„Made to Stick: Why Some Ideas Survive and Others Die” Dan Heath & Chip Heath

Lektury obowiązkowe_Inmag 1/2019

Artykuł pochodzi z magazynu „INMAG”

Czytaj pierwszy numer!

Magazyn marketerów rynku pierwotnego INMAG 1/2019 Pobierz za darmo
Dominika Mikulska

Pomysły bywają różne – czasem lepsze, czasem gorsze. Niektóre porywają tłumy, inne umierają śmiercią naturalną. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak przekazywać pomysły, aby były zapamiętane, koniecznie postaraj się, aby książka Made to Stick znalazła się na Twojej półce.

 

Made to Stick: Why Some Ideas Survive and Others Die

 

Autorzy książki wykorzystali badania psychospołeczne – dotyczące pamięci, emocji i motywacji – do wysnucia teorii o „lepkości” pomysłów. Analizując anatomię miejskich legend, ustalili, co sprawia, że one intrygują, zapadają w pamięć, i co zapewnia ich rozprzestrzenianie się. Jako warunki sukcesu uznali sześć kluczowych zasad: prostotę, zaskoczenie, konkretność, wiarygodność, emocje i historie. W książce autorzy pokazują, jak „lepkie” opowieści, które znamy z przestrzeni publicznej ostatnich kilkunastu lat – od powtarzanych chętnie scary stories o „kradzieży nerki” po wizję nowego produktu w Sony – czerpią moc z tych samych sześciu cech. Uczą nas zatem, jak je stosować, korzystając z rożnych zabiegów i narzędzi narracyjnych dla osiągnięcia pożądanych efektów.

Made to Stick to praktyczny podręcznik efektywnej komunikacji poprzez storytelling, który dostarcza jednocześnie dobrej rozrywki. Jest to pozycja, która zmieni Twój sposób przekazywania pomysłów. Zasługuje na szerokie grono czytelników. Książka dostępna jest w języku angielskim.

Dodaj komentarz

Komentarze:

Dominika Mikulska

Dominika Mikulska - Project manager w zespole Nieruchomosci-online.pl. Odpowiada za planowanie, analizę i realizację projektów związanych z podnoszeniem funkcjonalności serwisu, tworzenie nowych produktów oraz strategię komunikacji i promocji. Redaktor naczelna magazynu ESTATE.

 

Magazyn „INMAG”

Marketing. Sprzedaż. Trendy.

Bezpłatny e-magazyn dedykowany marketerom rynku pierwotnego

Merytoryczne artykuły od ekspertów i praktyków branży deweloperskiej dotyczące promocji inwestycji, wzmacniania sprzedaży, skutecznych negocjacji i najnowszych trendów na rynku.

Pobierz za darmo najnowszy numer

Dowiedz się więcej o magazynie „INMAG”

Zobacz także

Dołącz do grupy
Nieruchomosci-online.pl
dla branży deweloperskiej

Korzystaj z porad dotyczących marketingu rynku pierwotnego
Bądź na bieżąco!

 

Zamknij

Używamy i uzyskujemy dostęp do cookies i podobnych technologii w celach statystycznych i realizacji usług. Możesz określić w przeglądarce warunki przechowywania i dostępu do cookies. Więcej...

Zamknij