Nieruchomosci-online.pl - Tu zaczyna się dom tu zaczyna się dom

"Tu zaczyna się dobry rok" - kolejna kampania radiowa Nieruchomosci-online.pl

Zespół Nieruchomosci-online.pl
Komentarze

Pomimo zimy, przełom roku to najgorętszy czas w nieruchomościach. W styczniu poszukujący intensywnie wracają do swoich marzeń i planów, a co za tym idzie, również pośrednicy mają ręce pełne roboty. Chcąc towarzyszyć jak największej liczbie Polaków w poszukiwaniach nowego domu, nasz portal nadchodzi z nową, ogólnopolską kampanią radiową. Od 26 grudnia słyszymy się m.in. w Radiu ZET i RMF FM.               

Ogólnopolska kampania "Tu zaczyna się dobry rok" wystartuje już w drugi dzień świąt Bożego Narodzenia. Nasz portal w grudniu i styczniu będzie towarzyszył słuchaczom przy audycjach takich rozgłośni jak RMF FM, Radio ZET, Radio TOK FM, Antyradio, ChilliZet, Meloradio, Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda i Rock Radio. Od 26 grudnia będziemy obecni m.in. przy wiadomościach ekonomicznych, gospodarczych, motoryzacyjnych, prognozie pogody oraz w pasmach porannych. 

Pojawienie się w tak wielu stacjach pozwoli nam dotrzeć do dużego grona odbiorców. Jak wynika z wyliczeń przygotowanych przez same rozgłośnie, np. zasięg kampanii w RMF FM szacowany jest na 16,3 mln słuchaczy, a w stacjach Grupy Eurozet (ZET, ChilliZet, Antyradio, Meloriadio) na 12 mln.      

Przypominamy, że jest to już druga w tym roku kampania radiowa Nieruchomosci-online.pl. Poprzednia, prowadzona w sierpniu i wrześniu kiedy Polacy wracali do poszukiwań nieruchomości po okresie urlopowym - obejmowała 35 stacji o zasięgu ogólnopolskim lub lokalnym. 

Gorączka poszukiwań zaraz po świętach  

Termin rozpoczęcia kampanii nie jest przypadkowy. Okres tuż po Bożym Narodzeniu oraz styczeń, zawsze charakteryzuje się wyraźnym skokiem ruchu na portalu, ponieważ rynek nieruchomości ożywia się po jesienno-świątecznym wyhamowaniu. Dobrze pokazują to dane sprzed roku (źródło: Google Analytics):

  • 24 grudnia 2020 r. 79,4 tys. użytkowników (wzrost o 18 proc. w porównaniu do 24 grudnia 2019 r.);
  • 25 grudnia 2020 r. 159,2 tys. użytkowników (wzrost o 40 proc. w porównaniu do 25 grudnia 2019 r.);
  • 26 grudnia 2020 r. 209,5 tys. użytkowników (wzrost o 41 proc. w porównaniu do 26 grudnia 2019 r.);
  • 26-31 grudnia 2020 r. przez sześć dni, które oddzielały święta od sylwestra, nieruchomości szukało u nas 1,12 mln użytkowników (wzrost o ponad 50 proc. w porównaniu do analogicznego okresu w 2019 r.);
  • styczeń 2021 r. 5,35 mln unikalnych użytkowników w skali całego miesiąca (wzrost o ponad 36 proc. w porównaniu do stycznia 2020 r.).   

Warto dodać, że w całym styczniu 2021 r. użytkownicy serwisu przejrzeli łącznie 45,7 mln podstron z ogłoszeniami.

Jak pokazują dane historyczne, nieruchomości najczęściej poszukujemy w niedziele oraz w dni świąteczne. Polacy wykorzystują dni wolne na przeglądanie ofert, co jest zrozumiałe, a nadejście nowego roku dodatkowo inspiruje i motywuje do nowych planów mieszkaniowych. W styczniu 2021 r. największy ruch zanotowaliśmy kolejno 3 stycznia (320 tys. użytkowników), w święto Trzech Króli 6 stycznia (314 tys.), 10 stycznia (313 tys.) i 24 stycznia (308 tys.). Ten trend jest też oczywiście widoczny przy okazji innych świąt. W kwietniu na przykład, poszukujący byli najbardziej aktywni 5 kwietnia, a więc w poniedziałek wielkanocny (317 tys.) wylicza Alicja Palińska z działu analiz Nieruchomosci-online.pl.

ruch na portalu Nieruchomosci-online.pl w okresie od 2018 do 2021 roku

Zbliżający się przełom roku ponownie będzie czasem wzmożonych poszukiwań. Poprzez kampanię radiową chcemy przypomnieć Polakom, że na Nieruchomosci-online.pl można znaleźć aktualnie ponad 260 tys. ogłoszeń od biur nieruchomości, deweloperów oraz osób prywatnych.

Kampania w radiu, ale nie tylko 

Kampania "Tu zaczyna się dobry rok" to kolejne działanie wpisujące się w strategię reklamową portalu, która łączy zarówno kampanie zasięgowe, jak i te skupione na budowaniu świadomości marki.  

W związku z tym zaplanowaliśmy szereg działań wspomagających naszą obecność w RMF FM, Radiu ZET czy TOK FM. Kampanie wspierające będziemy realizować też w serwisach YouTube i YouTube Music, na Facebooku, w sieci GDN (Google Display Network) oraz w internetowych stacjach radiowych. Ponadto, cały czas prowadzimy kampanie display, a także rozwijamy serwis pod kątem wyszukiwarki, chcąc utrzymać pozycję lidera w Google wśród portali z ogłoszeniami nieruchomości.      

Karolina Kłujszo, marketing manager Nieruchomosci-online.pl: W nadchodzącym roku będziemy konsekwentnie realizować naszą strategię, ponieważ wykorzystywanie wielu kanałów jednocześnie pozwala jeszcze bardziej wzmocnić przekaz oraz dotrzeć do wielu odbiorców. Chcemy rozwijać portal jako najlepszą przestrzeń do poszukiwania wymarzonej nieruchomości i być pierwszym wyborem zarówno dla poszukujących, jak i sprzedających. 260-procentowy wzrost ruchu zanotowany w ciągu ostatnich 4 lat, który przekłada się na 4 mln unikalnych użytkowników miesięcznie, to najlepszy dowód, że obrana przez nas droga jest słuszna.

Zespół Nieruchomosci-online.pl

Zespół Nieruchomosci-online.pl - Nieruchomosci-online.pl to portal z największą liczbą ogłoszeń nieruchomości w Polsce. Udostępnia poszukującym około 300 tys. ofert od biur nieruchomości, deweloperów i osób prywatnych. Odwiedzany jest przez ponad 4 mln użytkowników miesięcznie.

Magazyn ESTATE

Skupiamy uwagę na nieruchomościach

Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników

Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.

Pobierz za darmo najnowszy numer

Dowiedz się więcej o magazynie ESTATE

Zobacz także

Używamy i uzyskujemy dostęp do cookies i podobnych technologii w celach statystycznych i realizacji usług. Możesz określić w przeglądarce warunki przechowywania i dostępu do cookies. Więcej...

Zamknij