W okresie od czerwca do sierpnia następuje wzrost zainteresowania działkami i domami. Może to widok letniego rozgwieżdżonego nieba, a może sprzyjająca poszukiwaniom aura pobudzają marzenia o własnym kawałku ziemi. Nie znamy wszystkich powodów, jednak na 100% wiemy, że poszukujący znajdą swoją idealną nieruchomość na Nieruchomosci-online.pl.
Jednym z dostępnych narzędzi, które pozwalają sprawdzić trendy związane z poszukiwaniem nieruchomości, jest Google Trends, które wykorzystuje dane z wyszukiwarki, aby wyświetlić, jakim zainteresowaniem cieszy się wyszukiwana fraza. Jak pokazują dane historyczne z użycia wyszukiwarki Google, rokrocznie obserwujemy stały wzrost zainteresowania rynkiem nieruchomości. Jednak w zależności od rodzaju nieruchomości, np. mieszkania, domy, działki, wzmożone zainteresowanie nimi przypada na pewien okres w roku.
Letnie ekstrema w poszukiwaniach
Jak wskazuje Google Trends, okres letni to czas, kiedy odżywają marzenia o własnym domu z ogródkiem lub działce poza miastem. Zwiększony ruch na listach z ogłoszeniami działek i domów obserwujemy również na Nieruchomosci-online.pl. I robimy wszystko, aby każdy poszukujący swoją wymarzoną nieruchomość znalazł jak najszybciej – zanim dopadnie nas jesienna chandra.
Dom na sprzedaż
https://trends.google.pl/trends/dom
Działka na sprzedaż
https://trends.google.pl/trends/działka
Spełnienie marzeń z Nieruchomosci-online.pl
Na Nieruchomosci-online.pl znajduje się najwięcej ofert nieruchomości. To, wraz z doskonale zaprojektowanym serwisem, umożliwia poszukującym znalezienie wymarzonej nieruchomości szybko, łatwo i przyjemnie.
Oto zestawienie liczby aktualnych ogłoszeń w porównaniu z innymi portalami ogłoszeniowymi.
Czerwiec 2019 w liczbach – raport Google Data Studio
W czerwcu 2019 roku portal Nieruchomosci-online.pl odwiedziło ponad 2,4 mln unikalnych użytkowników. Niski współczynnik odrzuceń (32 proc.) mówi o tym, że 70 proc. osób wchodzących na portal przeszło do kolejnych podstron. Łącznie przejrzały one prawie 20 mln podstron z ogłoszeniami nieruchomości.
Najczęściej odwiedzają nas kobiety (65 proc. wizyt). Najliczniejszą grupą wiekową są osoby w wieku 25-34, które poszukują swojego pierwszego mieszkania. Więcej odwiedzin portalu notujemy z urządzeń mobilnych (mobile i tablet – 65,5 proc.) niż z komputerów (34,5 proc.), a do głównych źródeł ruchu Nieruchomosci-online.pl należą przede wszystkim: wejścia z wyszukiwania organicznego w Google (ang. organic search) – ponad 40 proc.
Wersja online raportu: https://datastudio.google.com/raport-czerwiec-2019
*Jeśli nie widzisz powyższego raportu, spróbuj użyć innej przeglądarki.
Narzędzie Google Data Studio to generowany automatycznie przez Google raport zawierający dane z Google Analitycs, czyli informacje o użytkownikach i wykonywanych przez nich działaniach. Raport pozwala na interakcję, np. po najechaniu kursorem na wybrane elementy ukazują się dodatkowe statystyki.
KLIKNIJ, ABY PRZEJŚĆ DO RAPORTU GOOGLE DATA STUDIO W WERSJI ONLINE
Magazyn ESTATE
Skupiamy uwagę na nieruchomościach
Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników
Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.