Nieruchomosci-online.pl - Tu zaczyna się dom tu zaczyna się dom

Dlaczego szukasz? Ale tak naprawdę… Jesienna kampania Nieruchomosci-online.pl

Zdjęcie

„Z dala od byłego”, „bliżej ukochanej”, „bo straciłem wszystko”, „bo chcę mieć w końcu coś swojego”, „dla nowej miłości, bo serce nie zna wieku”. Portal ogłoszeniowy Nieruchomosci-online.pl zebrał prawdziwe historie ludzi, którzy szukają nowego miejsca zamieszkania i opowiada je w najnowszej kampanii realizowanej w internecie.

Pod filtrami wyszukiwarki takimi jak cena czy metraż, zawsze kryją się prawdziwe powody życiowej zmiany. Czasami są one głęboko ukryte, dlatego zapytaliśmy o to ludzi i stworzyliśmy serię mikroopowieści, które są szczere. Czasem nawet bolesne, bo nie zawsze przeprowadzka to spełnienie marzeń i motyle w brzuchu. Chcemy jednak rozmawiać o wszystkim. Dlaczego ludzie się przeprowadzają, co nimi kieruje, co ich powstrzymuje. Na rynku zdominowanym przez promocję idealnych nieruchomości, opowiadamy więc inną historię. Ludzką. I na tle pomarańczowego domku – mówi Alicja Palińska, brand manager Nieruchomosci-online.pl.   

Bohaterami jesiennej kampanii Dlaczego tak naprawdę szukasz?” są m.in. 69-letni Grzegorz (Sprzedałem mieszkanie, bo przeprowadzam się do niej”), 50-letnia Monika („Żeby po rozwodzie znaleźć siebie na nowo”) i 44-letni Patryk („Bo się nie mieścimy. Dzieląc sypialnię z najmłodszą pociechą, nie mieliśmy z żoną żadnej intymności”).

Spoty, które nie krzyczą

Prawdziwe historie uczestników rynku nieruchomości portal opowiada od 19 września w spotach emitowanych w mediach społecznościowych i na YouTubie, a także w kampaniach z twórcami internetowymi.

W internecie, czyli tam, gdzie rządzi autentyczność i emocje, rozwijamy osobiste opowieści o poszukiwaniu nowego miejsca do życia. Czasem z przymusu, czasem z potrzeby. Zawsze jednak z emocjami. Nasza kampania digitalowa to intymne monologi nagrane w prawdziwych miejscach: w blokowisku z dźwiękami miasta, w kuchni z codziennym hałasem w tle czy na działce, gdzie trwa jeszcze wykańczanie domu. Bo właśnie takie tło ma prawdziwe życie – dodaje Alicja Palińska.

Nowa kampania Nieruchomosci-online.pl została przygotowana we współpracy z domem produkcyjnym Shootme. Z ramienia firmy projekt realizowali Marysia Surzycka, Michał Majewski (executive producer), Sara Faruque (producent) i Natalia Piekut (kierownik produkcji). Za reżyserię i warstwę wizualną odpowiadał Kuba Kędzia.

Obecność w internecie uzupełniają spoty sponsoringowe w telewizji, m.in. w stacjach TVN, Polsacie, TVP1 i TVP2. Kampania Dlaczego tak naprawdę szukasz?” potrwa do połowy października i jest elementem całorocznej obecności marki w telewizji.       

Mówią bohaterowie, ale też użytkownicy

Portal Nieruchomosci-online.pl poszukując prawdziwych powodów do zmiany miejsca zamieszkania, oddaje głos nie tylko głównym bohaterom swoich spotów. Ponieważ serwis od lat specjalizuje się w badaniu zachowań uczestników rynku nieruchomości, teraz przy okazji nowej kampanii zapytał o to również swoich użytkowników.

Za każdym użyciem portalowej wyszukiwarki stoi człowiek i jego historia. Nasze badanie pokazało, że użytkownicy najczęściej szukają swojego pierwszego lokum (28%) lub po prostu zmieniają lokalizacje (20%), żeby zamieszkać w bardziej dogodnym miejscu. Ale gdy przyglądamy się temu bliżej, okazuje się, że te powody są bardzo osobiste. To na przykład chęć usamodzielnienia się, ucieczki od przeszłości, potrzeba bycia bliżej bliskich czy rozpoczęcia wszystkiego od nowa – mówi Anna Zachara-Widła, Customer Voice Expert w Nieruchomosci-online.pl, badaczka z 20-letnim doświadczeniem, która analizuje zachowania uczestników rynku nieruchomości.

***

Portal Nieruchomosci-online.pl publikuje około 280 tys. ofert biur nieruchomości, firm deweloperskich i osób prywatnych. W ofercie można znaleźć tam mieszkania, domy, działki i nieruchomości komercyjne. Miesięcznie serwis odwiedza około 3,1 mln użytkowników (Google Analytics, sierpień 2025 r.).

Masz pytania?
Zapraszamy do kontaktu