Nieruchomosci-online.pl - Tu zaczyna się dom tu zaczyna się dom

Prezentacja Agenta – możliwości budowania marki osobistej

Dominika Mikulska
Komentarze

Koniec z nieciekawymi prezentacjami, które do tej pory klienci mogli odnaleźć w internecie. Każdy pośrednik, który przystąpił do programu Profesjonalny Agent poprzez założenie Konta Agenta, otrzymuje swoją indywidualną stronę wizytówkę, która uzupełniona o wszystkie elementy, staje się wyjątkowym narzędziem personal brandingu.

Wykonywana osobiście praca pośrednika nieruchomości opiera się na profesjonalnym wizerunku jego osoby i usług. Jednym z miejsc kreowania tego wizerunku jest oczywiście internet. Aby pośrednika łatwo było wyszukać nie tylko w samym portalu, ale także poprzez wyszukiwarkę Google, wizytówki agentów w Nieruchomosci-online.pl są pozycjonowane.

Wizytówka zawiera dane kontaktowe oraz wszystkie oferty agenta, które łatwo przeszukać za pomocą wbudowanej w wizytówkę wyszukiwarki.

Zaloguj się do Konta Agenta i zobacz, co nowego!

 

Jak trafić na Prezentację Agenta?

Na Prezentację Agenta poszukujący może trafić z kilku miejsc:

  • z ogłoszenia nieruchomości, poprzez klikniecie w imię i nazwisko agenta,
  • z prezentacji biura, gdzie wszyscy agenci z prezentacjami są widoczni w części nagłówkowej,
  • poprzez wyszukiwarkę na dedykowanej podstronie „Znajdź agenta nieruchomości”,
  • poprzez wyszukiwarkę na stronie głównej portalu.

Chcesz zoptymalizować swoją Prezentację Agenta?
Oto krótki przewodnik!

Pierwsze dobre wrażenie to podstawa

Prezentacja Agenta to wiele możliwości prezentacji Twojej osoby. Zapoznaj się z nimi i zdecyduj, co chcesz o sobie powiedzieć potencjalnym klientom. Jakie swoje dobre strony chcesz pokazać?

Prezentacja Agenta ma świadczyć o Twoim profesjonalizmie i w najlepszym świetle prezentować Twoje kompetencje.

Klient, który trafi na prezentację w pierwszej kolejności otrzyma informację, czym się zajmujesz. Możesz wybrać spośród zawodów:

  • agent nieruchomości,
  • zarządca nieruchomości,
  • rzeczoznawca,

ale także, jeśli chcesz, możesz poinformować, że sam jesteś właścicielem biura. Ważne miejsce na prezentacji zajmuje także informacja, które biuro reprezentujesz.

Umieść profesjonalną portretową fotografię. Spełnienie wymogów programu Profesjonalny Agent zostanie przy niej w widoczny sposób zaznaczone. Możesz dodatkowo podkreślić swoją indywidualność, ustawiając tło prezentacji! Skorzystaj z jednego z kilkudziesięciu przygotowanych przez nas zdjęć lub wgraj własną grafikę o wymiarach 828 × 190 px.

Podstawowe informacje

W swojej prezentacji możesz poinformować swoich klientów o:

  • numerze licencji i podmiocie ją wydającym,
  • specjalizacji,
  • rejonie działania.

Następnie możesz wskazać 2 specjalizacje spośród:

  • nieruchomości mieszkalne,
  • nieruchomości komercyjne,
  • nieruchomości gruntowe,
  • inwestycje w nieruchomości wakacyjne,
  • wynajem.

Niedawno pojawiła się także możliwość dodania rejonu działania, czyli syntetycznej informacji (maks. 160 znaków) na jakim obszarze świadczone są usługi.

Bardzo ważne pole lokalizacja odpowiada za przyporządkowanie Twojej prezentacji do miejscowości, w której działasz.

Informację o rejonie działania można zaś zredagować z dużą dozą dowolności, oto przykłady:

  • Bielany, Żoliborz, Białołęka,
  • Koszalin i okolice,
  • powiat elbląski i braniewski,
  • województwo kujawsko-pomorskie,
  • północno-wschodnia Polska.

 

Własnymi słowami, czyli sekcja „O mnie”

Sekcja „O mnie” to miejsce, w którym można zamieścić kilka słów od siebie.

Trudno jest pisać o sobie, dlatego, oprócz ogólnego pola „O mnie”", możesz skorzystać z kilku podpowiedzi. Odpowiedz na jedno, dwa lub na wszystkie z przygotowanych pytań:

  • Co jest dla mnie ważne w pracy?
  • W czym jestem najlepszy?
  • Jakim doświadczeniem mogę się pochwalić?
  • Za co chwalą mnie klienci oraz współpracownicy?
  • Prywatnie.

Uwaga: jeśli wypełnisz pole, na Twojej prezentacji pokaże się ono łącznie z nagłówkiem/pytaniem.

W czym mogę pomóc, czyli sekcja  „Moje usługi”

Rozbudowana sekcja Moje usługi pozwala zaprezentować pełne spektrum czynności, na które Twój klient może liczyć w ramach wykonywanej przez Ciebie usługi pośrednictwa.

Każda czynność opatrzona jest stosownym opisem, który daje użytkownikowi pogląd na złożoność procesu sprzedaży nieruchomości i mnogość czynników jego sukcesu. Tu można wybrać dowolną liczbę czynności spośród:

  • Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami,
  • Opracowanie oferty,
  • Profesjonalna fotografia nieruchomości,
  • Promocja oferty nieruchomości,
  • Weryfikacja stanu prawnego,
  • Udział w negocjacjach,
  • Usługi rzeczoznawcy majątkowego,
  • Doradztwo klienta popytowego,
  • Home staging,
  • Pomoc w pozyskaniu finansowania,
  • Zarządzanie nieruchomościami,
  • Zarzadzanie najmem,
  • Przygotowanie wirtualnych wizyt,
  • Prezentacja nieruchomości online,
  • Profesjonalne wideo nieruchomości.

 

Social media

Pojawiła się także możliwość „podpięcia” linków do profili społecznościowych w takich serwisach jak Facebook, LinkedIn, X (dawniej Twitter) czy Instagram, gdzie najchętniej, łatwo i kompleksowo, pokazujemy swoją osobę.

Wbudowana wyszukiwarka

Wizytówka zawiera dane kontaktowe oraz wszystkie oferty agenta, które łatwo przeszukać za pomocą wbudowanej w wizytówkę wyszukiwarki.

 

Edycja danych w Koncie Agenta

Miejsce edycji prezentacji łatwo znajdziesz po zalogowaniu do profilu:

  • na Pulpicie,
  • w menu po kliknięciu w „Prezentacja Agenta”.

Uwaga! Dostęp do edycji nowych elementów zobaczycie wyłącznie po zalogowaniu do Konta Agenta!

 

Opowiedz o sobie i wykorzystaj moc Konta Agenta!

Zaloguj się do Konta Agenta

 

Dominika Mikulska

Dominika Mikulska - Ekspertka marketingu z 18-letnim stażem w zawodzie. Od 2013 związana z portalem Nieruchomosci-online.pl, w którym jako b2b marketing manager realizuje projekty w sferze komunikacji i rozwoju produktu dla biur i agentów nieruchomości. Redaktor naczelna e-magazynu „ESTATE”.

Magazyn ESTATE

Skupiamy uwagę na nieruchomościach

Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników

Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.

Pobierz za darmo najnowszy numer

Dowiedz się więcej o magazynie ESTATE

Zobacz także