedstawiać swoje produkt czy usługę. Nie uczy, jak opowiadać o marce. Pokazuje zaś, jak marka może stać się częścią opowieści klientów.
Miller świetnie łączy koncepcje z marketingu, storytellingu i projektowania modeli doświadczeń klientów oraz modeli biznesowych (Business Model Canvas). Uczy, jak na tej bazie w prosty i skuteczny sposób zbudować komunikację marki, z którą klienci będą się mogli utożsamiać i przekazywać ją dalej. W końcu będą chcieli słuchać tego, co mamy do powiedzenia.
Ta pozycja pokazuje, jak tworzyć komunikację bez zbytniego komplikowania, jak ułożyć przekaz w spójną, przyciągającą uwagę historię. Pełna jest ćwiczeń, których przerobienie pozwala wypracować komunikaty, które faktycznie sprzedają.
Zdecydowanie warta przeczytania pozycja. Co więcej – warta praktykowania, bo skutecznie pozwoli wyróżnić się na rynku.
Ściąga z przepisów
numer 3

Plan ogólny gminy – pytania i odpowiedzi
Po uchwaleniu planów ogólnych realizacja inwestycji będzie możliwa na działkach, które objęte są obecnie planem miejscowym i przeznaczone w nim pod zabudowę. Jeśli nie obowiązuje dla nich taki plan – będą mogły być zabudowane na podstawie decyzji WZ, o ile w planie ogólnym zostaną objęte obszarem uzupełnienia zabudowy. Dowiedz się, jak nie stracić prawa do budowy na własnej działce.




