W maju 2019 roku portal Nieruchomosci-online.pl odwiedziło rekordowo prawie 2,7 mln unikalnych użytkowników. Łącznie przejrzeli oni 23 mln podstron z ogłoszeniami nieruchomości. To statystyki wprost ze środka serwisu Nieruchomosci-online.pl dzięki narzędziu Google Data Studio.
Maj 2019 w liczbach - raport Google Data Studio
*Jeśli nie widzisz powyższego raportu, spróbuj użyć innej przeglądarki.
KLIKNIJ, ABY PRZEJŚĆ DO RAPORTU GOOGLE DATA STUDIO W WERSJI ONLINE
Odwiedziny - podstawowe dane i parametry witryny
Unikalni użytkownicy, sesje, czyli aktywność użytkowników na stronie oraz odsłony – to podstawowe dane analityczne, które wykorzystujemy do badania efektywności naszych działań promocyjnych.
-
- Użytkownicy – liczba unikalnych użytkowników mających co najmniej jedną aktywną sesję w ciągu miesiąca.
- Sesje – grupa interakcji w określonym czasie, w którym użytkownik aktywnie korzystał z witryny.
- Odsłony – łączna liczba odsłon stron z wliczeniem powtórnych wizyt.
- Współczynnik odrzuceń – procent użytkowników, którzy trafili na daną stronę i opuścili ją, nie przechodząc do dalszych podstron serwisu. Im mniejsza liczba, tym lepiej.
W maju 2019 roku portal Nieruchomosci-online.pl odwiedziło prawie 2,7 mln unikalnych użytkowników. Niski współczynnik odrzuceń (31,1 proc.) mówi o tym, że 70 proc. osób wchodzących na portal przeszło do kolejnych podstron. Łącznie przejrzeli prawie 23 mln podstron z ogłoszeniami nieruchomości.
Świetne wyniki portalu to zasługa koncentracji na poszukującym i stworzenia serwisu bez reklam, przyjaznego poszukiwaniom nieruchomości.
Dane demograficzne użytkowników – jakiej są płci i ile mają lat
Nieruchomosci-online.pl najczęściej odwiedzają kobiety (65 proc. wizyt). Najliczniejszą grupą wiekową są osoby w wieku 25-34, najczęściej poszukujące swojego pierwszego mieszkania.
Z jakich urządzeń korzystają użytkownicy?
W Nieruchomosci-online.pl notujemy więcej odwiedzin portalu z urządzeń mobilnych (mobile i tablet – 63,1 proc.) niż z komputerów (36,8 proc.). To światowy trend, który wpływa na sposób szukania nieruchomości - często w biegu, między innymi zajęciami, głównie w godzinach pozaroboczych.
Z każdym miesiącem notujemy coraz więcej odwiedzin portalu z urządzeń mobilnych (mobile i tablet). To oznacza, że mobilny użytkownik dobrze się u nas czuje i z chęcią wraca na portal podczas swojej ścieżki poszukiwania nieruchomości.
Z jakich źródeł ruchu pochodzą odwiedzający portal?
Do źródeł ruchu Nieruchomosci-online.pl należą przede wszystkim: wejścia z wyszukiwania organicznego w Google (ang. organic search) – 43,8 proc., ruch płatny (ang. paid search) – 35,9 proc., wejścia bezpośrednie na stronę (ang. direct) – 11 proc., przekierowania z innych serwisów (ang. referral), kanały social media oraz e-mail marketing.
Najbardziej wartościowym źródłem ruchu oraz tym dominującym na Nieruchomosci-online.pl jest ruch z Google. Prawie połowa z nich pochodzi z naturalnych wyników wyszukiwania Google – to dzięki najwyższym pozycjom w TOP 10 wyników wyszukiwania. To wynik, którego nie da się tego wypracować z dnia na dzień.
Magazyn ESTATE
Skupiamy uwagę na nieruchomościach
Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników
Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.