Nieruchomosci-online.pl - Tu zaczyna się dom tu zaczyna się dom

Pomarańczowa moc. Kampania brandowa Nieruchomosci-online.pl

Alicja Palińska
Komentarze

Barwa pomarańczowa odzwierciedla kreatywność i pozytywną energię. Idealnie też podkreśla cechy marki Nieruchomosci-online.pl, takie jak radość, determinacja i niezależność. Aby pokazać to światu i zarazić naszym optymizmem, za nami godziny tworzenia oraz setki przygotowanych kreacji.

 

Różne formaty reklamowe, strategia dotarcia do osób realnie zainteresowanych zakupem, inwestycja w kanały, które dają maksymalny efekt – tak określiliśmy założenia kampanii brandowej portalu Nieruchomosci-online.pl, która ruszyła w marcu 2020 r.

Nasze kreacje są obecne w sieci reklamowej Google i największych serwisach internetowych w Polsce tj. Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl. Do tego wybraliśmy media informacyjne z grupy Axel Springel Polska tj. Forbes, Business Insider czy Newsweek, aby kontekstowo docierać do osób zainteresowanych tematami związanymi z rynkiem nieruchomości. Do tego dobra widoczność na Facebooku i Instagramie. Czy wszędzie tam, gdzie są poszukujący!

Celem przekazu jest zbudowanie marki Nieruchomosci-online.pl jako portalu z największą liczbą ogłoszeń nieruchomości w Polsce.

Obecnie udostępniamy poszukującym ok. 330 tys. ofert (kwiecień 2020) z rynku wtórnego i pierwotnego ze szczególną przewagą nad pozostałymi portalami w liczbie ogłoszeń domów i działek.

 

Stymulujemy apetyty poszukujących

W czasach niepewności zależy nam na podkreśleniu pozytywnych skojarzeń związanych z domem, najważniejszym i najbezpieczniejszym miejscem na ziemi. Zakup nieruchomości to niezwykle ważna decyzja wpływająca na życie całej rodziny, która niesie ze sobą nadzieję na pozytywną zmianę.

Naszym zadaniem jest zbudowanie przekonania o możliwości jak najszybszego i bezpiecznego sfinalizowania umowy nabycia nowego mieszkania, domu, działki czy lokalu na biznes.

Oprócz nasyconych pozytywnym przekazem reklam, stawiamy na budowanie na portalu pozytywnych doświadczeń u poszukujących. Pomagamy im wygodnie i łatwo znaleźć tę jedyną, najlepiej dopasowaną do ich potrzeb nieruchomość, nie rozpraszając ich uwagi oraz ułatwiając kontakt ze sprzedającymi.

 

No. 1 w Google

Fundamentalnym celem kampanii Nieruchomosci-online.pl jest wzrost liczby kontaktów z ogłoszeniodawcami. To oznacza inwestycje w działania reklamowe, które przyciągają na portal osoby z realnymi chęciami zakupu nieruchomości.

Zdecydowana większość Polaków rozpoczyna swoje poszukiwania w internecie, wpisując w wyszukiwarkę Google to, czego potrzebuje. Wiemy to i właśnie w taki sposób budujemy naszą przewagę konkurencyjną. Jesteśmy najlepiej wypozycjonowanym serwisem w TOP 3, TOP 10 i TOP 50 w Google według niezależnego narzędzia analitycznego Senuto.

Najwyższe pozycje w Google na najwięcej fraz związanych z rynkiem nieruchomości oraz przekaz reklamowy skierowany do precyzyjnie dobranych internautów to nasza strategia, która sprawdza się od lat. W ten sposób na Nieruchomosci-online.pl trafia dziennie 200 tys. poszukujących, co miesięcznie oznacza od 3 do 4 milionów osób. Daje nam to pozycję numer 2 wśród serwisów z ogłoszeniami nieruchomości.

Nasze działania promocyjne opieramy na internecie, bo to tu możemy, najprecyzyjniej jak się da, dotrzeć do osób z realnymi chęciami zakupu nieruchomości.

Alicja Palińska

Alicja Palińska - Project manager w zespole Nieruchomosci-online.pl. Odpowiada za realizację projektów związanych z podnoszeniem funkcjonalności serwisu, strategię komunikacji i promocji oraz opracowywanie analiz na podstawie danych z portalu na potrzeby raportów i artykułów. Członek zespołu redakcyjnego e-magazynu "ESTATE".

Magazyn ESTATE

Skupiamy uwagę na nieruchomościach

Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników

Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.

Pobierz za darmo najnowszy numer

Dowiedz się więcej o magazynie ESTATE

Zobacz także