Przejmujemy pałeczkę w Google! Nieruchomosci-online.pl najlepiej widoczne w TOP 10

Alicja Palińska

W ostatnich 12 miesiącach pozycje portalu Nieruchomosci-online.pl w Google dynamicznie wzrosły, a portal przejął pozycję lidera pod względem widoczności w TOP 10.

Praca nad budową pozycji Nieruchomosci-online.pl wrze nieustannie, a w ciągu ostatnich 12 miesięcy zawrzało wyjątkowo mocno. I mamy się czym chwalić!

Według narzędzia analitycznego Senuto, które służy do globalnego badania widoczności serwisów w Google, portal Nieruchomosci-online.pl pozycjonuje się w naturalnych wynikach wyszukiwania TOP 10 Google na najwięcej kluczowych fraz związanych z rynkiem nieruchomości, prześcigając tym samym inne portale ogłoszeniowe.

 

Widoczność portali w TOP 10 Google

Na dzień 18 listopada 2019 roku portal Nieruchomosci-online.pl plasował się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w Google (TOP 10) dla 80 612 fraz związanych z rynkiem nieruchomości.  Kolejne portale mają odpowiednio: Otodom – 72 tys. fraz, Morizon – 61 tys. fraz, Domiporta – 40 tys. fraz.

 

Liczba fraz, na jakie domena jest widoczna w Google na dzień 18.11.2019 r.

Domena

Liczba fraz w TOP10 Google

 Nieruchomosci-online.pl 80 612
 Otodom.pl 72 941
 Morizon.pl 61 164
 Domiporta.pl 39 763

 

Co oznaczają te liczby? Im dany serwis ma lepsze pozycje na konkretne słowa kluczowe w wynikach Google oraz pozycjonuje się na bardzo dużą liczbę fraz, tym jego widoczność w Google jest większa i generuje on więcej bezpośrednich wejść użytkowników z wyników wyszukiwarki.

 

Październik 2019 w liczbach – raport Google Data Studio

Efektem szczytowych pozycji Nieruchomosci-online.pl w wynikach wyszukiwania jest wysoka liczba odwiedzin portalu.

W październiku 2019 roku portal Nieruchomosci-online.pl odwiedziło łącznie 2,73 miliona unikalnych użytkowników. Coraz niższy z miesiąca na miesiąc współczynnik odrzuceń (24,9 proc.) mówi o tym, że 75 proc. osób wchodzących na portal przeszło do kolejnych podstron. To oznacza, że dzięki pozytywnej ocenie zdecydowało się na nim pozostać i kontynuować poszukiwania nowego lokum. Łącznie przejrzały one 22 mln podstron z ogłoszeniami nieruchomości.

KLIKNIJ, ABY PRZEJŚĆ DO STATYSTYK GOOGLE DATA STUDIO ONLINE

 

Narzędzie Google Data Studio to generowany automatycznie przez Google raport zawierający dane z Google Analytics, czyli informacje o użytkownikach i wykonywanych przez nich działaniach. Raport pozwala na interakcję, np. po najechaniu kursorem na wybrane elementy ukazują się dodatkowe statystyki.

Dodaj komentarz

Komentarze:

Alicja Palińska

Alicja Palińska - Project manager w zespole Nieruchomosci-online.pl. Odpowiada za planowanie, analizę i realizację projektów związanych z podnoszeniem funkcjonalności serwisu, tworzenie nowych produktów oraz strategię komunikacji i promocji. Członek zespołu redakcyjnego e-magazynu "ESTATE".

Magazyn ESTATE

Skupiamy uwagę na nieruchomościach

Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników

Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.

Pobierz za darmo najnowszy numer

Dowiedz się więcej o magazynie ESTATE

Zobacz także

Dołącz do dyskusji na grupie
Nieruchomosci-online.pl
na Facebooku

Korzystaj z porad dotyczących marketingu nieruchomości
Bądź na bieżąco!

Zamknij

Używamy i uzyskujemy dostęp do cookies i podobnych technologii w celach statystycznych i realizacji usług. Możesz określić w przeglądarce warunki przechowywania i dostępu do cookies. Więcej...

Zamknij