Nieruchomosci-online.pl - Tu zaczyna się dom tu zaczyna się dom

  • Blog
  • Dla deweloperów
  • „Made to Stick: Why Some Ideas Survive and Others Die” Dan Heath & Chip Heath

„Made to Stick: Why Some Ideas Survive and Others Die” Dan Heath & Chip Heath

Artykuł pochodzi z magazynu „INMAG”

Czytaj pierwszy numer!

Magazyn marketerów rynku pierwotnego INMAG 1/2019 Pobierz numer 1/2019
Dominika Mikulska
Komentarze

Pomysły bywają różne – czasem lepsze, czasem gorsze. Niektóre porywają tłumy, inne umierają śmiercią naturalną. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak przekazywać pomysły, aby były zapamiętane, koniecznie postaraj się, aby książka Made to Stick znalazła się na Twojej półce.

 

Made to Stick: Why Some Ideas Survive and Others Die

 

Autorzy książki wykorzystali badania psychospołeczne – dotyczące pamięci, emocji i motywacji – do wysnucia teorii o „lepkości” pomysłów. Analizując anatomię miejskich legend, ustalili, co sprawia, że one intrygują, zapadają w pamięć, i co zapewnia ich rozprzestrzenianie się. Jako warunki sukcesu uznali sześć kluczowych zasad: prostotę, zaskoczenie, konkretność, wiarygodność, emocje i historie. W książce autorzy pokazują, jak „lepkie” opowieści, które znamy z przestrzeni publicznej ostatnich kilkunastu lat – od powtarzanych chętnie scary stories o „kradzieży nerki” po wizję nowego produktu w Sony – czerpią moc z tych samych sześciu cech. Uczą nas zatem, jak je stosować, korzystając z rożnych zabiegów i narzędzi narracyjnych dla osiągnięcia pożądanych efektów.

Made to Stick to praktyczny podręcznik efektywnej komunikacji poprzez storytelling, który dostarcza jednocześnie dobrej rozrywki. Jest to pozycja, która zmieni Twój sposób przekazywania pomysłów. Zasługuje na szerokie grono czytelników. Książka dostępna jest w języku angielskim.

Dominika Mikulska

Dominika Mikulska - Ekspertka marketingu z 18-letnim stażem w zawodzie. Od 2013 związana z portalem Nieruchomosci-online.pl, w którym jako b2b marketing manager realizuje projekty w sferze komunikacji i rozwoju produktu dla biur i agentów nieruchomości. Redaktor naczelna e-magazynu „ESTATE”.

Magazyn „INMAG”

Marketing. Sprzedaż. Trendy.

Bezpłatny e-magazyn dedykowany marketerom rynku pierwotnego

Merytoryczne artykuły od ekspertów i praktyków branży deweloperskiej dotyczące promocji inwestycji, wzmacniania sprzedaży, skutecznych negocjacji i najnowszych trendów na rynku.

Pobierz za darmo

Dowiedz się więcej o magazynie „INMAG”

Zobacz także