Centrum pomocy
dla deweloperów
Jak samodzielnie dodać inwestycję oraz ogłoszenia?
Aby wprowadzić inwestycję oraz ogłoszenia samodzielnie, zaloguj się do swojego konta (https://moje.nieruchomosci-online.pl), a następnie z menu wybierz „Dodaj nową inwestycję”. W kolejnych krokach wprowadź opis, zdjęcia oraz lokalizację inwestycji. Jeżeli posiadasz już istniejącą inwestycję w koncie, możesz dodać do niej lokale/mieszkania. W tym celu wejdź w „Zarządzaj” wybranej inwestycji i kliknij „Dodaj ogłoszenie”. Do inwestycji wprowadź ogłoszenia wszystkich nieruchomości. Pamiętaj, aby wyczerpująco opisać zarówno inwestycję, jak i poszczególne nieruchomości. Dodaj szczegółową lokalizację, rzuty oraz dobrej jakości zdjęcia. Kompletne uzupełnienie tych danych bardzo mocno wpływa na zainteresowanie inwestycją.
Inne najczęściej zadawane pytania
Logowanie i rejestracja
Gdzie mogę się zalogować do mojego konta?
Możesz to zrobić w prawym górnym rogu na każdej ze stron portalu lub po wejściu bezpośrednio na stronę logowania: https://moje.nieruchomosci-online.pl.
Zapomniałem hasła, co powinienem zrobić?
Skorzystaj z opcji ustawienia nowego hasła, klikając w poniższy link: https://moje.nieruchomosci-online.pl/nowe-haslo.html i postępuj zgodnie z otrzymanymi wskazówkami.
Czy mogę zmienić hasło dostępu do mojego konta?
Tak, zmiany hasła możesz dokonać po zalogowaniu się do swojego konta https://moje.nieruchomosci-online.pl, klikając w „Zmień hasło”.
Zamówienie pakietu
W jaki sposób zamówić pakiet dewelopera?
Wejdź na stronę oferty dla deweloperów i kliknij „Dołącz do Nieruchomosci-online.pl”, wypełnij i wyślij zgłoszenie, a oddzwonimy do Ciebie, aby aktywować prezentację inwestycji.
Co się dzieje po aktywacji pakietu?
Po aktywacji konta skontaktujemy się z Tobą, aby uzgodnić, czy chcesz sam wprowadzić swoją inwestycję, czy wolisz, abyśmy my to zrobili. Jeżeli nie masz czasu na samodzielne uzupełnienie prezentacji, uzgodnimy, w jaki sposób prześlesz nam materiały, a my je wprowadzimy.
Czy jest możliwość zmiany mniejszego pakietu na większy, w trakcie trwania okresu rozliczeniowego?
Oczywiście. Wystarczy, że poinformujesz nas o chęci takiej modyfikacji, a wyślemy Ci odpowiedni formularz potwierdzający wybraną opcję przejścia na wyższy pakiet. Skontaktuj się w tym celu z naszym konsultantem pod numerem +48 33 486 90 55 lub wyślij e-maila na adres support@nieruchomosci-online.pl.
Jak wygląda rezygnacja z prezentacji inwestycji?
Jeżeli chcesz zrezygnować z zamówionych usług, możesz to zrobić, wysyłając do nas e-mail na adres support@nieruchomosci-online.pl, kontaktując się przez formularz kontaktowy (www.nieruchomosci-online.pl/kontakt.html) lub wysyłając wypowiedzenie listem poleconym na adres: NNV Sp. z o.o. Centrum Obsługi Korespondencji, ul. Mostowa 5, 43-300 Bielsko-Biała. Pamiętaj, że aby umowa nie była kontynuowana w kolejnym okresie rozliczeniowym, wypowiedzenie musi dotrzeć do nas nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem okresu rozliczeniowego.
Dodawanie inwestycji oraz ogłoszeń
Jak dodać inwestycję oraz ogłoszenia do portalu?
Inwestycję oraz ogłoszenia możesz wprowadzić ręcznie z poziomu Twojego panelu lub może zostać ona wprowadzona za darmo przez naszego konsultanta (po aktywacji konta skontaktujemy się z Tobą, aby uzgodnić szczegóły i pobrać materiały dotyczące nieruchomości, które mamy wprowadzić).
Czy muszę sam wprowadzać inwestycję?
Nie. Chętnie pomożemy Ci przy wprowadzeniu inwestycji. Jeżeli posiadasz pakiet wyższy niż Basic, po aktywacji konta skontaktujemy się z Tobą, aby uzgodnić szczegóły i pobrać materiały dotyczące nieruchomości, które mamy wprowadzić.
Nie stawiamy tu ograniczeń. W ramach jednej inwestycji możesz dodać nieograniczoną liczbę ogłoszeń.
Czy po dodaniu inwestycji lub ogłoszenia mogę zmienić jego treść?
Tak. Zaloguj się do swojego konta (https://moje.nieruchomosci-online.pl), wejdź w interesującą Cię inwestycję „Moje inwestycje” i kliknij „Edytuj inwestycję”.
Jeżeli chcesz zmienić treść lub zdjęcia ogłoszeń, odnajdź ogłoszenie interesującej Cię inwestycji i kliknij „Edytuj” tuż przy ogłoszeniu.
W jaki sposób mogę usunąć swoje ogłoszenie z portalu?
Aby usunąć ogłoszenie, zaloguj się do swojego konta (https://moje.nieruchomosci-online.pl), a następnie przy interesującej Cię inwestycji wybierz przycisk „Zarządzaj”. Kiedy otworzy się lista zamieszczonych w ramach inwestycji ogłoszeń, kliknij „Usuń” obok tych, które chcesz usunąć.
Promowanie inwestycji
Jak będą promowane moje inwestycje?
Zależnie od tego, jaki pakiet wybrałeś, Twoja inwestycja może być promowana:
- na stronie głównej portalu,
- kontekstowo, pomiędzy podobnymi ogłoszeniami z rynku wtórnego,
- w pierwszej kolejności w sekcji ogłoszeń promowanych na listach nieruchomości z rynku pierwotnego,
- w kampanii remarketingowej,
Jak działa promowanie na stronie głównej?
Inwestycje posiadające pakiet wyższy niż Basic będą promowane na stronie głównej portalu Nieruchomosci-online.pl, w swojej lokalizacji, w postaci dużych graficznych banerów. Użytkownik będzie mógł przeglądać z poziomu strony głównej wszystkie inwestycje w danej lokalizacji oraz wejść w szczegóły każdej z nich.
Reklama Twojej inwestycji na stronie głównej portalu jest idealna, jeżeli chcesz w krótkim czasie zwrócić uwagę dziesiątek tysięcy osób aktywnie poszukujących nieruchomości.
Jak działa promowanie kontekstowe?
Ogłoszenia inwestycji posiadających pakiet wyższy niż Basic i Standard będą pojawiały się pomiędzy ogłoszeniami z rynku wtórnego o podobnych cechach (np. lokalizacja, cena, typ nieruchomości, powierzchnia, liczba pokoi). Dzięki temu, Twoje ogłoszenia dotrą do jeszcze większej grupy odbiorców.
Jak działa promowanie w sekcji ogłoszeń promowanych?
Inwestycje posiadające pakiet wyższy niż Basic będą wyświetlane na początku listy w sekcji „Ogłoszenia promowane” na wszystkich listach nieruchomości z rynku pierwotnego. Dzięki temu Twoje ogłoszenia z pewnością nie zostaną pominięte podczas poszukiwań.
Jak działa remarketing dla deweloperów?
Poza podstawowymi formami promocji możesz również skorzystać z najnowszej formy reklamy jaką jest remarketing inwestycji oraz remarketing konkurencji.
Obie te formy reklamy pozwalają „śledzić” użytkownika zainteresowanego kupnem nieruchomości na największych portalach np.: Facebook, Gazeta.pl, wp.pl, onet.pl, reklamując Twoją inwestycję.
Twój panel klienta
Jakie możliwości daje panel klienta?
Każdy deweloper, który wykupi pakiet na Nieruchomosci-online.pl, otrzymuje panel klienta.
Daje on możliwość:
- edycji i zarządzania inwestycją,
- dodawania, usuwania oraz edycji ogłoszeń,
- wyświetlania zapytań od klientów,
- monitorowania statystyk,
- edytowania danych na prezentacji dewelopera,
- nadzorowania płatności oraz edytowania danych dewelopera.
Czy posiadając konto dewelopera, mam wgląd w statystyki moich inwestycji?
Tak, zaloguj się do swojego konta, z menu wybierz „Moje statystyki”.
Dodatkowa promocja dewelopera
Co to jest prezentacja dewelopera?
W ramach konta na Nieruchomosci-online.pl każdy deweloper otrzymuje za darmo prezentację.
Jest to osobna, unikalna podstrona w ramach portalu Nieruchomosci-online.pl, na której zawarte są wszystkie istotne informacje na temat firmy oraz jej oferty.
Co znajduje się na prezentacji dewelopera?
Na prezentacji dewelopera znajdują się:
- nazwa i logo dewelopera,
- dane kontaktowe (adres, numer telefonu, adres e-mail, adres do strony www),
- formularz kontaktowy,
- krótki opis oferty dewelopera,
- lista inwestycji.
Jak edytować prezentację dewelopera?
Aby uzupełnić prezentację, zaloguj się do konta: https://moje.nieruchomosci-online.pl, następnie w bocznym menu znajdź edycję danych konta lub przejdź bezpośrednio: https://moje.nieruchomosci-online.pl/ustawienia-konta/edycja-danych.html.
Uzupełnij:
- nazwę,
- dane kontaktowe,
- logo,
- krótki opis swojej oferty.
Im więcej uzupełnisz, tym chętniej użytkownicy będą odwiedzać Twoją prezentację.
Co decyduje o kolejności deweloperów w wyszukiwarce?
Deweloperzy posiadający konto na Nieruchomosci-online.pl są promowani w wyszukiwarce.
Użytkownik poszukujący dewelopera otrzyma listę wyników firm z danej lokalizacji. O kolejności wyświetlania się deweloperów na liście decyduje:
- liczba inwestycji w danej lokalizacji,
- liczba ogłoszeń w danej inwestycji,
- siedziba dewelopera.
Certyfikat Partnerstwa
Czym jest Certyfikat Partnerstwa?
Posługiwanie się Certyfikatami Partnerstwa wobec klientów, poświadcza korzystanie z narzędzi promocji ofert na najwyższym poziomie. Współpraca z Nieruchomosci-online.pl to gwarancja widoczności ofert w internecie i świadczenia wysokiej jakości usług.
Certyfikaty są wystawiane za każdy rok współpracy z Nieruchomosci-online.pl.
Jakie są warunki otrzymania Certyfikatu Partnerstwa?
Certyfikaty są dostępne w kontach deweloperów, którzy współpracują z Nieruchomosci-online.pl minimum 3 miesiące i współpraca ta ma charakter stałej umowy.
Gdzie mogę pobrać Certyfikat Partnerstwa?
Aby pobrać certyfikat, zaloguj się do Konta Agenta i wejdź na stronę edycji danych prezentacji (https://moje.nieruchomosci-online.pl/prezentacja-agenta.html). Na dole strony znajduje się baner z linkiem do pobrania certyfikatu w jakości do druku.
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na poszukiwane pytanie skontaktuj się z nami.