„Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń” nawołuje Paweł Tkaczyk na okładce swojej książki. Dlaczego? Dlatego, że opowiadanie jest czymś dla nas naturalnym, robimy to – jako ludzie – od tysiącleci.

Nowomowa przekazów sprzedażowych i marketingowych to zbiór konkretów – parametrów, argumentów, precyzyjnych poleceń. Jej rozumienie wymaga od nas czegoś, co psychologowie nazywają „kognitywnym wysiłkiem”. Tymczasem opowieści konsumujemy chętniej, często bezwiednie, podążamy za akcją z ciekawością, kibicujemy bohaterom...
W intelektualną przygodę, w którą zabiera Paweł Tkaczyk, powinien wybrać się każdy, kto myśli o wykorzystaniu opowieści w budowaniu tożsamości swojej marki. Narratologia bada sposób opowiadania fabuł. Ich skuteczność wynika z tego, w jaki sposób składniki fabuły zostaną uporządkowane i zhierarchizowane. Możliwe są tu różne wariacje elementów lub ich upraszczanie, ograniczające się do pokazania ich funkcji – przede wszystkim tego, czy pomagają, czy też przeszkadzają głównemu bohaterowi. Dzięki zakorzenionym w naszym umyśle archetypom i schematom opowieści, czytelną opowieść można zamknąć w jednym obrazie czy 10-sekundowej reklamie.
To książka o tworzeniu opowieści, które pomogą przekonać do pomysłu, sprzedać produkt, budować lojalność. Tkaczyk uczy jak.
Ściąga z przepisów
numer 3

Plan ogólny gminy – pytania i odpowiedzi
Po uchwaleniu planów ogólnych realizacja inwestycji będzie możliwa na działkach, które objęte są obecnie planem miejscowym i przeznaczone w nim pod zabudowę. Jeśli nie obowiązuje dla nich taki plan – będą mogły być zabudowane na podstawie decyzji WZ, o ile w planie ogólnym zostaną objęte obszarem uzupełnienia zabudowy. Dowiedz się, jak nie stracić prawa do budowy na własnej działce.




