Funkcjonalności portalu Marketing nieruchomości
O wyborze nieruchomości decydują przede wszystkim trzy podstawowe czynniki: po pierwsze – lokalizacja, po drugie – lokalizacja i po trzecie... lokalizacja.
To stwierdzenie dotyczy wszystkich typów nieruchomości – nie tylko mieszkań, apartamentów, domów, działek, ale także obiektów komercyjnych. Ujawnienie informacji o lokalizacji ma niebagatelne znaczenie już na etapie prezentacji oferty w portalu. Ogłoszenia z oznaczoną na mapie lokalizacją (dokładną lub choćby przybliżoną) konwertują o 15% lepiej niż ogłoszenia bez lokalizacji.
Sama lokalizacja nieruchomości jest cenną daną, wydaje się jednak niepełna bez informacji o obiektach w jej najbliższym otoczeniu. Miejsca użyteczności – tzw. POI (ang. points of interest) – interesujące są zwłaszcza dla osób, które poszukują nieruchomości na nieznanym sobie dokładnie obszarze. Czyli tak naprawdę dla większości, bo mówimy tu o znajomości na poziomie aktualnego w danym czasie umiejscowienia obiektów, tj. apteka, przedszkole czy najbliższy osiedlowy sklep.
Mapy na portalu Nieruchomosci-online.pl mają niespotykaną nigdzie indziej możliwość samodzielnego lokalizowania takich obiektów. Oprócz obecnych domyślnie na mapie punktów pobieranych z map technologii Google, możemy oznaczyć na mapie ponad 40 rodzajów obiektów (z takich dziedzin, jak: szkolnictwo, handel, usługi, rozrywka, zdrowie).
Dzięki temu możesz pokazać poszukującemu, jak zorganizowana jest przestrzeń wokół nieruchomości, którą sprzedajesz, jak łatwo będzie mu zorganizować tam jego przyszłe życie!
Magazyn ESTATE
Skupiamy uwagę na nieruchomościach
Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników
Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.