„Książka, którą przeczytasz w godzinę, ale korzyści z niej będziesz czerpał przez lata” – obietnica złożona na okładce absolutnie nie jest na wyrost.

Piotr Golczyk punktuje problemy współczesnego marketingu i zarządzania, dobitnie wskazując, że 80% szefów firm nie ufa szefom marketingu i… mają rację. Tyle, że na taki stan rzeczy prawdopodobnie sami także zapracowali. Fałszywe przekonania na temat marketingu i model działania firmy często sabotują pracę tego działu, który postrzegany jest wyłącznie jako generator kosztów. A przecież powinien być kołem zamachowym działania całej firmy!
Autor podaje jednak pomocną dłoń, dostarczając konkretnej wiedzy, twardych argumentów i – co najważniejsze – nowoczesnych rozwiązań do wdrożenia od zaraz. Począwszy od zmiany myślenia o roli marketingu, przez organizację zespołu i pozycjonowanie go w firmie, zapewnienie przepływu informacji, kształtowanie kultury samodzielności i uczenia się na błędach, aż po zbudowanie modelu raportowania przekładającego wskaźniki marketingowe na wyniki biznesowe.
To książka dla każdego CMO i CEO, który wierzy w osiągnięcie synergii marketingu z innymi działami i jest gotów o nią zawalczyć, by śmielej stawiać cele biznesowe. Make marketing great again!
Ściąga z przepisów
numer 3

Plan ogólny gminy – pytania i odpowiedzi
Po uchwaleniu planów ogólnych realizacja inwestycji będzie możliwa na działkach, które objęte są obecnie planem miejscowym i przeznaczone w nim pod zabudowę. Jeśli nie obowiązuje dla nich taki plan – będą mogły być zabudowane na podstawie decyzji WZ, o ile w planie ogólnym zostaną objęte obszarem uzupełnienia zabudowy. Dowiedz się, jak nie stracić prawa do budowy na własnej działce.




