fot.: Abhiram Prakash/pexels.com
Nieruchomosci-online.pl w ciągu ostatniego roku stał się drugą najczęściej odwiedzaną polską wyszukiwarką ofert nieruchomościowych. W sierpniu 2019 roku zanotowaliśmy odwiedziny prawie 3 milionów unikalnych użytkowników. To wzrost o 40 proc. w stosunku do zeszłego roku.
Druga pozycja wśród portali ogłoszeniowych oraz wzrost użytkowników o prawie 40 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem to ogromny sukces. Zawdzięczamy go koncentracji na użytkowniku i stworzeniu uporządkowanej przestrzeni ogłoszeniowej, która umożliwia znalezienie wymarzonej nieruchomości szybko, łatwo i przyjemnie. Dopasowanie do potrzeb użytkowników, dostarczanie kompleksowych informacji i rozwiązań wspierających w podejmowaniu decyzji czynią serwis wartościowym źródłem informacji o rynku nieruchomości, co również jest docenione przez algorytm Google.
Nieruchomosci-online.pl zarówno pod kątem liczby Unikalnych Odwiedzających, jak i liczby Odwiedzin znacznie wyprzedza inne portale.
Poszukiwanie nieruchomości z telefonem w ręku
Każdy z nas doświadcza trendu mobilności, który wpływa także na sposób szukania nieruchomości – często w biegu, między innymi zajęciami, głównie w godzinach pozaroboczych. W Nieruchomosci-online.pl notujemy coraz więcej odwiedzin portalu z urządzeń mobilnych (mobile i tablet – 70,4 proc.) niż z komputerów (29,6 proc.). To oznacza, że mobilny użytkownik dobrze się u nas czuje i z chęcią wraca na portal podczas swojej ścieżki poszukiwania nieruchomości w dogodnych dla siebie godzinach.
Sierpień 2019 w liczbach – raport Google Data Studio
W sierpniu 2019 roku portal Nieruchomosci-online.pl odwiedziło rekordowo 2,95 miliona unikalnych użytkowników. Nasz, niższy z miesiąca na miesiąc, współczynnik odrzuceń (25,7 proc.) mówi o tym, że 75 proc. osób wchodzących na portal przeszło do kolejnych podstron. To oznacza, że dzięki pozytywnej ocenie zdecydowało się na nim pozostać. Łącznie przejrzały one 24 mln podstron z ogłoszeniami nieruchomości.
Narzędzie Google Data Studio to generowany automatycznie przez Google raport zawierający dane z Google Analytics, czyli informacje o użytkownikach i wykonywanych przez nich działaniach. Raport pozwala na interakcję, np. po najechaniu kursorem na wybrane elementy ukazują się dodatkowe statystyki.
KLIKNIJ, ABY PRZEJŚĆ DO RAPORTU GOOGLE DATA STUDIO W WERSJI ONLINE
Magazyn ESTATE
Skupiamy uwagę na nieruchomościach
Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników
Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.