Nieruchomosci-online.pl - Tu zaczyna się dom tu zaczyna się dom

Oznaczenia ogłoszeń na listach wyników wyszukiwania - to co wyróżnia Twoją ofertę

Dominika Mikulska
Komentarze

Jak można przyciągnąć uwagę poszukujących? Na pewno ładnymi zdjęciami. Niestety często sporo z nich jest przysłoniętych dodatkowymi grafikami, które irytują przeglądających. Wprowadziliśmy szereg oznaczeń przy ogłoszeniach, które tak samo skutecznie skupiają wzrok.

Łatwy i szybki dostęp do informacji z każdej dziedziny, jaki daje nam aktualnie internet mobilny, wpływa na zwyczaje poszukujących. Oczekują oni pełnej informacji i szybko reagują ucieczką, gdy jej nie otrzymają. Wykorzystując to, że poszukujący najpierw skanują treść, zanim zdecydują się z nią zapoznać, wprowadziliśmy przyciągające wzrok oznaczenia ogłoszeń na listach wyszukiwania, które stanowić mogą wyróżnik Twojej oferty na tle dziesiątek innych.

  • Oznaczenie "Ogłoszenie kompletne"

Kompletność sugeruje poszukującemu, że w tym ogłoszeniu znajdzie najważniejsze dane, których zakres umożliwia łatwe porównanie ofert.

kompletnosc1

Jak zdobyć oznaczenie "Ogłoszenie kompletne"?

Oznaczenie nadawane jest automatycznie, gdy ogłoszenie posiada wszystkie dane oznaczone gwiazdką (zaliczane do tzw. standardu kompletności w portalu).

Sprawdź, które z Twoich ogłoszeń wymaga uzupełnienia istotnych pól z punktu widzenia poszukującego wymarzonej nieruchomości. Możesz to zauważyć z poziomu listy ogłoszeń w Twoim profilu. Niepełny pasek kompletności oraz przycisk "Uzupełnij" to znak, aby dopracować ogłoszenie. Dzięki temu ma ono większą szansę na szybsze znalezienie.

kompletnosc2

 

  • Oznaczenie "Wideo"

Wzbogacenie oferty o materiał wideo umożliwia pozyskanie uwagi poszukującego i zyskanie dodatkowego czasu na to, by pokazać mu atuty oferowanej nieruchomości. Film daje możliwość pokazania nieruchomości w bardziej plastyczny i oddziałujący na emocje sposób.

wideo1
Oznaczenie pojawia się automatycznie, jeśli w polu „Wideo” dostępnym podczas edycji ogłoszenia, zamieścimy link youtube lub vimeo.

 

wideo2

  • Oznaczenie "Wirtualna wizyta"

Aż 83% poszukujących twierdzi, że możliwość obejrzenia wnętrza i poznania rozkładu nieruchomości, zdecydowanie podnosi ich motywację do kontaktu z ogłoszeniodawcą*.

 

wizyta1

Oznaczenie pojawia się automatycznie, jeśli w polu „Wirtualna wizyta” dostępnym podczas edycji ogłoszenia zamieścimy odpowiedni link.

Więcej o prezentacji wirtualnych wizyt w portalu przeczytasz tutaj.
wizyta2

 

  • Oznaczenie "0% prowizji"

Jakże ważna dla kupującego informacja, że nie zapłaci on prowizji przy zakupie, już nie musi przesłaniać zdjęć nieruchomości!

Aż 57% osób poszukujących nieruchomości określa grafiki umieszczone na zdjęciach jako irytujące*. 55% twierdzi, że uniemożliwiają one przyjrzenie się nieruchomości, a nieruchomość bez grafik wydaje się im również bardziej atrakcyjna (37%)*.

prowizja1
Aby oznaczenie 0% prowizji pojawiło się przy Twoim ogłoszeniu, skorzystaj ze specjalnego pola dostępnego podczas edycji ogłoszenia w profilu administracyjnym. Jeśli Twój program do eksportu ogłoszeń wysyła taką daną, nic nie musisz robić, uzupełnimy pole za Ciebie.

prowizja2

 

Zaloguj się, by udoskonalić prezentację swoich ogłoszeń

 

* Dane pochodzą z raportu „Przyciągnij uwagę poszukujących nieruchomości”, stworzonego na podstawie ankiety przeprowadzonej wśród użytkowników portalu Nieruchomosci-online.pl w grudniu 2016.

 

Dominika Mikulska

Dominika Mikulska - Ekspertka marketingu z 18-letnim stażem w zawodzie. Od 2013 związana z portalem Nieruchomosci-online.pl, w którym jako b2b marketing manager realizuje projekty w sferze komunikacji i rozwoju produktu dla biur i agentów nieruchomości. Redaktor naczelna e-magazynu „ESTATE”.

Magazyn ESTATE

Skupiamy uwagę na nieruchomościach

Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników

Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.

Pobierz za darmo najnowszy numer

Dowiedz się więcej o magazynie ESTATE

Zobacz także