Jak bezkosztowo zwiększyć zasięg oferty, a co za tym idzie – liczbę potencjalnych klientów? Bardzo prosto – dbając o jakość ogłoszeń!
Zdolność do skupienia i zatrzymania uwagi jest kluczową i niezbędną cechą komunikatu reklamowego.
Oferta nieruchomości, prezentowana na portalu, jest takim właśnie komunikatem reklamowym, tym trudniejszym, że nastawionym na konwersję w postaci dobrze rokującego kontaktu ze strony poszukującego nieruchomości.
Zapytaliśmy osoby poszukujące nieruchomości w internecie, które ogłoszenia robią na nich największe wrażenie i zachęcają do kontaktu z ogłoszeniodawcą. Wyniki naszej ankiety zamknęliśmy w raporcie "Przyciągnij uwagę poszukujących".
Z raportu dowiesz się:
- Czego oczekuje poszukujący i co jest dla niego ważne?
- Jakie ogłoszenia przyciągają uwagę?
- Co zachęca do kontaktu z ogłoszeniodawcą?
- Co irytuje, a co buduje zaufanie do oferty?
Poznaj preferencje Twoich klientów i publikuj ogłoszenia wedle kryteriów, które wskazują oni jako istotne w procesie poszukiwania i wyboru nieruchomości!
Magazyn ESTATE
Skupiamy uwagę na nieruchomościach
Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników
Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.