Nieruchomosci-online.pl - Tu zaczyna się dom tu zaczyna się dom

Poznań – miasto wielu możliwości

Zespół Nieruchomosci-online.pl
Komentarze

Latami Poznań pracował sobie na opinię miasta ludzi przedsiębiorczych i pełnych pasji. Energia i determinacja Poznaniaków jak magnes przyciąga w te okolice inwestorów. Gros z nich to międzynarodowe koncerny, takie jak Wrigley czy Volkswagen.

Innowacyjna gospodarka to z kolei najlepszy wabik na młodych wykształconych i zdolnych pracowników, którzy często to właśnie Poznań wybierali na swoje miejsce do życia. Atrakcyjność Poznania nie kończy się jednak wyłącznie na rynku pracy.

Miasto rozwija się dynamicznie na wielu płaszczyznach. Infrastrukturalny boom związany był już z faktem, ze Poznań był jednym z miast – gospodarzy EURO 2012. Sporo wniosło także zakończenie prac nad budową Autostrady A2. Teraz Poznaniacy na weekendowe szaleństwa, jeśli tylko zechcą, równie szybko dostaną się do Berlina jak i do Warszawy.

Zobacz wszystkie inwestycje w Poznaniu i okolicach

Rozwój miasta automatycznie pociąga za sobą większy ruch na rynku nieruchomości. Znaczną część obecnej oferty rynkowej stanowią nowe inwestycje deweloperskie. Specjalnie dla Was przyjrzeliśmy się nim i wybraliśmy te, które w naszym odczuciu zasługują na największą uwagę. Ze względów logistycznych pominęliśmy z premedytacją projekty w których na dzień przygotowywania raportu w sprzedaży były już wyłącznie ostatnie mieszkania. Dokonując selekcji staraliśmy się wybrać inwestycje z różnych segmentów cenowych, tak by swoim raportem objąć cały rynek. Kierowaliśmy się zarówno lokalizacją jak i indywidualnymi cechami danej inwestycji takimi jak rozkład mieszkań, zagospodarowanie części wspólnych czy architektura budynków.

Ze względu na fakt iż obecny podział administracyjny Poznania to kilkadziesiąt osiedli, zebraliśmy je wszystkie do obszarów w granicach odpowiadających podziałowi Poznania sprzed reformy administracyjnej.
Analizowaliśmy każdy projekt pod kątem różnych potrzeb potencjalnych nabywców. Zarówno tych, którzy chcieliby nabyć mieszkanie w celu zaspokojenia potrzeb własnych, jak i w celach inwestycyjnych. W przypadku gdy któraś z inwestycji wydała nam się szczególnie interesująca dla danej grupy docelowej przyznawaliśmy jej specjalną rekomendację.

Zapraszamy na podróż po Poznaniu

Pobierz raport opisujący nowe inwestycje deweloperskie z rynku poznańskiego. Zdecyduj, gdzie byś chciał zamieszkać. Z nami z pewnością znajdziesz tu miejsce z potencjałem dla siebie. Wszak Poznań to miasto wielu możliwości.

poznan-750x300

Zespół Nieruchomosci-online.pl

Zespół Nieruchomosci-online.pl - Nieruchomosci-online.pl to portal z największą liczbą ogłoszeń nieruchomości w Polsce. Udostępnia poszukującym około 300 tys. ofert od biur nieruchomości, deweloperów i osób prywatnych. Odwiedzany jest przez ponad 4 mln użytkowników miesięcznie.