Funkcjonalności portalu Marketing nieruchomości
Nie sposób zignorować fakt, że urządzenia mobilne zaczynają grać coraz większą rolę wśród użytkowników internetu. Obserwujemy stale rosnący odsetek użytkowników portalu Nieruchomosci-online.pl właśnie z tych urządzeń.
Nie sposób zignorować fakt, że urządzenia mobilne grają już pierwsze skrzypce wśród użytkowników internetu. Obserwujemy stale rosnący odsetek użytkowników portalu Nieruchomosci-online.pl właśnie z tych urządzeń.
W styczniu 2021 r. ruch mobilny stanowił 71,99% wszystkich odwiedzin, z czego 69,71% to użytkownicy telefonów. Dla porównania, w styczniu ubiegłego roku 65,55% odwiedzin zostało dokonanych przez użytkowników mobilnych, a w styczniu 2019 roku – 60,12%. Co daje znaczny przyrost aż o 16% (9,59 p.p.)!
Drugim ważnym aspektem jest konwersja ogłoszeń. Ogłoszenia przeglądane na urządzeniach mobilnych wywołują znacznie więcej akcji kontaktowych – w styczniu stanowiły one aż 62% wszystkich akcji kontaktowych.
Użytkownicy średnio 3 razy częściej wybierają akcję kontaktową „Zadzwoń” niż „Wyślij wiadomość”. Jest tu znacząca różnica pomiędzy skutkiem (i znaczeniem) tego zdarzenia wykonanego na komputerze, a tym na telefonie. A mianowicie ułatwienie i przyspieszenie kontaktu, ponieważ wywołanie go na telefonie powoduje możliwość natychmiastowego wykonania połączenia.
Stale doskonalimy zatem wersję mobilną portalu Nieruchomosci-online.pl, by docierać do każdego potencjalnego klienta, bez względu na rodzaj urządzenia, z którego korzysta. Zgodnie z podejściem mobile first przykładamy wagę do tego, by ogłoszenia wyglądały perfekcyjnie, a akcje kontaktowe były łatwo dostępne przede wszystkim na urządzeniach mobilnych.
Magazyn ESTATE
Skupiamy uwagę na nieruchomościach
Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników
Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.