Nieruchomosci-online.pl - Tu zaczyna się dom tu zaczyna się dom

Już jest! Nowy numer magazynu INMAG 3/2021

Redakcja magazynu „INMAG”
Komentarze

To, co najważniejsze, pozostaje niezmienne

Zaufanie może stanowić przewagę konkurencyjną oraz stanowić element, na którym oprzemy sprzedaż. Budowa zaufania zachodzi równolegle na wielu obszarach, a jej fundamentem są wiarygodność i reputacja dewelopera w lokalnej społeczności. Najbardziej żarliwym ambasadorem, który może zarówno wznieść markę dewelopera na wyżyny, jak i z nich strącić, jest natomiast
były klient. Ten, który już kupił.

Budowa zaufania zatacza zatem koło – zaczyna się tam, gdzie zakończyła się sprzedaż, kończy natomiast na etapie ofertowania. Jak zatem budować zaufanie na ostatnim etapie – podczas procesu sprzedaży – opowiada Elżbieta Sawczuk. Zaufanie to również dotrzymywanie obietnic. Marta Oziemblewska przedstawia narzędzie, które może przydać się podczas określania Unique Selling Proposition. Źle określony USP może spowodować, iż klienci zostaną wprowadzeni w błąd i poczują się oszukani. Jak zatem je zdefiniować, aby wykorzystać mocne strony i nie przestrzelić? Z pomocą przychodzi analiza SWOT. Podstawą zaufania do marki są również wartości wpisane w jej DNA. O zmianach, jakie przechodzi marka, i o tym, że to, co jest najważniejsze, zawsze pozostanie niezmienne bez względu na formę komunikacji, rozmawiam z Mariuszem Rysiczem, kierownikiem marketingu Spravii. Korzystając z okazji, chciałabym się z Państwem przywitać w nowej roli. Obejmuję prowadzenie magazynu za dotychczasową redaktor naczelną Dominikę Studniak, planując pozostać z Państwem przez najbliższych kilka numerów, aż do jej powrotu.

Zapraszam do lektury!

Miłej lektury!
Karolina Kłujszo
redaktor naczelna

 

 

 

W numerze 3/2021 przeczytasz:

MARKETING.

  • Szanse i zagrożenia, mocne i słabe strony, czyli analiza SWOT w branży nieruchomości

Czym jest analiza SWOT i jak się do niej zabrać?

  • Nie unikaj krytyki, czyli świadomy dialog z klientem

Jakich błędów unikać w komunikacji z klientem

  • Rebranding Spravia wrażenie

Rozmowa z Mariuszem Rysiczem o wartościach marki Spravia

  • Skuteczne narzędzia marketingowe do pozyskania klientów inwestycji premium

Na czym oprzeć działania promocyjne dewelopera?

SPRZEDAŻ.

  • Budowanie zaufania jako przewaga konkurencyjna

Poziom zaufania do dewelopera a decyzje zakupowe konsumentów

  • Pierwsze wrażenie przy sprzedaży nieruchomości

O błędach poznawczych klientów

  • Czasem lepiej nie sprzedawać

Jakiego klienta odesłać do konkurencji, aby nie tracić czasu na trudne przypadki

TRENDY.

  • Świadomość architektoniczna Polaków

Jak duże znaczenie ma architektura dla osób poszukujących nieruchomości?

  • Private Rented Sector

Czy zdominuje polski rynek mieszkań na wynajem?

  • Wielofunkcyjne, czyli jakie? Program funkcjonalny założeń mixed-use

Zintegrowanie funkcji i tworzenie synergii między nimi

 

Pobierz za darmo

 

 

Redakcja magazynu „INMAG”

Redakcja magazynu „INMAG” - „INMAG” to bezpłatny magazyn skierowany do specjalistów marketingu i sprzedaży rynku pierwotnego, którzy chcą być na bieżąco z rozwiązaniami stosowanymi w branży deweloperskiej.

Magazyn „INMAG”

Marketing. Sprzedaż. Trendy.

Bezpłatny e-magazyn dedykowany marketerom rynku pierwotnego

Merytoryczne artykuły od ekspertów i praktyków branży deweloperskiej dotyczące promocji inwestycji, wzmacniania sprzedaży, skutecznych negocjacji i najnowszych trendów na rynku.

Pobierz za darmo

Dowiedz się więcej o magazynie „INMAG”

Zobacz także