„Brand sense. Marka pięciu zmysłów” Martin Lindstrom

Brand Sense_Martin Lindstrom

Artykuł pochodzi z magazynu „INMAG”

Czytaj cały numer!

Okładka magazynu INMAG 1-2020 Pobierz za darmo
Dominika Mikulska

Współczesny skomplikowany świat marketingu, w którym liczebność marek i intensywność konkurencji nieustannie wzrasta, zmusza do poszukiwania wszystkich czynników, które mogą mieć wpływ na zachowania nabywcze. Skoro człowiek postrzega świat za pomocą zmysłów, marki skutecznie mogą oddziaływać na emocje klientów poprzez różnicowanie swojego przekazu zmysłowego.

 

 

Lindstrom prezentuje stricte naukowe podejście do brandingu, który postrzega jako połączenie wszystkich komunikatów budujących wizerunek marki, składających się na jej doświadczanie. Badał wpływ zmysłowego oddziaływania (poprzez oddziaływanie na dotyk, smak, zapach, wzrok czy słuch) na budowanie systemu skojarzeń z marką, wyobrażeń z nią związanych, gotowości do dokonywania zakupów. Książka Brand sense jest zapisem jego wniosków z globalnego projektu badawczego, który wraz z firmą badawczą Millward Brown przeprowadził w 13 krajach, m.in. w Polsce. W każdym kraju badano 10 marek globalnych oraz 5 dodatkowych marek lokalnych z różnych branż. Do ręki otrzymujemy studium ich sukcesu osiągniętego dzięki wykorzystaniu neuromarketingu i zastosowania podejścia holistycznego do brandingu.

Jednym z najważniejszych powodów, dla których należy przeczytać tę książkę, jest fakt, że dostarcza ona mnóstwa bezcennych pomysłów na ożywienie marki.

 

 

Dodaj komentarz

Komentarze:

Dominika Mikulska

Dominika Mikulska - Project manager w zespole Nieruchomosci-online.pl. Odpowiada za planowanie, analizę i realizację projektów związanych z podnoszeniem funkcjonalności serwisu, tworzenie nowych produktów oraz strategię komunikacji i promocji. Redaktor naczelna magazynu ESTATE.

 

Magazyn „INMAG”

Marketing. Sprzedaż. Trendy.

Bezpłatny e-magazyn dedykowany marketerom rynku pierwotnego

Merytoryczne artykuły od ekspertów i praktyków branży deweloperskiej dotyczące promocji inwestycji, wzmacniania sprzedaży, skutecznych negocjacji i najnowszych trendów na rynku.

Pobierz za darmo najnowszy numer

Dowiedz się więcej o magazynie „INMAG”

Zobacz także

Dołącz do grupy
Nieruchomosci-online.pl
dla branży deweloperskiej

Korzystaj z porad dotyczących marketingu rynku pierwotnego
Bądź na bieżąco!

 

Zamknij

Używamy i uzyskujemy dostęp do cookies i podobnych technologii w celach statystycznych i realizacji usług. Możesz określić w przeglądarce warunki przechowywania i dostępu do cookies. Więcej...

Zamknij