tu zaczyna się dom
Zaloguj się
Magazyn „INMAG”
Marketing. Sprzedaż. Trendy.
Pobierz
Trendy
Katarzyna Bojar
Private Rented Sector. Czy zdominuje polski rynek mieszkań na wynajem?
29.10.2021
Skuteczna sprzedaż
Tomasz Targosz
Pierwsze wrażenie przy sprzedaży nieruchomości
20.10.2021
Lektury obowiązkowe
Dominika Mikulska
Model Story Brand. Zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki
12.10.2021
Marketing
Agnieszka Szklarczyk
Skuteczne narzędzia marketingowe do pozyskania klientów inwestycji premium
11.10.2021
Aleksandra Żurek
Nie unikaj krytyki, czyli świadomy dialog z klientem
08.10.2021
Wydarzenia
Zespół Nieruchomosci-online.pl
Indeks nastrojów pośredników - spotkajmy się na premierze wyjątkowego raportu z badania
06.10.2021
Marcin Monarcha
Czasem lepiej nie sprzedawać. Jakiego klienta odesłać do konkurencji, aby nie tracić czasu...
01.10.2021
Karolina Kłujszo
Rebranding Spravia wrażenie
20.09.2021
Aktualności
Rafał Bieńkowski
11. Forum Rynku Nieruchomości. Jakie wnioski płyną ze spotkania branży w Sopocie?
10.09.2021
Marta Oziemblewska
Szanse i zagrożenia, mocne i słabe strony, czyli analiza SWOT w branży nieruchomości
07.09.2021
Elżbieta Sawczuk
Budowanie zaufania jako przewaga konkurencyjna
Dominik Różewicz
Wielofunkcyjne, czyli jakie? Program funkcjonalny założeń mixed-use
Świadomość architektoniczna Polaków
Redakcja magazynu „INMAG”
Już jest! Nowy numer magazynu INMAG 3/2021
„Tu zaczyna się dom” - startuje kampania radiowa Nieruchomosci-online.pl
10.08.2021
„Marketing 4.0” Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
03.08.2021
Bogdan Sosnowski
Transformacja zespołu. Jak ją przeprowadzić w celu zwiększania kompetencji?
29.07.2021
Branża spotka się na 11. Forum Rynku Nieruchomości w Sopocie
20.07.2021
Marta Olesiak
Zbuduj markę eksperta na LinkedInie, a klienci sami się do Ciebie zgłoszą
19.07.2021
Analizy
Alicja Palińska
Badanie nastrojów pośredników: II kwartał 2021 na plus, ale co dalej?
16.07.2021
Katarzyna Piecha
Digital w służbie deweloperom – potencjał, o którym warto pamiętać!
15.07.2021
„Content. Elementarna cząstka marketingu” Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski
07.07.2021
Jarosław Ściślak
Jak sprzedać lub wynająć nieruchomość w trakcie pandemii
24.06.2021
Profesjonalna strategia komunikacji. Jakie kwestie systematyzuje?
15.06.2021
Podaż goni popyt
10.06.2021
Tomasz Bojęć
Jak rynek biur w Polsce zareagował na pandemię
08.06.2021
Dominika Studniak
Mocna marka to nie zawsze dobra marka. Rozmowa z Patrycją Rabińską
25.05.2021
Monika Bartkowiak
Szczęście czy pech w sprzedaży? Wybór należy do Ciebie!
Więcej artykułów