Nieruchomosci-online.pl - Tu zaczyna się dom tu zaczyna się dom

Listopad 2019 - Nieruchomosci-online.pl w liczbach

Zdjęcie z artykułu

Alicja Palińska

Listopad 2019 był najmocniejszym miesiącem w 2019 roku w Nieruchomosci-online.pl. Przed grudniową, świąteczną gorączką Polacy z dużą intensywnością poszukiwali nowych nieruchomości. 3 miliony poszukujących, 6 milionów sesji oraz 25 milionów odsłon. To statystyki wprost ze środka serwisu dzięki uniwersalnemu narzędziu Google Data Studio.

Skąd taki doskonały wynik?

Najbardziej wartościowym źródłem ruchu oraz tym dominującym na Nieruchomosci-online.pl jest ruch z Google. Prawie połowa z nich pochodzi z naturalnych wyników wyszukiwania Google – to dzięki najwyższym pozycjom w TOP 10 wyników wyszukiwania. To wynik, którego nie da się tego wypracować z dnia na dzień. Efektem szczytowych pozycji Nieruchomosci-online.pl w wynikach wyszukiwania jest wysoka liczba odwiedzin portalu.

W listopadzie 2019 roku portal Nieruchomosci-online.pl odwiedziło łącznie 2,94 miliona unikalnych użytkowników. Niski współczynnik odrzuceń (25,7 proc.) mówi o tym, że 75 proc. osób wchodzących na portal przeszło do kolejnych podstron. To oznacza, że dzięki pozytywnej ocenie zdecydowało się na nim pozostać i kontynuować poszukiwania nowego lokum. Łącznie przejrzały one 24,5 mln podstron z ogłoszeniami nieruchomości.

Mamy pewność, że poszukujący znajdują u nas to, czego chcą. Najwięcej ogłoszeń nieruchomości w Polsce (351 938 ogłoszeń prywatnych, biur i deweloperów – na dzień 20 grudnia 2019 roku), przejrzystość i wygoda użytkowania serwisu, brak reklam i rozpraszaczy uwagi, technologiczne rozwiązania, które pomagają w szybszym i trafnym wyborze nowego domu.

Listopad 2019 w liczbach – raport Google Data Studio

KLIKNIJ, ABY PRZEJŚĆ DO RAPORTU GOOGLE DATA STUDIO W WERSJI ONLINE

Narzędzie Google Data Studio to generowany automatycznie przez Google raport zawierający dane z Google Analytics, czyli informacje o użytkownikach i wykonywanych przez nich działaniach. Raport pozwala na interakcję, np. po najechaniu kursorem na wybrane elementy ukazują się dodatkowe statystyki.

 

Alicja Palińska

Alicja Palińska - Brand manager w zespole Nieruchomosci-online.pl. Od 13 lat związana z portalem Nieruchomosci-online.pl, gdzie realizuje projekty związane z rozwojem serwisu oraz strategią komunikacji i promocji marki. Z zamiłowania do analityki i danych od 2020 r. odpowiada za tworzenie indeksu nastrojów rynkowych – pierwszego barometru koniunktury na rynku wtórnym, opartego na ocenach i prognozach pośredników z całej Polski (INPON). Przygotowuje też raporty i artykuły dotyczące polskiego rynku mieszkaniowego. Członek zespołu redakcyjnego e-magazynu „ESTATE” dla profesjonalistów z branży nieruchomości.

Magazyn ESTATE

Skupiamy uwagę na nieruchomościach

Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników

Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.

Pobierz za darmo najnowszy numer

Dowiedz się więcej o magazynie ESTATE

Zobacz także

Zamknij