W ostatnich 12 miesiącach pozycje portalu Nieruchomosci-online.pl w Google dynamicznie wzrosły, a portal przejął pozycję lidera pod względem widoczności w TOP 10.
Praca nad budową pozycji Nieruchomosci-online.pl wrze nieustannie, a w ciągu ostatnich 12 miesięcy zawrzało wyjątkowo mocno. I mamy się czym chwalić!
Według narzędzia analitycznego Senuto, które służy do globalnego badania widoczności serwisów w Google, portal Nieruchomosci-online.pl pozycjonuje się w naturalnych wynikach wyszukiwania TOP 10 Google na najwięcej kluczowych fraz związanych z rynkiem nieruchomości, prześcigając tym samym inne portale ogłoszeniowe.
Widoczność portali w TOP 10 Google
Na dzień 18 listopada 2019 roku portal Nieruchomosci-online.pl plasował się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w Google (TOP 10) dla 80 612 fraz związanych z rynkiem nieruchomości. Kolejne portale mają odpowiednio: Otodom - 72 tys. fraz, Morizon - 61 tys. fraz, Domiporta - 40 tys. fraz.
Liczba fraz, na jakie domena jest widoczna w Google na dzień 18.11.2019 r.
Domena |
Liczba fraz w TOP10 Google |
Nieruchomosci-online.pl | 80 612 |
Otodom.pl | 72 941 |
Morizon.pl | 61 164 |
Domiporta.pl | 39 763 |
Co oznaczają te liczby? Im dany serwis ma lepsze pozycje na konkretne słowa kluczowe w wynikach Google oraz pozycjonuje się na bardzo dużą liczbę fraz, tym jego widoczność w Google jest większa i generuje on więcej bezpośrednich wejść użytkowników z wyników wyszukiwarki.
Październik 2019 w liczbach – raport Google Data Studio
Efektem szczytowych pozycji Nieruchomosci-online.pl w wynikach wyszukiwania jest wysoka liczba odwiedzin portalu.
W październiku 2019 roku portal Nieruchomosci-online.pl odwiedziło łącznie 2,73 miliona unikalnych użytkowników. Coraz niższy z miesiąca na miesiąc współczynnik odrzuceń (24,9 proc.) mówi o tym, że 75 proc. osób wchodzących na portal przeszło do kolejnych podstron. To oznacza, że dzięki pozytywnej ocenie zdecydowało się na nim pozostać i kontynuować poszukiwania nowego lokum. Łącznie przejrzały one 22 mln podstron z ogłoszeniami nieruchomości.
KLIKNIJ, ABY PRZEJŚĆ DO STATYSTYK GOOGLE DATA STUDIO ONLINE
Narzędzie Google Data Studio to generowany automatycznie przez Google raport zawierający dane z Google Analytics, czyli informacje o użytkownikach i wykonywanych przez nich działaniach. Raport pozwala na interakcję, np. po najechaniu kursorem na wybrane elementy ukazują się dodatkowe statystyki.
Magazyn ESTATE
Skupiamy uwagę na nieruchomościach
Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników
Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.