Marketing Philipa Kotlera od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów nieustannie wzbudzającą emocje. Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest autorem koncepcji ewolucyjnej marketingu, czego wyrazem jest jego kolejna książka Marketing 4.0 obejmująca wszystkie ważniejsze przemiany, jakie dokonały się w ciągu ostatnich lat w tym obszarze.

Opisuje w niej głównie rozwój technologiczny, który ma ogromny wpływ na praktyki marketingowe stosowane na całym świecie, czego wynikiem stały się zupełnie nowe trendy w dziedzinie marketingu, m.in. ekonomia współdzielenia, integracja wielokanałowa oraz marketing społecznie zaangażowany. W książce najwięcej uwagi poświęcono skutecznym sposobom perswazji w relacji z klientami, które nakłoniłyby ich do zakupu produktu w taki sposób, by klient nie poprzestał na jednorazowym zakupie produktu, lecz stał się odtąd prawdziwym orędownikiem oferowanych usług. Prezentuje ona sylwetkę współczesnego konsumenta i pokazuje kompleksowo, co wpływa na decyzje zakupowe i jak działa mechanizm zakupów w erze cyfrowej. Autorzy przestawiają skuteczne strategie budowy spersonalizowanego doświadczenia konsumenckiego.
To obowiązkowa pozycja dla każdego marketera, zwłaszcza zajmującego się marketingiem internetowym. To w pewnym sensie kontynuacja Marketing 3.0, książki wydanej w 2010 roku. Ze starszą pozycją warto zapoznać się choćby po to, aby zrozumieć zmiany zachodzące w marketingu.
Ściąga z przepisów
numer 3

Plan ogólny gminy – pytania i odpowiedzi
Po uchwaleniu planów ogólnych realizacja inwestycji będzie możliwa na działkach, które objęte są obecnie planem miejscowym i przeznaczone w nim pod zabudowę. Jeśli nie obowiązuje dla nich taki plan – będą mogły być zabudowane na podstawie decyzji WZ, o ile w planie ogólnym zostaną objęte obszarem uzupełnienia zabudowy. Dowiedz się, jak nie stracić prawa do budowy na własnej działce.




