Nieruchomosci-online.pl - Tu zaczyna się dom tu zaczyna się dom

„Tu zaczyna się dom” - startuje kampania radiowa Nieruchomosci-online.pl

Rafał Bieńkowski
Komentarze

fot.: własne

RMF FM, Radio ZET, TOK FM – od 16 sierpnia będziemy obecni także w eterze. „Tu zaczyna się dom” to kolejna w tym roku kampania Nieruchomosci-online.pl skierowana na budowanie świadomości marki.     

Portal Nieruchomosci-online.pl, który jest jednym z najlepiej wypozycjonowanych w Google serwisów z ogłoszeniami nieruchomości, tym razem rozwija swoją obecność w mediach offline. Kampania pod hasłem „Tu zaczyna się dom” rozpocznie się już 16 sierpnia i będzie prowadzona jednocześnie w 35 stacjach radiowych w całej Polsce

Ogólnopolsko, ale też lokalnie 

Gdzie nas usłyszycie? Oczywiście w czołowych ogólnopolskich stacjach, czyli w RMF FM, Radiu ZET, TOK FM czy Antyradiu. Jako sponsor będziemy towarzyszyć słuchaczom przy najpopularniejszych audycjach i serwisach, takich jak Dzień Dobry Bardzo, Wiadomości Ekonomiczne, Kamil Nosal Wkręca, Auto Zet, Codzienny Magazyn Motoryzacyjny, a także przy prognozach pogody.     

Warto podkreślić, że pojawimy się również w najpopularniejszych rozgłośniach lokalnych. Od lat budujemy zasięg nie tylko w Warszawie, Krakowie, Łodzi czy Poznaniu, dzięki czemu wypracowaliśmy silną pozycję także w mniejszych miastach w całej Polsce. Teraz, wzmacniamy ją dodatkowo działaniami w radiu

– mówi Karolina Kłujszo, marketing manager portalu Nieruchomosci-online.pl.      

Spot reklamowy (poniżej) i informacje o sponsoringu usłyszą więc nie tylko odbiorcy największych stacji ogólnopolskich, ale też słuchacze sieci Radia Plus (m.in. w Bydgoszczy, Głogowie, Gnieźnie, Gorzowie, Legnicy, Radomiu, Zielonej Górze) oraz Meloradia (m.in. w Olsztynie, Toruniu, Kielcach, Opolu, Bielsku-Białej, Koninie, Giżycku). 

Jak wynika z danych agencji badawczych Radio Track i Kantar Polska, RMF FM dociera dziennie do 8,7 mln słuchaczy, stacje Grupy Eurozet do 7,5 mln, a tygodniowy zasięg radia TOK FM to ponad 3 mln odbiorców.   

Strategia łącząca online i radio  

Kampania „Tu zaczyna się dom” jest częścią strategii reklamowej portalu, która łączy zarówno kampanie zasięgowe budujące ruch, jak i te skupione na budowaniu świadomości marki. Będzie to jednocześnie kolejna kampania wizerunkowa Nieruchomosci-online.pl w 2021 r. Pierwsza, realizowana na początku roku, obejmowała promocję spotów reklamowych w serwisach YouTube i Facebook. Materiały obejrzało ponad 7,5 mln widzów. 

Konsekwentnie idziemy obraną wcześniej drogą. Po rebrandingu, który przeprowadziliśmy w 2020 r., teraz skupiamy się na działaniach wzmacniających świadomość marki. Robimy to, ponieważ naszą ambicją jest to, aby być pierwszym wyborem dla poszukujących nieruchomości. Co ważne, nasza obecność w największych stacjach radiowych zostanie uzupełniona jeszcze tej jesieni kolejnymi kampaniami display, na Facebooku oraz YouTube. Wykorzystywanie wielu kanałów jednocześnie, pozwoli nam wzmocnić przekaz i dotrzeć zarówno do wielu osób poszukujących, jak i sprzedających nieruchomości

– dodaje Karolina Kłujszo.

Rafał Bieńkowski

Rafał Bieńkowski - PR Manager w Nieruchomosci-online.pl, który zajmuje się także analizą danych portalu i przygotowywaniem raportów rynkowych. W przeszłości dziennikarz „Gazety Współczesnej”, „Gazety Olsztyńskiej” i „Rzeczpospolitej”.

Magazyn ESTATE

Skupiamy uwagę na nieruchomościach

Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników

Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.

Pobierz za darmo najnowszy numer

Dowiedz się więcej o magazynie ESTATE

Zobacz także