Być po prostu dobrym w swojej robocie
Wizerunek jest tym, co robimy, a nie tym, co mówimy, że robimy. To zdanie niesie bardzo kaloryczny przekaz. Obraz, który kreujemy w komunikatach marketingowych, bez pokrycia w rzeczywistych działaniach, w naszej codziennej postawie, jest wydmuszką, którą wywróci pierwszy lepszy powiew kłopotów, pierwsza próba weryfikacji.
Schyłek roku. Nie sposób w tym czasie uciec od podsumowań, przewidywań, planów. I nam się uciec także nie udało, nawet nie próbowaliśmy. Oddając w Wasze ręce to świąteczno-noworoczne wydanie, otwieramy je naszym rocznym podsumowaniem i prezentujemy wyniki badania satysfakcji.
W części analitycznej zaczynamy od diagnozy rynkowej, by osadzić się w bieżącej sytuacji. Znajdziecie tam raport z badania „To my. Polacy o nieruchomościach”, czyli co czują uczestnicy rynku, a także kwartalne wyniki indeksu nastrojów pośredników. Obrazu dopełni przegląd cen rynku mieszkaniowego. Wielowymiarowe dane dają podstawę do zrozumienia sytuacji panującej na rynku.
Osadzonych w tej sytuacji mamy Was, pośredników w obrocie nieruchomościami – specjalistów w swojej robocie. Czy klienci Was doceniają? Czy widzą to, co chcecie im pokazać, czy też to, co wydaje się Wam, że pokazujecie? Coroczne badanie wizerunku zawodu pośrednika odpowiada na pytanie, jak postrzegany jest zawód i ile jeszcze mamy wspólnie na tym polu do zrobienia. Poruszamy także temat kompetencji przyszłości pośrednika, sposobu myślenia o marketingu w tej trudnej poniekąd branży. Szukamy sposobu, by głos profesjonalistów wybrzmiewał głośno i jasno. By przyciągać, a nie gonić i przekonywać.

Zapraszam do lektury.
Dominika Mikulska
Redaktor naczelna magazynu ESTATE
Pobierz bezpłatnie magazyn
Sprawdź, co znajdziesz w numerze 4/2025:
Strategia marketingowa. Rozmowa z Jackiem Kłosińskim
Jakie błędy popełnisz, działając bez przemyślanego planu
Współpraca kompetencją przyszłości. Rozmowa z Pawłem Szymańskim
Co niszczy jakość usług rynku pośrednictwa?
Technologia w służbie relacji
Podsumowanie roku 2025 w Nieruchomosci-online.pl
Wasz głos – nasz kompas
Wyniki badania poziomu satysfakcji z portalu Nieruchomosci-online.pl
Dlaczego tak naprawdę szukasz?
O efektach kampanii Nieruchomosci-online.pl w 2025 roku
Mity obalone. Co klienci myślą o pośrednikach?
Badanie wizerunku zawodu 2025
To my. Polacy o nieruchomościach – IV kwartał 2025
Nieruchomości w cieniu niepewności. Jak Polacy widzą rok 2026?
Nastrojometr po III kwartale 2025
W nastrojach spokojniej, ale bez fajerwerków
Przegląd rynku nieruchomości – III kwartał 2025
Ceny mieszkań z rynku wtórnego oraz zainteresowanie ogłoszeniami
Stan niepogorszony czy odnowiony?
Obowiązki najemcy przy zwrocie mieszkania
Po co pośrednikowi znajomość ustawy o własności lokali?
Pułapki w księgach wieczystych i dokumentach dotyczących części wspólnych
Umowa najmu lokalu użytkowego
O jakie zapisy powinien zadbać najemca
Rozliczenia wydatków fit-out
Co zmienia nowe podejście?
Z danych w relacje. Alchemia kontaktu z klientem
Na czym polega prawdziwa praca w oparciu o relacje
Odwrócony proces sprzedaży
Marka osobista jako klucz w pozyskiwaniu klientów
Jakość ponad wszystko
Co zrobić, by klient chciał zapłacić więcej
Plain language
Jak pisać prostym i zrozumiałym językiem
Budowanie zaufania w branży o niskim zaufaniu
Jak marketingiem zmniejszać obawy klientów?
Rozwijanie odporności psychicznej u początkujących agentów
Jak uniknąć wypalenia zawodowego?
Głos agenta, który sprzedaje
O sztuce wystąpień publicznych w branży nieruchomości
Zakamarki Nieruchomosci-online.pl
Funkcjonalności portalu w pigułce
Pisanie pod scrollowanie
Recenzja książki + konkurs
Magazyn ESTATE
Skupiamy uwagę na nieruchomościach
Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników
Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.





