Centrum pomocy

dla sprzedających / szukających nieruchomości

Najczęściej zadawane pytania


Portal Nieruchomosci-online.pl

Czym portal Nieruchomosci-online.pl różni się od konkurencji?

Portal Nieruchomosci-online.pl jest czołowym serwisem ogłoszeń nieruchomości w Polsce. W każdym miesiącu odwiedza nas milion osób poszukujących ofert nieruchomości. Notujemy blisko 17 milionów odsłon miesięcznie. Nasze ogłoszenia plasują się na najwyższych pozycjach w wyszukiwarce Google.pl! Zakładając konto, otrzymujesz dostęp do panelu, w którym możesz:

  • sprawdzić statystyki popularności Twoich ogłoszeń. Zobaczyć, ile było kliknięć w ogłoszenie, ile razy wyświetliło się na listach, ile było kliknięć w kontakt, na jakiej pozycji znajduje się Twoje ogłoszenie w Google.pl oraz wiele innych istotnych informacji,
  • promować dodatkowo swoją nieruchomość,
  • dowolnie, w każdej chwili edytować, dodać kolejne lub wstrzymać ogłoszenie,
  • otrzymywać na skrzynkę e-mail interesujące Cię ogłoszenia.

Logowanie i rejestracja

Gdzie mogę się zalogować do mojego konta?

Możesz to zrobić w prawym górnym rogu na każdej ze stron portalu lub po wejściu bezpośrednio na stronę logowania: https://moje.nieruchomosci-online.pl.

Zapomniałem hasła, co powinienem zrobić?

Skorzystaj z opcji ustawienia nowego hasła, klikając na poniższy link: https://moje.nieruchomosci-online.pl/nowe-haslo.html i postępuj zgodnie z otrzymanymi wskazówkami.

Jak mogę zmienić hasło dostępu do mojego konta?

Zmiany hasła możesz dokonać po zalogowaniu się do swojego konta https://moje.nieruchomosci-online.pl, przechodząc w zakładkę „Moje dane”, a następnie klikając „Zmień hasło”.

Zamieściłem ogłoszenie, jednak podczas rejestracji podałem błędny adres e-mail i nie mam możliwości zalogowania się do swojego konta w portalu. Co powinienem zrobić?

Skorzystaj z formularza kontaktowego http://www.nieruchomosci-online.pl/kontakt.html i poinformuj nas o zaistniałym problemie.

Dodanie ogłoszenia i aktywacja

Jak dodać ogłoszenie?

Aby dodać ogłoszenie, wejdź na stronę: http://www.nieruchomosci-online.pl/dodaj.html, wybierz odpowiednią transakcję oraz rodzaj nieruchomości, a następnie postępuj zgodnie ze wskazówkami.

Na czym polega aktywowanie ogłoszenia. Czy ogłoszenie jest widoczne w portalu przed aktywacją?

Aktywacja ogłoszenia następuje w momencie:

  • wprowadzenia otrzymanego kodu aktywacyjnego – w przypadku aktywacji ogłoszenia za pomocą SMS,
    lub
  • otrzymania przez nas potwierdzenia dokonania płatności od operatora płatności – w przypadku aktywacji ogłoszenia za pomocą płatności online.

Ogłoszenie nieaktywowane nie wyświetla się w portalu i nie jest widoczne dla pozostałych użytkowników.

Edycja ogłoszenia

Czy po dodaniu ogłoszenia mogę zmienić jego treść lub zamieszczone w nim zdjęcia?

Tak. Po zalogowaniu się do swojego konta https://moje.nieruchomosci-online.pl, skorzystaj z opcji „Edytuj” przy wybranym ogłoszeniu. Następnie dokonaj potrzebnych zmian. Przed aktywacją zawsze możesz sprawdzić, jak będzie wyglądało Twoje ogłoszenie: „Zobacz podgląd”. Jeśli akceptujesz naniesione zmiany, kliknij na przycisk „Aktywuj ogłoszenie”.

W jaki sposób mogę usunąć swoje ogłoszenie?

Po zalogowaniu się do swojego konta https://moje.nieruchomosci-online.pl kliknij w przycisk “Usuń” przy wybranym ogłoszeniu, a następnie zatwierdź dokonaną zmianę.

W jaki sposób mogę przedłużyć okres wyświetlania mojego ogłoszenia?

Możesz to zrobić już w kilka minut po aktywacji Twojego ogłoszenia poprzez:

  • skorzystanie z linka do przedłużenia wyświetlania Twojego ogłoszenia, który wyślemy Ci drogą mailową na 3 lub 1 dzień przed wygaśnięciem Twojego ogłoszenia,
  • skorzystanie z opcji „Przedłuż” przy wybranym ogłoszeniu (po wcześniejszym zalogowaniu się do swojego konta: https://moje.nieruchomosci-online.pl).

Jak zredagować ogłoszenie, aby sprzedać nieruchomość szybko i po atrakcyjnej cenie?

Zdjęcia

Przed przystąpieniem do robienia zdjęć uporządkuj dom, pochowaj wszystkie bibeloty, naczynia, zabawki itp. Im mniej rzeczy na wierzchu, tym mieszkanie wygląda atrakcyjniej.

Postaraj się o dobre jakościowo zdjęcia. Jeżeli sam nie masz sprzętu lub nie umiesz robić dobrej jakości zdjęć, może ktoś z Twoich znajomych posiada sprzęt i może Ci pomóc? Nie czujesz się na siłach, aby zrobić to samemu? Zawsze możesz skorzystać z usług biur nieruchomości, które oferują przygotowanie nieruchomości do sprzedaży (home staging).

Wyczerpujący opis

Podczas dodawania nieruchomości będziesz mógł opisać szczegółowo stan, charakterystykę mieszkania, budynku czy działki. Poinformuj koniecznie poszukujących, czy Twoja nieruchomość jest wyposażona, czy posiada parking, garaż, balkon czy piwnicę. Jeżeli sprzedajesz działkę, podaj jej typ, parametry, kształt, wymiary. Im więcej informacji tu umieścisz, tym większa szansa na kontakt z klientem.

Lokalizacja i otoczenie

Wskaż dokładnie, gdzie znajduje się Twoja nieruchomość, dla poszukujących jest to druga po cenie najważniejsza informacja. Dodatkowo masz możliwość naniesienia na mapę wszelkich pobliskich punktów usługowych (sklepy, przedszkola, szkoły, przystanki MPK itp.).

Promowanie ogłoszenia

W jaki sposób dodatkowo mogę promować moją nieruchomość?

Jeżeli chcesz zwiększyć liczbę osób, które zobaczą Twoje ogłoszenie, możesz w każdej chwili aktywować dodatkowe promowanie. Masz do wyboru: Ogłoszenie Wyróżnione, Ogłoszenie Wyróżnione PLUS i Ogłoszenie Wyróżnione TOP.

Jak działa promowanie dodatkowe?

Ogłoszenie Wyróżnione: Pojawia się zawsze powyżej Ogłoszeń Zwykłych.

Ogłoszenie Wyróżnione PLUS: Automatycznie powraca na szczyt listy Ogłoszeń Wyróżnionych co 5 dni. Dzięki temu, że dzieje się to w różne dni tygodnia, przełamuje zwyczaje poszukujących i maksymalizuje zasięg ogłoszenia.

Ogłoszenie Wyróżnione TOP: Pokazuje się zawsze na szczycie listy wyników wyszukiwania i jest dodatkowo wyróżnione subtelnie kolorem. Gwarantuje widoczność Twojego ogłoszenia dla wszystkich poszukujących.

Jak aktywować promowanie dodatkowe?

Wybór rodzaju promowania ogłoszenia ma miejsce w momencie jego aktywacji, czyli w końcowym etapie procedury dodawania ogłoszenia.

W ostatnim kroku pod koniec dodawania, gdy już opiszesz swoją nieruchomość, możesz wybrać Ogłoszenie Wyróżnione, Ogłoszenie Wyróżnione PLUS lub Ogłoszenie Wyróżnione TOP i potwierdzić aktywację.

Czy mogę dodatkowo promować aktywowane wcześniej ogłoszenie?

Tak, istnieje taka możliwość:

  1. Możesz skorzystać z linka do promowania, który wyślemy Ci drogą mailową zaraz po aktywowaniu ogłoszenia.
  2. Możesz skorzystać z wybranej opcji aktywacji dodatkowego promowania z poziomu panelu klienta. Zaloguj się na swoje konto https://moje.nieruchomosci-online.pl. Wejdź w ogłoszenia i przy wybranym kliknij „Promuj ogłoszenie”.

Okresy publikacji ogłoszeń są sumowane. Niewykorzystany czas wyświetlania Twojego ogłoszenia zostanie doliczony do okresu publikacji aktywowanego promowania.

Ile kosztuje dodatkowe promowanie?

Cena aktywacji dodatkowego promowania ogłoszenia jest zależna od typu promowania, które wybierzesz - Ogłoszenie Wyróżnione, Ogłoszenie Wyróżnione PLUS lub Ogłoszenie Wyróżnione TOP) - oraz od okresu, na jaki postanowisz je aktywować.

Szczegółowy cennik jest dostępny w kroku aktywacji ogłoszenia, na który trafiasz po opisaniu swojej nieruchomości.

Jak długo dodatkowe promowanie ogłoszenia jest aktywne?

W zależności od opcji, która wybierzesz, dodatkowe promowanie ogłoszenia może trwać 30, 60 lub 90 dni.

Czy w przypadku sprzedaży nieruchomości mogę przenieść niewykorzystane do końca wyróżnienie na inną ofertę?

Niestety nie. Wyróżnienie jest przypisywane na stałe do ogłoszenia i nie możesz przenieść go na inną ofertę.

Ogłoszenia archiwalne

Dlaczego przy ogłoszeniu archiwalnym nie wyświetlają się dane kontaktowe ogłoszeniodawcy?

Ogłoszenie trafia do archiwum, jeśli nie zostanie odnowione przez ogłoszeniodawcę (jest więc traktowane jako ogłoszenie nieaktualne). Nie ma możliwości uzyskania danych kontaktowych ogłoszenia, które znajduje się w archiwum. Dopiero gdy ogłoszeniodawca odnowi swoje ogłoszenie (opcja „przywróć ogłoszenie”), które trafiło do archiwum, jego dane kontaktowe znów będą wyświetlane.

Kiedy moje ogłoszenie trafi do archiwum?

Jeśli ogłoszenie nie zostanie odnowione, wyróżnione lub usunięte, staje się "ogłoszeniem archiwalnym po upływie okresu czasu, na jakie zostało aktywowane.

Czy ogłoszenia usunięte trafiają do archiwum?

Nie, ogłoszenia usunięte zostają bezpowrotnie skasowane z portalu. Do archiwum trafiają ogłoszenia, które wygasły (nie zostały wcześniej odnowione ani usunięte).

W jaki sposób mogę wystawić ponownie moje ogłoszenie, które trafiło już do archiwum?

Zaloguj się do swojego konta na portalu i wejdź w „Archiwum Ogłoszeń”, a następnie przy wybranym ogłoszeniu archiwalnym skorzystaj z opcji „Przywróć ogłoszenie”.

Płatności

Czy portal pobiera prowizję od transakcji zawieranych przez jego użytkowników?

Portal Nieruchomosci-online.pl nie pobiera żadnych prowizji od transakcji zawieranych przez jego użytkowników (np. transakcji kupna, sprzedaży, najmu nieruchomości itp.). Portal pobiera jedynie jednorazową opłatę za dodanie ogłoszenia.

Ile kosztuje dodanie ogłoszenia?

Cena aktywacji ogłoszenia jest zależna od okresu, na jaki postanowisz je aktywować. Szczegółowy cennik jest dostępny w kroku aktywacji ogłoszenia, na który trafiasz po opisaniu swojej nieruchomości.

Za pomocą jakich systemów płatności mogę zapłacić?

Za dodanie ogłoszenia możesz zapłacić przez SMS, kartą kredytową lub płatności online: PayPal, PayU.

Jak długo moje ogłoszenie jest aktywne?

W zależności od opcji, która wybierzesz, Twoje ogłoszenie może być widoczne dla poszukujących nieruchomości przez 30, 60 lub 90 dni. Ogłoszenie możesz przedłużyć w dowolnym momencie.

Nie otrzymałem SMS-a zwrotnego z kodem aktywacyjnym. Co jest tego powodem i co powinienem zrobić?

Najprawdopodobniej błędnie wprowadziłeś treść wysłanego SMS-a, bądź wysłałeś go pod nieprawidłowy numer. W takim przypadku prosimy o poinformowanie nas o problemie przy wykorzystaniu formularza kontaktowego http://www.nieruchomosci-online.pl/kontakt.html oraz o podanie, z jakiego numeru telefonu wysłano SMS-a.

Po wprowadzeniu kodu aktywacyjnego otrzymanego w SMS-ie zwrotnym moje ogłoszenie nie zostało aktywowane. Co mam zrobić?

Prawdopodobnie błędnie wprowadziłeś otrzymany kod aktywacyjny. W takim przypadku prosimy o poinformowanie nas o problemie przy wykorzystaniu formularza kontaktowego http://www.nieruchomosci-online.pl/kontakt.html oraz o podanie, z jakiego numeru telefonu wysłano SMS-a. Jeżeli masz inny problem dotyczący płatności, zgłoś to naszym konsultantom. Są oni do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 pod numerami telefonu: +48 33 486 90 55.

Organizer

Jak działa Organizer?

Organizer ma za zadanie ułatwić zarządzanie najciekawszymi ogłoszeniami na dowolnym urządzeniu.

W ramach funkcji Organizera uzyskujesz możliwość: dodawania etykiet do wybranych ogłoszeń, organizowania notatek, zapamiętywania kryteriów ostatnich wyszukań realizowanych w portalu oraz otrzymywania powiadomień o nowych ogłoszeniach.

Kto może korzystać z Organizera?

Dostęp do funkcji Organizera uzyskują użytkownicy, którzy:

  • posiadają konto w portalu Nieruchomosci-online.pl, założone podczas dodawania ogłoszenia, konto biura nieruchomości, agenta lub dewelopera,
  • założyli konto Organizera.

Jak założyć konto Organizera?

  1. Jeżeli jesteś właścicielem konta w portalu Nieruchomosci-online.pl, gdyż wcześniej dodawałeś ogłoszenia, posiadasz konto w ramach pakietu dla biur, deweloperów lub posiadasz konto agenta:

    Nie musisz dodatkowo zakładać konta Organizera, wystarczy zalogować się na stronie https://moje.nieruchomosci-online.pl, aby korzystać ze wszystkich funkcji Organizera.

  2. Jeżeli nie posiadasz konta w portalu Nieruchomosci-online.pl:

    Wywołaj funkcję Organizera, klikając w ikonę teczki z lewej strony wyszukiwarki.

    Podaj adres e-mail, którym chcesz się logować do Organizera, aby otrzymać natychmiastowy dostęp do wszystkich funkcji.

    Hasło do Organizera otrzymasz na podany przez Ciebie adres e-mail.

Czy muszę zakładać konto Organizera, jeżeli posiadam konto w portalu Nieruchomosci-online.pl?

Nie. Jeżeli posiadasz konto zwykłe (założone podczas dodawania ogłoszenia), konto agenta, biura lub dewelopera, nie musisz zakładać dodatkowego konta. Wszystkie funkcje Organizera masz dostępne po zalogowaniu się do swojego konta.

Jak zalogować się do Organizera?

Wywołaj Organizer klikając w ikonę teczki z lewej strony wyszukiwarki, aby zalogować się, kliknij „Mam konto”.

Jak działają etykiety?

Jako użytkownik Organizera masz możliwość przypisywania ogłoszeniom etykiet, czyli krótkich oznaczeń określających ogłoszenie np.: „Do obejrzenia”, „Widziałem”, „Dobra lokalizacja”, „Atrakcyjna cena”, „Mój faworyt” itp.
Dodanie etykiety możliwe jest z poziomu szczegółów ogłoszenia.

Po wyświetleniu konkretnego ogłoszenia można usunąć lub zmienić poszczególne etykiety, natomiast z poziomu konta Organizera możesz przeszukiwać ogłoszenia według nadanych im etykiet.

Jak działają notatki?

Po wejściu w interesujące Cię ogłoszenie możesz stworzyć i przypisać notatkę.

Wszystkie ogłoszenia, którym dodałeś notatki, znajdziesz w Organizerze.

Jak działają ostatnie wyszukiwania?

W ramach funkcji Organizera masz również dostęp do ostatnich wyszukań, które realizowałeś za pośrednictwem portalu. Jeżeli chcesz mailowo otrzymywać szybko informacje o ogłoszeniach, które pojawiły się ostatnio w ramach tych wyszukiwań, wystarczy, że włączysz powiadomienia (ikona koperty obok kryteriów wyszukiwań).

Jak działają powiadomienia?

W ramach tej funkcjonalności będziesz otrzymywać e-mailem powiadomienia o pojawieniu się nowych ogłoszeń spełniających zdefiniowane przez Ciebie kryteria.

Po zalogowaniu się do konta Organizera możesz samodzielnie zmienić częstotliwość otrzymywanych powiadomień lub wyłączyć je całkowicie.

Chciałbym otrzymywać na swój e-mail informacje o nowych ogłoszeniach spełniających moje kryteria. Co powinienem zrobić?

Aby ustawić otrzymywanie powiadomień, musisz być zalogowany do Organizera. Powiadomienia możesz konfigurować na kilka sposobów:

  1. Po wyszukaniu nieruchomości spełniających kryteria podane przez Ciebie w wyszukiwarce, poniżej listy ogłoszeń będziesz mógł skorzystać z opcji “Powiadamiaj mnie o nowych ogłoszeniach”.
  2. Drugim miejscem, w którym możesz zapisać się na powiadomienia, jest belka szukania. Po wpisaniu w wyszukiwarkę kryteriów poszukiwanej nieruchomości kliknij „Szukaj”, a następnie „Zapisz”.
  3. W historii wyszukiwań Twojego Organizera, obok każdego rekordu pojawi się ikona koperty. Kliknięcie w nią ustawia powiadomienia. Od tego momentu na Twój adres e-mail będą przychodziły powiadomienia o najnowszych ogłoszeniach spełniających określone przez Ciebie kryteria.

W jaki sposób mogę wyłączyć powiadomienia o interesujących mnie ogłoszeniach?

W tym celu zaloguj się do swojego konta, następnie wejdź w Organizer (teczka z lewej strony wyszukiwarki), kliknij „Powiadomienia” i przy wybranych kryteriach wyłącz wysyłanie powiadomień lub usuń (krzyżyk w prawym górnym rogu szablonu powiadomień), jeżeli chcesz całkowicie usunąć dany szablon.

Jaka jest częstotliwość otrzymywania powiadomień o nowych ogłoszeniach i czy można ją zmienić?

Użytkownik otrzymuje powiadomienia codziennie, chyba że po zalogowaniu do swojego Organizera https://moje.nieruchomosci-online.pl przy wybranym szablonie powiadomienia zmieni tę częstotliwość na inną (dostępne opcje to: 1, 2, 7, 14 dni).

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na poszukiwane pytanie skontaktuj się z nami.

Używamy i uzyskujemy dostęp do cookies i podobnych technologii w celach statystycznych i realizacji usług. Możesz określić w przeglądarce warunki przechowywania i dostępu do cookies. Więcej...

Zamknij