Co może być dla biura miernikiem skuteczności promocji? Jak można poprawić efektywność działań w internecie? Czy uwzględniając konkurencję, jaka panuje na frazy związane z rykiem nieruchomości biuro powinno inwestować we własną stronę, czy może nie?
Czym różnią się portale od siebie i jak interpretować podawane przez nie statystyki.
W czwartym odcinku podcastu Freedom Nieruchomości „Rób swoje” Agnieszka Wiśniewska rozmawia z Karoliną Kłujszo, marketing managerem w Nieruchomosci-online.pl o meandrach funkcjonowania portalu oraz o efektywnych działaniach promocyjnych.
Czego dowiesz się z rozmowy?
- Na czym polega biznes serwisu nieruchomości.
- Jaka jest rola działu marketingu w portalu.
- Jak wygląda praca w serwisie i jego rozwój od kuchni.
- Jak w konkurencyjnym środowisku może poradzić sobie biuro nieruchomości i czy jest sens, aby miało własną stronę.
- Co mogłoby zrobić biuro lub agenci, aby poprawić efektywność własnych działań.
- Skąd czerpać realne statystyki na temat ruchu na portalach i jak je interpretować.
- Co powinno być miernikiem skuteczności dla biura.
Listen to "4: Znaczenie internetu w sprzedaży nieruchomości - Karolina Kłujszo" on Spreaker.
Magazyn ESTATE
Skupiamy uwagę na nieruchomościach
Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników
Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.