Nieruchomosci-online.pl - Tu zaczyna się dom tu zaczyna się dom

Jesienna kampania portalu, w której pytamy o prawdziwe powody przeprowadzki

Zdjęcie z artykułu

Alicja Palińska

W świecie, w którym coraz częściej mówi się do algorytmów, a nie do ludzi, my jako marka postanowiliśmy zatrzymać się i posłuchać. Ale nie statystyk – tylko ludzi. Ich historii. Ich powodów. Tak powstała jesienna kampania „Dlaczego tak naprawdę szukasz?”, którą będziemy emitować w telewizji i internecie. To strategiczny krok w kierunku wzmocnienia ludzkiego, autentycznego wizerunku naszej marki, który służy nie tylko użytkownikom portalu, ale również Wam – naszym partnerom biznesowym.

 

Intensywna obecność w telewizji wraz z jesienną ramówką

Już od 19 września 2025 roku rozpoczynamy emisję spotów promujących portal Nieruchomosci-online.pl w telewizji. Przez ponad 4 tygodnie, do połowy października, będziemy emitować billboardy sponsorskie przy najpopularniejszych programach w TVN, Polsacie, TVP 1 i TVP 2 w najgorętszym czasie antenowym, kiedy ludzie siadają na kanapie, żeby odpocząć i poczuć emocje.

Jak zawsze podczas tworzenia planu emisji postawiliśmy na intensywność w najwyższej efektywności. Nie zabraknie nas przy topowych programach informacyjnych i rozrywkowych oraz serialach i filmowych hitach. Dla nasilenia przekazu – oprócz największych stacji – będziemy również obecni w innych, dodatkowych znanych i lubianych stacjach, takich jak TVN24, TTV, TVN Turbo, Czwórka, Puls czy Paramount Network.

Kampania jesienna to element 12-miesięcznej obecności marki Nieruchomosci-online.pl w telewizji w 2025, której założeniem jest dotarcie do widzów z całej Polski.

Digital i social media – jeszcze bliżej emocji

Oprócz spotów do telewizji przygotowaliśmy kampanię digital oraz kampanię influencerską w social mediach, która ruszy, gdy tylko opadnie kurz przygotowań do nowego roku szkolnego.

Zobacz spoty jesiennej kampanii

Powody do przeprowadzki, które nakreślamy w telewizji, w internecie nabierają jeszcze większej głębi. W social mediach, na YouTubie, w kampaniach z twórcami internetowymi – rozwijamy osobiste opowieści o poszukiwaniu nowego miejsca do życia. Czasem z przymusu. Czasem z potrzeby. Zawsze z emocjami.

Kampania digitalowa to intymne monologi nagrane w prawdziwych miejscach – blokowisko z dźwiękami miasta, kuchnia z codziennym hałasem w tle, działka, gdzie wykańczanie domu jeszcze trwa, ale już tętni życiem. Bo właśnie takie tło ma prawdziwe życie. Nie kręcimy reklam – dokumentujemy emocje.

 

Bo dziś nie wystarczy być portalem z ogłoszeniami. Trzeba być miejscem, które rozumie, czego ludzie naprawdę szukają. I choć w wyszukiwarce wpisują: „mieszkanie, 3 pokoje, do 550 tys., z balkonem” – to w sercu mają zupełnie inne kryteria: „bliżej rodziców”, „żeby poczuć się bezpiecznie”, „żeby zacząć nowe życie”.

To właśnie pokazujemy. W kampanii, która dzieje się nie tylko na ekranie. Ale tam, gdzie życie toczy się naprawdę.

Za każdą przeprowadzką kryje się historia

Wiemy, że wiele motywacji do zmiany miejsca zamieszkania jest głęboko ukrytych, dlatego zapytaliśmy ludzi o prawdziwe powody przeprowadzki. Usłyszeliśmy więcej, niż się spodziewaliśmy.

W jesiennej odsłonie kampanii nie opowiadamy o wnętrzach do kupienia – mówimy o wnętrzu człowieka. O autentycznych powodach, często ukrytych za filtrami wyszukiwarki, takimi jak cena, metraż czy lokalizacja.

O młodej kobiecie, która mówi: „Jak najdalej od byłego. Chcę zacząć od nowa”. O seniorze, który wyznaje: „Dla nowej miłości. Bo serce nie zna wieku”. O kimś, kto mówi: „Bo straciłem wszystko. I muszę zacząć jeszcze raz”.

Stworzyliśmy serię mikroopowieści, które są szczere. Czasem bolesne. Bo nie zawsze przeprowadzka to spełnianie marzeń i „motylki w brzuchu”, to czasami trudne emocje. Czasem to ucieczka – decyzja podjęta w ciszy, po rozwodzie. Albo z miłości – pierwszej albo tej drugiej, dojrzałej. Chcemy mówić o tym głośno i odważnie.

Pytamy i rozmawiamy o tym, dlaczego ludzie się przeprowadzają, co nimi kieruje, co czują i myślą, czego tak naprawdę szukają, co ich motywuje, a co powstrzymuje. Na rynku zdominowanym przez promocję idealnych nieruchomości i technologicznych rozwiązań, Nieruchomosci-online.pl opowiada inną historię. Ludzką. Ciepłą. Na tle pomarańczowego domku.

 

Jesienna kampania to część nowej strategii

Jesienna odsłona kampanii to kolejny etap realizacji naszej strategii komunikacyjnej: pokazywania autentycznego życia, normalnych mieszkań (nie tylko idealnych wizualizacji) i prawdziwych emocji. Wyróżniamy się na tle konkurencji, bo my mówimy inaczej,  mówimy o człowieku, jego emocjach, decyzjach i historii. Takiej, jaką słyszysz od klientów codziennie.

Dzięki tej kampanii:

  • Zwiększamy świadomość i zaufanie do marki Nieruchomosci-online.pl w całej Polsce.
  • Budujemy pozycję portalu bliskiego ludziom i ich realnym potrzebom.
  • Zwiększamy ruch organiczny i konwersję użytkowników na ogłoszenia.
  • Zwiększamy szansę, że to właśnie z Tobą – agentem, biurem czy deweloperem – użytkownik skontaktuje się jako pierwszy.

Zobacz spoty jesiennej kampanii
Alicja Palińska

Alicja Palińska - Brand manager w zespole Nieruchomosci-online.pl. Od 13 lat związana z portalem Nieruchomosci-online.pl, gdzie realizuje projekty związane z rozwojem serwisu oraz strategią komunikacji i promocji marki. Z zamiłowania do analityki i danych od 2020 r. odpowiada za tworzenie indeksu nastrojów rynkowych – pierwszego barometru koniunktury na rynku wtórnym, opartego na ocenach i prognozach pośredników z całej Polski (INPON). Przygotowuje też raporty i artykuły dotyczące polskiego rynku mieszkaniowego. Członek zespołu redakcyjnego e-magazynu „ESTATE” dla profesjonalistów z branży nieruchomości.

Magazyn ESTATE

Skupiamy uwagę na nieruchomościach

Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników

Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.

Pobierz za darmo najnowszy numer

Dowiedz się więcej o magazynie ESTATE

Zobacz także

Zamknij