Marketing nieruchomości Profesjonalny Agent
Nieodłącznym elementem marketingu nieruchomości, jest prezentacja ofert w internecie, w tym na dedykowanych temu portalach ogłoszeń. Jak wybrać właściwy mianownik do ich porównania?
Unikalni użytkownicy, odwiedziny, odsłony... Jak się w tym wszystkim połapać? Jakie kryteria warto wziąć pod uwagę? Tym razem w artykule z cyklu #ProfesjonalnyAgent Łukasz Kruszewski szuka odpowiedzi na pytanie, jak znaleźć właściwy mianownik do analizy opłacalności inwestycji w portale.
Na "gorącym krześle" u Łukasza zasiadła Alicja Palińska, specjalista marketingu internetowego w Nieruchomosci-online.pl.
Tej rozmowie towarzyszy specjalny bonus – słowniczek marketera (do pobrania).
Zapraszamy na blog Łukasza, gdzie czeka na Ciebie analityka pośrednika #odKuchni.
http://lukaszkruszewski.pl/marketing-ofert/analityka-posrednika-wywiad-z-alicja-palinska/
#ProfesjonalnyAgent to cykl edukacyjny realizowany przez Nieruchomosci-online.pl we współpracy z Łukaszem Kruszewskim, blogerem i marketerem rynku nieruchomości. W kolejnych jego częściach poszukujemy najlepszych praktyk z zakresu marketingu internetowego, posiłkując się danymi pozyskanymi z głębi portalu.
Magazyn ESTATE
Skupiamy uwagę na nieruchomościach
Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników
Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.