Polecane oprogramowanie do eksportu ogłoszeń

Galactica Virgo

Zintegrowany z programem
Profesjonalny Agent

Galactica Virgo

Galactica Virgo to internetowy, modułowy, zintegrowany system komputerowy wspomagający pracę biura nieruchomości. Integruje pocztę e-mail, strony WWW i portale ogłoszeniowe. Udostępnia wiele automatycznych mechanizmów takich jak: automatyczne kojarzenie, podpowiedzi i przypomnienia. Jest przyjazny, łatwy w obsłudze, oferuje wysokie bezpieczeństwo danych i spory zestaw zaawansowanych funkcji.

Podstawowe elementy systemu:

- Aplikacja wspomagająca pracę agenta nieruchomości - baza ofert, wyszukiwarki, kalkulatory, wydruki, powiadomienia e-mail, SMS-y, baza klientów, baza poszukiwań, inteligentny asystent pośrednika, kalendarz, foto edytor do przygotowywania zdjęć, tworzenie planów nieruchomości, dzienniki zdarzeń, nieruchomości na mapie, zastępstwa agentów, finanse, raporty, inwestycje i oferty deweloperów, publikacje tekstowe i gazetowe, prezentacje na TV, Czat, moduł dokumentacji, poczta wewnętrzna, poczta e-mail (także na własnej domenie), wymiana ofert z innymi agencjami.

- Moduł eksportu ofert do portali ogłoszeniowych - aplikacja umożliwia automatyczne wysyłanie ofert nieruchomości do wskazanych portali ogłoszeniowych (obecnie kilkadziesiąt portali). Eksport jest realizowany w 100% automatycznie. Bez jakiejkolwiek dodatkowej pracy oferty są wysyłane, wycofywane i aktualizowane. Eksportowane informacje oraz zdjęcia są aprobowane przez poszczególne portale.

- Zintegrowany serwis internetowy - strona internetowa o charakterze mini-portalu, który jest aktualizowany automatycznie. Oferty nieruchomości wraz z bogatym sposobem prezentacji są automatycznie publikowane na WWW. Serwis posiada wiele funkcjonalności dla internauty, takich jak: notatnik interesujących ofert, automatyczne powiadomienia o nowych ofertach, kalkulatory, wielojęzyczność itp. Możliwość integracji własnej domeny. Strona jest w pełni przygotowywana i uruchamiana na serwerze przez Galactica, a klient dostarcza tylko podstawowe informacje.

Dostępny w trzech wersjach:

- Galactica Virgo MINOR - to kompletna i funkcjonalna wersja, która posiada wszystkie niezbędne funkcje dla małych np. jedno-, dwuosobowych biur nieruchomości, także dla biur początkujących.

- Galactica Virgo STANDARD - bogata w dodatkowe moduły, maksymalna wersja dla wymagających klientów oraz biur nieruchomości średnich i dużych, także wielooddziałowych.

- Galactica Virgo MAJOR - zaawansowane rozwiązanie dla sieci i stowarzyszeń z mnogością konfiguracji i ustawień w zakresie współpracy oraz wymiany danych w biurach nieruchomości (także w modelu MLS).

Galactica Virgo to prawdopodobnie jedyny system na polskim rynku, który tak dobrze integruje biura wielooddziałowe i umożliwia im swobodne rozprzestrzenianie się bez dodatkowych nakładów finansowych na oprogramowanie.

Pokaż więcej

Zwiń

producent: Galactica sp. j., www: http://virgo.galactica.pl/

IMO

Zintegrowany z programem
Profesjonalny Agent

IMO

IMO to nowoczesny i łatwy w obsłudze program dla pośredników nieruchomości i deweloperów. Umożliwia pracę online i offline. Jest częścią kompleksowej oferty dla biur nieruchomości, na którą składają się system IMOWEBSITE do tworzenia i zarządzania stronami www oraz IMOMLS - ogólnopolski system wymiany ofert między biurami korzystającymi z programu IMO. Wbudowane funkcje CRM umożliwiają utrzymywanie relacji z klientami.

Główne zalety programu IMO:

  • praca online i offline – program działa przez Internet lub przez aplikację na urządzeniu mobilnym bez podłączenia do internetu,
  • bezpieczeństwo – zgodność z wymaganiami GIODO, szyfrowanie danych i kopie bezpieczeństwa wykonywane co 24h,
  • automatyczny eksport ofert do ponad 100 portali ogłoszeniowych, także Gumtree.pl
  • eksport ofert do IMOWEBSITE – wykonywanie automatycznych eksportów z programu na strony www biur nieruchomości i dewelopera,
  • obsługa inwestycji – grupowanie ofert w inwestycje zarówno z rynku pierwotnego jak i wtórnego, eksport na stronę www ofert z rynku pierwotnego o statusach: sprzedana, zarezerwowana, wolna.
  • import ofert prywatnych i klientów poszukujących – import ofert i zapytań o nieruchomości z portali domiporta.pl, oferty.net, dom.gratka.pl oraz z systemu AMER,
  • wysyłanie ofert na adres e-mail – przesyłanie ofert na wybrany adres e-mail poszukującego, pojedynczo lub grupowo i w różnych układach,
  • automatyczne kojarzenie ofert z klientami poszukującymi i odwrotnie,
  • unikalna forma prezentacji bazy i wprowadzania danych - znak rozpoznawczy programu IMO - listy ofert i poszukujących nie są stronicowane, a wprowadzanie i prezentacja ofert i poszukujących odbywa się na jednym ekranie,
  • edytor zdjęć, dodawanie pieczątek – pozwala w bardzo prosty sposób dostosować zdjęcia w ofercie do potrzeb klientów, wyróżnić ofertę na portalu lub stronie www poprzez dodanie pieczątki np. oferta specjalna, super oferta, itp. lub innego wyróżnika na zdjęciu,
  • rozbudowane możliwości filtrowania – IMO posiada trzy rodzaje filtrów oraz możliwość zapisywania list ofert zgodnych z wybranymi kryteriami, w tym także specjalny filtr dostępny z poziomu menu kontekstowego, umożliwiający jednym kliknięciem błyskawicznie filtrować listę ofert i poszukujących,
  • podział na filie, ustawienia praw dostępu – możliwość tworzenia w bazie filii oraz elastycznego nadawania uprawnień dostępu pośredników do wybranych danych (ponad 170 uprawnień),
  • kalendarz i funkcje CRM – ułatwiają organizację pracy pośrednika i biura sprzedaży dewelopera, przypomina o spotkaniach, a zwierzchnikowi umożliwiają kontrolę nad zadaniami pracowników,
  • statystyki i kontrola zdarzeń - IMO zapisuje datę, czas i typ wszystkich operacji związanych z bazą, a także czas logowania, dzięki czemu pośrednik i deweloper dokładnie znają historię oferty i klienta, a zwierzchnik ma dostęp do szczegółowych statystyk pracy każdego pracownika,
  • wewnętrzny system wymiany ofert IMOMLS – umożliwia nieodpłatną wymianę ofert na wyłączność i otwartych z innymi biurami korzystającymi z programu IMO i z deweloperami, wprowadzenie tych ofert do bazy głównej i prezentację na własnej stronie www,
  • stały rozwój programu oraz gwarancja dostępu do nowych funkcjonalności w cenie,
  • bezpłatna telefoniczna pomoc techniczna w dni powszednie.

Pokaż więcej

Zwiń

producent: Possible Sp. z o.o., www: http://www.imo.pl/

LocumNet Online

Zintegrowany z programem
Profesjonalny Agent

LocumNet Online

LocumNet Online to nowoczesny program działający w chmurze, automatyzuje czynności kojarzenia ofert i klientów, sam wysyła eksporty na portale i pilnuje terminów umów. Jest łatwy w obsłudze oferując najwięcej zaawansowanych funkcji wymagającemu pośrednikowi z siecią MLS włącznie. Posiada unikalną funkcję udostępniania mobilnej strony dedykowanej klientowi poszukującemu z ofertami tylko dla niego. Uzupełnieniem są moduły stron internetowych: od wyszukiwarek i funkcji integrujących z mediami społecznościowymi do gotowych responsywnych rozwiązań Wordpress Template.

Wyróżniające cechy Locumnet Online to:

  • Wirtualne biuro - dostęp do pełnej dokumentacji ofert w biurze oraz w każdym terenie pracy pośrednika.
  • Bezpieczeństwo danych – szyfrowanie danych wrażliwych odbywa się także w bazie danych a kopie wykonywane są codziennie,
  • Wymiana ofert pomiędzy biurami - zapraszanie dowolnych biur do wymiany ofert oraz praca w ramach zorganizowanych grup i sieci MLS.
  • Wyszukiwanie w sieci klientów do oferty - wśród wielu zaawansowanych funkcji wyszukiwania ofert uwagę zwraca opcja pozwalająca na odszukanie biur, które posiadają klienta do naszej oferty bez potrzeby dostępu do jego danych wrażliwych.
  • Prezentacja listy wyników wyszukiwania bez stronicowania z możliwością sortowania jednym kliknięciem.
  • Edycja danych oferty w jednym oknie - także z edytorem zdjęć, znakiem wodnym czy stemplem graficznym. Łatwe tworzenie rysunku układu pomieszczeń.
  • Osobne kontenery zdjęć publicznych, prywatnych i współdzielonych w grupie. Zmiana kolejności poprzez przesuwanie zdjęć, jak klocków na ekranie.
  • Automatyczny monitoring czynności na ofertach, także czynności innych biur na naszych ofertach. Możliwość uzupełnienia o dodatkowe własne zdarzenia (np.: publikacja w prasie, prezentacje klientom). Doskonałe do zobrazowania pracy nad ofertami klientom sprzedającym.
  • Kilka zapytań do bazy - Locumnet pamięta każde wyszukiwanie osobno, z możliwością powrotu do innych wyników.
  • Wyszukiwanie także automatyczne - gdy zapiszemy aktualny profil wyszukiwania to program każdego poranka informuje gdy pojawią się nowe pasujące nieruchomości.
  • Geolokalizator – możliwość wyszukania ofert poprzez zaznaczenie interesującego nas obszaru na mapie. Nie musimy znać nazw ulic, bo wystarczy oznaczyć obszar (także kilka). Funkcja działa w automatycznym wyszukiwaniu - system może Ci sam podpowiadać nowe oferty z sieci ze wskazanych rejonów mapy.
  • Koszyk Ofert Klienta Poszukującego – indywidualnie wygenerowana z programu strona internetową z ofertami przygotowanymi przez agenta zgodnie z wymogami danego klienta, jako alternatywa do tradycyjnej możliwości wysyłania e-maili wraz ze zdjęciami lub w formie PDF do klientów bezpośrednio z programu.
  • Funkcja Google Street View w programie – dzięki tej funkcjonalności można zabrać klienta w wirtualny spacer po okolicy bezpośrednio w przeglądanej ofercie i bez wychodzenia z biura.
  • Eksporty ofert - program współpracuje z najpopularniejszymi portalami nieruchomości. Eksport może być wykonywany w wielu formatach (w tym formaty XML dedykowane). Przy każdej ofercie można określić, gdzie będzie eksportowana.
  • Obsługa Inwestycji - także w kontekście ofert deweloperskich i eksportów.
  • Wspieranie programu Profesjonalny Agent, który pomaga w lepszym opisywaniu ofert i szybszym dotarciu do klienta poszukującego.
  • Publikacje firmowej stronie internetowej z dodatkowymi cechami: polecana, rezerwacja, sprzedana, nowość.
  • Gotowe rozwiązania stron internetowych, zapytaj o najpopularniejsze: ALFA, BETA, ETA. Także rozwiązania dla stron grupowych i MLS.
  • Ciągły bezpłatny rozwój systemu LocumNet gwarancją jakości i bezstresowymi aktualizacjami dzięki pracy w chmurze.

LocumNet Online to wiodące oprogramowanie dla biur i pośredników w obrocie nieruchomościami rozwijane od lat '90-tych, sprawdza się zarówno do kompleksowej, profesjonalnej obsługi biura, jak i do współpracy całych grup i sieci.

Pokaż więcej

Zwiń

producent: NSoft S.A., www: http://program.locumnet.pl

iNet Online

iNet Online

iNet Online to oprogramowanie do pracy agenta nieruchomości z bazą danych ofert biura, na której pracują agenci, a którą (w żądanym zakresie) można publikować na stronie biura oraz różnych portalach tematycznych. System wspomaga tworzenie ofert dla klientów i organizuje dane o oferowanych i poszukiwanych nieruchomościach w oddziałach firmy z ich aktualizacją w jednym miejscu, a publikacją w dowolnym z dostępnych mediów.

Funkcje programu iNet Online:

  • Baza ofert, klientów, spotkań, poczty wewnętrznej, archiwum ofert.
  • Edycja ofert - tworzenie nowej oferty na podstawie istniejącej, odnawianie oferty i przywracanie z archiwum, wprowadzanie zdjęć i ich automatyczna obróbka, prywatne notatki przy ofertach i klientach, kalkulator opłat.
  • Wyszukiwanie - z wykorzystaniem map, po kilku lokalizacjach jednocześnie, z archiwum, przejrzyste porównywanie nawet kilku ofert jednocześnie, dopasowywanie ofert pod kryteria klienta.
  • Praca zdalna - praca w domu, na wyjeździe i w terenie na aktualnych danych (notebook + GSM,Wi-Fi lub inne łącze), aktualizacja ofert na własnej stronie internetowej, wysyłanie ofert bezpośrednio z programu poprzez pocztę elektroniczną wraz ze zdjęciami.
  • MLS i współdzielenie ofert - dostęp do bazy udostępnionych ofert biur współpracujących w ramach sieci, budowanie lokalnych sieci MLS, wymiana ofert w wewnętrznych grupach zaprzyjaźnionych biur, pełna wymiana ofert pomiędzy filiami firmy.
  • Portale i strony internetowe - dedykowane eksporty ofert do współpracujących portali, eksport do dowolnego odbiorcy poprzez definiowanie parametrów wysyłki, definiowanie wysyłki oferty lub jej blokowanie dla wybranego odbiorcy (portalu).
  • Drukowanie "folderów" ofert, listy ofert w kilku zakresach informacji, formularzy kart obiektów, notesu ofert.
  • Administrowanie danymi firmy i pracowników, dodatkowe zabezpieczenia dostępu do systemu, różny poziom uprawnień pracowników, zmiana agenta prowadzącego ofertę, podgląd aktywności agenta, budowanie statystyk realizowanych transakcji.
  • CRM (system zarządzania czasem) - organizacja i zarządzanie czasem pracowników, połączenie wykonywanych zadań z ofertą i klientem, priorytety zadań, zadania cykliczne, okresowe, całodniowe, notatki do zadań, przypominanie o zadaniach, definiowanie czasochłonności, przypisywanie do zadania innych agentów.
  • System poczty wewnętrznej pomiędzy pracownikami.

Pokaż więcej

Zwiń

producent: NSoft Sp. z o.o., www: http://www.inet-online.pl/

asariWEB

asariWEB

Nowoczesna aplikacja asariWEB umożliwia budowanie bazy ofert i klientów, ich automatyczne dopasowywanie oraz eksport ogłoszeń na najpopularniejsze portale oraz zarządzanie korespondencją z klientem, monitorowanie pracy pośredników, planowanie spotkań i rozliczanie agentów. Program dostępny jest przez przeglądarkę internetową i nie wymaga instalacji żadnego dodatkowego oprogramowania.

Najważniejsze funkcje aplikacji:

  • Darmowa strona WWW - możliwość założenia szablonowej strony WWW do wyświetlania swoich ofert. Istnieje także możliwość podłączenia własnej strony internetowej z oprogramowaniem.
  • Eksport ofert - współpraca ze wszystkimi największymi ogólnopolskimi i regionalnymi portalami ogłoszeniowymi. Każdy eksport ofert potwierdzany jest raportem, w którym można sprawdzić, czy wszystko przebiegło poprawnie.
  • Kojarzenie ofert i klientów poszukujących - program automatycznie dopasowuje oferty do określonych preferencji klienta oraz informuje o pojawieniu się nowych ofert w bazie.
  • Kalendarz zadań i spotkań - terminy zadań i spotkań w jednym miejscu z możliwością ich współdzielenia z innymi pracownikami, przypinanie zadania pod oferty i klientów.
  • Pełna historia współpracy z klientem - ścieżka prowadzenia transakcji, zmiany cen i opisów są automatycznie rejestrowane w aplikacji.
  • Archiwum i szablony dokumentów - przechowywanie w programie dokumentów, zdjęć i filmów, możliwość tworzenia własnych szablonów umów, faktur i wydruków ofert, które automatycznie wypełniają się danymi klientów i ofert.
  • Wyszukiwanie nieruchomości po mapie - możliwość wskazania obszaru na mapie, z którego mają być wyszukane oferty do wyników wyszukiwania. Jest to szczególnie pomocne, gdy nie znamy nazw ulic, a interesują nas nieruchomości z danego regionu.
  • Obsługa materiałów wideo i wirtualnych wizyt - możliwość podpięcia pod ofertę dowolnego materiału multimedialnego w formie linku i eksportowania go na portale.
  • Edytor zdjęć - wbudowany edytor zdjęć umożliwi poprawę jakości prezentowanych zdjęć i ich odpowiednie formatowanie, bez potrzeby stosowania drogich programów graficznych.
  • Nieograniczona liczba użytkowników - w każdym pakiecie asariWEB istnieje możliwość założenia dowolnej liczby kont dla pracowników bez dodatkowych opłat.
  • Indywidualna konfiguracja - możliwość zmiany wyglądu okien, kolejności i sposobu wyświetlania danych zgodnie z preferencjami użytkownika.

Moduły menedżerskie, które pozwalają kompleksowo zarządzać firmą, pracownikami i księgowością:

- Moduł finansowy - wystawianie faktur i rachunków, automatycznie obliczanie prowizji dla pracowników, określanie celów przychodowych, rejestracja płatności oraz transakcji.

- Moduł raportowy - tworzenie zestawień i analiz finansowych oraz monitorowanie wyników pracowników pod względem wygenerowanego zysku, ilości zrealizowanych transakcji, spotkań i pozyskanych ofert.

Pokaż więcej

Zwiń

producent: PROTOSS Sp. z o.o., www: https://asariweb.pl/

asariPARTNER

asariPARTNER

asariPARTNER to oprogramowanie dla biur nieruchomości do instalacji na komputerze z możliwością połączenia się z bazą asariPARTNER przez internet. Oferuje bezobsługowy eksport wybranych ofert do globalnej sieci www i portali branżowych oraz dodatkowy moduł, jakim jest profesjonalna witryna www (asariWWW) z unikalną wyszukiwarką ofert, zintegrowana bezpośrednio z bazą ofert programu asariPARTNER.

Moduły oprogramowania (dla zarządzającego):

  • raporty efektywności pracy poszczególnych agentów (ilość wprowadzonych ofert, liczba wprowadzonych nowych klientów, spotkania, badanie aktywności agentów),
  • możliwość wystawiania zadań dla pracowników firmy (agent, który włączy komputer otrzyma zadanie na pulpicie komputera),
  • zdalny dostęp do programu (wystarczy dostęp do Internetu).

Moduły oprogramowania (dla agenta):

  • prosta i intuicyjna obsługa programu,
  • oferty biura wzbogacone o zdjęcia i opisy nieruchomości zestawione z cenną sprzedażowo informacją o KLIENTACH zainteresowanych zakupem "tego typu" obiektu (wbudowana inteligencja systemu pozwoli błyskawicznie kojarzyć obiekt z potencjalnymi klientami na jego zakup),
  • specjalne filtry w "wyszukiwarce programu" pozwolą na natychmiastowe przeszukiwanie ofert, jak również wyszukiwanie zainteresowanych klientów,
  • możliwość zaplanowania czasu swojej pracy (spotkania z klientem, wyjazdy poza biuro planowane w kalendarzu, wgląd, do którego mogą mieć pozostali pracownicy firmy).

Dodatkowym modułem oprogramowania jest profesjonalna witryna internetowa (asariWWW), oparta na technologii stron szablonowych. Wartością dodana oferowanej witryny stanowi unikalna wyszukiwarka ofert zintegrowana bezpośrednio z bazą ofert programu asariPARTNER. Dzięki temu osoby odwiedzające stronę internetowa pośrednika mogą mieć dostęp do aktualnych ofert wprowadzonych do bazy asariPARTNER.

Pokaż więcej

Zwiń

producent: PROTOSS Sp. z o.o., www: http://asari.pl/produkty/asaripartner

Agencja5000

Agencja5000

Agencja5000 to panel administracyjny, który ułatwi właścicielowi organizację pracy biura nieruchomości, zbiór narzędzi niezbędnych w pracy agenta nieruchomości oraz program do eksportu ogłoszeń. Praca na tym narzędziu odbywa się online. Aplikacja jest kompatybilna z laptopami, tabletami i smartfonami.

3 główne zadania narzędzia w pracy agenta oraz obsłudze biura nieruchomości:

- Panel administracyjny - ułatwiający pracę biura, m.in poprzez: administrowanie z dostępem do faktur oraz statystyk, zarządzanie bazą ogłoszeń poprzez dodawanie, usuwanie oraz edycję, promowanie ogłoszeń poprzez wyróżnienia, podbicia oraz pozycjonowanie, podgląd i obsługę zainteresowań ofertami, tworzenie spersonalizowanych kont do logowania dla wszystkich pośredników w biurze z możliwością dodania zdjęcia agenta, kontaktu GaduGadu, nawiązywanie współpracy z innymi biurami dzięki MLS Agencja5000.

- Zbiór niezbędnych narzędzi i funkcjonalności do pracy agenta z ogłoszeniami - zamieszczanie oraz promowanie ogłoszeń w portalach Grupy Morizon Melog (Domy.pl, Morizon.pl, Oferty.net i innych), Mapa Cen z dostępem do ogólnopolskiej bazy cen transakcyjnych, Amer z dostępem do ogólnopolskiej bazy ogłoszeń prywatnych, dostęp do systemu MLS w celu współpracy i komunikacji między biurami oraz wyszukiwarki biur i agentów, wydruki ogłoszeń dla klienta, wysyłanie e-mailem wybranych ogłoszeń do klienta, narzędzie do prezentacji wybranych ogłoszeń dla klienta na ekranie komputera lub tabletu.

- Program do eksportu ogłoszeń - posiadający wszystkie niezbędne funkcje, takie jak: eksport na portale – automatyczne zamieszczanie ogłoszeń na innych portalach nieruchomościowych oraz na stronie WWW, indywidualne i spersonalizowane konta użytkowników dla każdego pracownika biura, eksport do systemu MLS Agencja 500 - największego systemu wymiany i komunikacji między biurami nieruchomości (ponad 40 tys. ofert na wyłączność, ponad 900 tys. ofert otwartych, ponad 3 tys. biur nieruchomości) z wyszukiwarką biur i agentów nieruchomości.

Agencja5000 to w pełni funkcjonalne, online’owe narzędzie do obsługi biura nieruchomości oraz przydatne w pracy każdego pośrednika nieruchomości.

Pokaż więcej

Zwiń

producent: Melog.com Sp. z o.o., www: https://agencja5000.pl/

Agencja3000

Agencja3000

Program Agencja3000 to profesjonalny, wielofunkcyjny system komputerowy dla pośredników obrotu nieruchomościami. Doskonale sprawdza się zarówno w małym, jedno- lub kilkuosobowym biurze nieruchomości, jak również w dużej, wielooddziałowej sieci, posiadającej placówki w różnych częściach miasta czy kraju.

Główne korzyści posiadania programu Agencja3000:

  • szybki przepływ informacji,
  • sprawne zarządzanie pracą agentów i całego biura,
  • elastyczność i personalizacja ustawień programu,
  • jeszcze szybsze zawieranie transakcji,
  • dostęp do bazy ofert bez względu na miejsce pobytu użytkownika programu,
  • możliwość pracy w trybie offline, bez połączenia z Internetem,
  • oszczędność czasu poprzez automatyczne eksporty ofert do dowolnych serwisów internetowych,
  • import ogłoszeń z banku ofert (z serwisu oferty.net) oraz zainteresowań przychodzących na e-maila,
  • możliwość współpracy (wymiany ofert) z innymi biurami posiadającym system Agencja3000,
  • funkcje CRM: wysyłanie e-maili z programu, planowania zadań, zapisywanie zdarzeń, statystyki, prezentacje ofert,
  • zabezpieczenie danych zgodnie ze standardami GIODO,
  • niezawodna praca w trzech systemach operacyjnych (Windows, Linux, MacOS).

Dostępne są dwie wersje programu Agencja3000:

- Agencja3000 Standard - podstawowa wersja programu, posiadająca wszystkie niezbędne funkcje do zarządzania ofertami i zapotrzebowaniami. Umożliwia dodawanie powiązań między ofertami i zapotrzebowaniami, a także daje możliwość podglądu indywidualnych zgłoszeń z serwisu Oferty.net.

- Agencja3000 Professional - najbardziej zaawansowana wersja programu, wzbogacona o rozbudowany system monitoringu, ułatwiający zarządzanie pracą agentów i dający pełen przegląd sytuacji w firmie. Umożliwia najbardziej kompleksową prezentację ofert z nieograniczoną liczbą zdjęć, materiałami wideo, lokalizacją na mapie, a także pozwala na dołączanie umów i innych dokumentów bezpośrednio do konkretnej oferty.

W pełni zintegrowany z Internetem (możliwość pracy online) program Agencja3000 dzięki niespotykanym dotąd, zaawansowanym rozwiązaniom technicznym, umożliwia wygodną pracę z ofertami i kontrahentami o każdej porze dnia i nocy, z dowolnego miejsca na ziemi. Ważnym atutem programu Agencja3000 są niewielkie wymagania sprzętowe. Unikalnym rozwiązaniem jest również szybkie i niezawodne działanie programu w dwóch systemach operacyjnych - Windows, Linux.

Pokaż więcej

Zwiń

producent: Real Estate Software Sp. z o.o., www: http://www.agencja3000.com

REN MOBILE

REN MOBILE

REN MOBILE to aplikacja instalowana na urządzeniach mobilnych z system Android.

Przeznaczona dla biur nieruchomości i deweloperów do zarządzania bazą ofert i kontaktów z klientami.

REN MOBILE jest samodzielnym programem na smartfona lub tablet, za pomocą którego w dowolnym miejscu będziesz miał dostęp do bazy danych o ofertach i klientach.

Podstawowe funkcje aplikacji REN MOBILE:

  • Wszystkie informacje bezpośrednio w urządzeniu mobilnym - REN MOBILE jest programem zainstalowanym na smartfonie lub tablecie z systemem Android (od wersji 4.0). REN MOBILE to aplikacja off-line. Dane użytkownika przechowywane są bezpośrednio w urządzeniu. W takim modelu użytkownik nie musi być cały czas w zasięgu sieci internetowej, aby z aplikacji w pełni korzystać. Użytkownik będąc w zasięgu sieci WiFi lub sieci komórkowej poprzez REN MOBILE ma możliwość wymiany informacji z innymi użytkownikami, zarządza stroną www i ofertami w portalach ogłoszeniowych.
  • Skalowalność - aplikacja może być wykorzystana na kilka sposobów.
    Małe biuro: może być zainstalowana wyłącznie na jednym urządzeniu w firmie, jeżeli biuro nieruchomości nie jest duże. W takim przypadku użytkownik bezpośrednio z urządzenia mobilnego zarządza stroną i portalami. Bez korzystania z komputera.

    Duże biuro: w przypadku większego biura aplikacja jest instalowana dla każdego użytkownika na wielu urządzeniach mobilnych. Każdy użytkownik-pośrednik zarządza swoją bazą ofert, a poprzez serwer może wymieniać informacje pomiędzy innymi użytkownikami.

    Sieć biur: podobnie jak w przypadku dużego biura można wymieniać oferty poprzez serwer z dowolnymi biurami korzystającymi z REN MOBILE.
  • Głosowe uzupełnianie opisów - umożliwia głosowe wprowadzanie opisów, dzięki czemu klawiatura staje się zbędna.
  • Reakcja na rozmowy telefoniczne i wiadomości sms - automatycznie zareaguje na połączenia telefonicznie i wiadomości sms uruchamiając się samodzielnie i prezentując oferty dzwoniącego klienta z bazy aplikacji.
  • Geolokalizacja - podpowie dane adresowe nieruchomości na podstawie położenia urządzenia. W aplikacji wbudowano słownik podziału administracyjnego kraju.
  • Mapy, Street View, nawigacja - posiada cały pakiet usług związanych z lokalizacją: prezentacja na mapach, Street View, nawigacja do oferty. Ponieważ większość urządzeń posiada wbudowany moduł GPS w aplikacji REN MOBILE użytkownik może nawigować do oferty, ustawiać znacznik na mapie, pobierać współrzędne BL czy przeglądać otoczenie nieruchomości na Street View.
  • Integracja z kalendarzem - integracja z usługą Google Calendar pozwala na wymianę informacji pomiędzy innymi urządzeniami.
  • E-mail, sms, rozmowa telefoniczna - umożliwia nawiązanie bezpośredniego połączenia telefonicznego, wysłania wiadomości SMS lub e-mail.
  • Historia rozmów i wiadomości sms - archiwizuje informacje o wykonanych rozmowach i wiadomościach SMS.
  • Wydruki - umożliwia wydruk lub zapis w formacie PDF.
  • Integracja z portalami - umożliwia zarządzanie stroną www, a także masową wysyłkę ofert na uprzednio zdefiniowane portale ogłoszeniowe. Użytkownik samodzielnie decyduje która oferta i na który portal jest wysyłana. Eksport można wykonać jeżeli urządzenie jest w zasięgu sieci internetowej (WiFi lub sieć komórkowa). W REN MOBILE zdefiniowano kilkadziesiąt portali ogłoszeniowych. Użytkownik powinien uzyskać w portalu dane konfiguracyjne, a następnie wpisać dane w aplikację. Eksport można wykonać w trybie przyrostowym lub całościowym. Integracja ze stroną www i serwerem ftp
  • Zdjęcia i filmy - umożliwia bezpośrednie wykonanie zdjęć lub filmu nieruchomości. Zdjęcia gromadzone są jako załączniki do oferty. W programie dostępne są narzędzia do skalowania zdjęć i narzucania znaków wodnych na zdjęcie. Do oferty można przypisać dowolną ilość zdjęć, filmów lub dowolnych załączników np. PDF, pliki CAD, TXT itp.
  • Gromadzone dane - w urządzeniu gromadzone są dane o ofertach i klientach. Zalecane jest ustawienie blokady dostępu do urządzenia w celu zabezpieczenia danych adresowych. Bezpośrednio z aplikacji użytkownik wysyła e-maila, SMSa, lub wykonuje rozmowę telefoniczną.
  • Praca na danych - w aplikacji zaimplementowano rozbudowaną wyszukiwarkę oraz narzędzia do sortowania ofert wyszukanych. Zastosowano podręczną pamięć do wyszukiwań, dzięki czemu aplikacja także po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu pamięta ostatnie wyszukiwanie.
  • Kalendarz - zintegrowana jest z kalendarzem w urządzeniu mobilnym i usługą Google Calendar. W tym rozwiązaniu każdy użytkownik może wykorzystać kalendarz urządzenia lub korzystać wspólnie z innymi użytkownikami w biurze z wspólnej usługi Google Calendar.
  • Praca w biurze - dla użytkowników, którym wygodniej jest w biurze korzystać z standardowej klawiatury, myszki i monitora, REN MOBILE umożliwia podłączenie tych urządzeń poprzez kabel lub bezprzewodowo bez pośrednictwa komputera.

Pokaż więcej

Zwiń

producent: ENCOM Sp. z o.o., www: http://encom.pl/ren/

REN24

REN24

REN24 to oprogramowanie działające w chmurze z dostępem z poziomu przeglądarki. Służy do zarządzania bazą ofert i klientów oraz automatycznego i masowego eksportu do kilkudziesięciu portali ogłoszeniowych. Zawiera zintegrowany system MLS do współpracy w zarejestrowanymi w systemie biurami, program do zdalnego zarządzania pracą agentów, program do zarządzania treścią strony www oraz możliwość stworzenia strony www biur nieruchomości wraz z hostingiem.

Platformę REN24 cechuje:

  • Kompleksowość - system integruje w jeden spójny system program do zarządzania bazą ofert, program do zarządzania kontaktami z klientem, własny system MLS, program do zdalnego zarządzania pracą agentów, program do zarządzania informacją w portalach ogłoszeniowych, program do zarządzania treścią strony www, stronę www biura nieruchomości wraz z hostingiem.
  • Automatyzacja - system automatycznie uaktualnia informacje o ofertach w portalach ogłoszeniowych, stronie www i w systemie MLS.
  • Indywidualność - strona internetowa zintegrowana z platformą REN24 opracowana jest w oparciu o indywidualny projekt graficzny, zgodny z wymaganiami biura nieruchomości.
  • Bezpieczeństwo - system jest zgodny z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych. Zastosowane w systemie mechanizmy gwarantują bardzo wysoki poziom bezpieczeństwa gromadzonych danych. Jako jedyny dostawca tego typu usługi zastosowaliśmy zaawansowane szyfrowanie danych oraz dwupoziomowy system zabezpieczeń.
  • Uniwersalność - oprogramowanie uruchamiane jest z dowolnego systemu operacyjnego za pomocą przeglądarki internetowej. Nie wymaga od użytkownika instalowania żadnego dodatkowego oprogramowania. W celu rozpoczęcia pracy z systemem wymagany jest przynajmniej jeden komputer podłączony do sieci Internet.
  • Funkcjonalność - rozbudowane funkcje do zarządzania bazą ofert i klient, automatyczne lokalizowanie ofert na mapie, generowanie raportów i zestawień do plików PDF, XLS, CSV, wysyłanie ofert e-mailem z programu do klientów, rozbudowane wyszukiwarki i sortowanie ofert, możliwość agregowania informacji o ofertach w schowkach, zarządzanie czasem pracy poprzez terminarz zintegrowany z bazą ofert i klientów, dostęp do kalkulatora opłat transakcyjnych.

Pokaż więcej

Zwiń

producent: ENCOM Sp. z o.o., www: http://www.ren24.pl/

e-BIURO Nieruchomości

e-BIURO Nieruchomości

e-Biuro Nieruchomości to system komputerowy oferujący kompleksowe wsparcie informatyczne dla średniej wielkości biur nieruchomości. Umożliwia tworzenie i zarządzanie bazą klientów i ofert. Jego wyjątkową cechą jest automatyczne dopasowywanie ofert do klientów. Moduły pozwalają na zarządzanie terminami spotkań, sporządzanie wydruków ofert, rejestr dokumentów sprzedaży oraz integrację programu z komunikatorem do kontaktu z opiekunem oferty.

Podstawowe funkcjonalności oprogramowania:

  • rejestracja i zarządzanie bazą ofert,
  • rejestracja i zarządzanie bazą klientów,
  • system kojarzenia klienta z ofertą,
  • zestaw wydruków umożliwia łatwe projektowanie własnych, dowolnych szablonów wydruków,
  • możliwość automatycznego eksportu ofert do 40 portali ogłoszeniowych oraz na własny serwis internetowy.

Dodatkowe funkcjonalności, na które może liczyć klient:

  • Kalendarz pracy - umożliwiający planowanie zadań, spotkań z automatycznym powiadamianiem (przypominaniem) dla indywidualnych użytkowników oraz grup. Doskonale wspomaga zarządzanie spotkaniami wyjazdowymi oraz planowanymi w biurze.
  • Zintegrowany komunikator - umożliwia nawiązanie szybkiej rozmowy z opiekunem oferty pochodzącej z innego biura - członka systemu wymiany ofert - jak również szybkiej konsultacji z ekspertem zewnętrznym np. notariuszem.
  • Obsługa finansów w tym faktur, obsługa kasy, windykacja należności, automatyczne rozliczenia poszczególnych agentów, automatyczna aktualizacja kursów walut, rejestr dokumentów sprzedaży.
  • Jednoczesna obsługa wielu ofert lub klientów, bez konieczności przerywania pracy z bieżącym klientem lub ofertą.

Pokaż więcej

Zwiń

producent: PROTOSS sp. z o.o., www: http://asari.pl/e-biuro/

mediaRent

mediaRent

Program mediaRent umożliwia prowadzenie pracy całego biura, wyznaczanie zadań, komunikację pomiędzy agentami i klientami, tworzenie historii prac, prowadzenia notatek i wiele innych elementów, wpływających na wydajność pracy. Cechuje się wysoką kompletnością eksportowanych na portale ofert. Elastyczność programu pozwala dostosować stronę www biura do konkretnych wymagań, co pozwala na zachowanie oryginalnego wizerunku i brak ograniczeń.

System mediaRent pozwala m.in. na:

  • pełne zarządzanie ofertami wszędzie gdzie jest dostęp do internetu,
  • możliwość dodawania do ofert zdjęć, plików (np. pdf, zip, doc itd), materiałów video, wirtualnych wycieczek,
  • system udostępniany jest wraz ze stroną internetową, posiadającą unikalną szatę graficzną, formularz kontaktowy, kalkulator opłat, zaawansowaną wyszukiwarkę, wyświetlanie plików wideo oraz wirtualnych wycieczek (bez konieczności odwoływania się do zewnętrznych serwisów), przesyłanie ofert znajomym, newsletter, formularz deklaracji woli nabycia i wiele innych,
  • wydruki ofert pełne oraz przeznaczone na witrynę,
  • wszelkie zmiany nanoszone w ofertach widoczne są bezzwłocznie na stronie internetowej,
  • moduł do zarządzania na stronie internetowej materiałami tekstowymi, galeriami zdjęć, aktualnościami, bannerami i wieloma innymi elementami,
  • wyświetlanie map na podstawie wpisanego adresu nieruchomości,
  • statystyki pokazujące w formie graficznej ilość odwiedzin danej oferty z podziałem na dni,
  • możliwość opisów nieruchomości w trzech językach,
  • eksport ofert na wiodące portale oraz możliwość wymiany ofert z wybranymi biurami korzystającymi z mediaRent (nie ma konieczności dzielenia się ofertami z wszystkimi biurami),
  • do umieszczanych w systemie zdjęć może być dodawany znak wodny,
  • nielimitowana liczba stanowisk (łatwe zarządzanie użytkownikami z możliwością nadawania uprawnień),
  • możliwość importu ofert z innych programów do zarządzania nieruchomościami,
  • system CRM (kalendarz, zarządzanie klientami, notatki, wewnętrzne wiadomości do innych użytkowników systemu),
  • wieczysta gwarancja i pomoc techniczna.

Pokaż więcej

Zwiń

producent: Media Designers, www: http://www.media-rent.eu/

EstiCRM

EstiCRM

EstiCRM jest nowatorskim oprogramowaniem skierowanym do biur nieruchomości. Aplikacja w łatwy i przejrzysty sposób umożliwia zarządzanie ofertami, klientami i pracownikami. Zapewnia natychmiastowy i stabilny eksport ofert na portale nieruchomości. Jako usługi uzupełniające, producent oferuje firmową stronę WWW, pocztę oraz hosting - wszystkie narzędzia do prowadzenia nowoczesnego biura nieruchomości w jednym miejscu.

Podstawowe funkcje:

  • Zarządzanie relacjami z klientem: W EstiCRM klient może być właścicielem oferty lub nabywcą, może być zainteresowany kredytem. W jednym miejscu kontrola całej historii oraz realizacji. Szybkie i proste przeszukiwanie bazy ofert, szczegółowy raport z realizacji oferty. Automatyczne powiadomienia wysyłane są z taką częstotliwością jaką się ustawi w systemie.
  • Zarządzanie ofertami: Tworzenie rozbudowany opis każdej nieruchomości, szybka wyszukiwarka ofert. Przypominanie o konieczności kontaktu z właścicielem i możliwość skomponowania dla niego kompleksowego raportu z obsługi oferty. Zakończone transakcją, wycofane lub zawieszone oferty nigdy nie znikają z systemu, dzięki czemu można zbudować historię działalności sprzedażowej biura.
  • Szybki i stabilny eksport ofert: Automatyczne eksporty na wszystkie popularne portale nieruchomości. Oferty wysyłane już po 5 minutach od ich aktywacji w programie, prosty sposób dodawania i wycofywania ofert.
  • Nowoczesny kalendarz: Intuicyjny terminarz, zintegrowany z bazą klientów i ofert. Statusy zdarzeń pozwalają kontrolować działania, każde wydarzenie można powiązać bezpośrednio z ofertą lub klientem.
  • Zarządzanie zespołem: Aplikacja dostarcza zestaw informacji o pracy każdego agenta. Szereg działań i raportów z pracy poszczególnego agenta.
  • Transakcje i faktury: Baza transakcji oraz faktur w jednym miejscu.
  • Statystyki i raporty: Zaawansowany moduł statystyk umożliwia śledzenie i analizę wielu użytecznych parametrów związanych z transakcjami i płatnościami. Odwzorowanie danych na przejrzystych wykresach.

Aplikacja zaprojektowana zgodnie ze standardami User Experience (UX), jest intuicyjna, "lekka" i szybka w działaniu.

Pokaż więcej

Zwiń

producent: Nord Systems Sp. z o.o., www: http://esticrm.pl/

Realexpert.pl

Realexpert.pl

Oprogramowanie Realexpert zostało stworzone do zarządzania biurem, agentami i ofertami znajdującymi się w obrębie całego biura niezależnie od ilości stanowisk. Pozwala eksportować własne oferty na wiodące portale oraz na własną stronę internetową. Umożliwia łączenie się w sposób zdalny z własnym biurem i nadzór nad pracującymi agentami.

Najważniejsze cechy programu Realexpert:

  • program gromadzi oferty w lokalnej bazie danych, umożliwia dostęp do nich zarówno z sieci lokalnej jak i zdalnie z internetu,
  • prosty i przejrzysty sposób dodania oferty - wszystkie pola edycyjne znajdują się na jednej stronie, nie ma potrzeby przeskakiwania do innych zakładek/okienek co sprawia, że nawet osoba niezbyt obeznana z komputerem potrafi biegle obsługiwać program, automatyczne przekonwertowanie zdjęcia do odpowiedniego rozmiaru,
  • rozbudowana wyszukiwarka ofert pozwala na szybkie odnalezienie interesujących agenta danych,
  • zarządzanie bazą klientów - kojarzy poszukujących nieruchomości z odpowiednimi ofertami spełniającymi kryteria, umożliwia szybkie wyszukanie danych osoby poszukującej konkretnej oferty,
  • zapis oraz wydruk dowolnych zestawów ofert - może być zapisany w pdf lub wydrukowany na życzenie agenta, wybrane oferty mogą być także dodane jako załącznik do wiadomości e-mail - program umożliwia wysyłanie wiadomości e-mail bezpośrednio z programu do klientów wybranych z bazy lub wpisanych bezpośrednio do okna wiadomości,
  • kalendarz/terminarz z przypomnieniami oraz komunikator wewnątrz programu do przesyłania krótkich wiadomości tekstowych pomiędzy kontami agentów - po zalogowaniu informacja wyświetli się odbiorcy na ekranie,
  • eksportowanie ofert na wybrane portale oraz na własną stronę internetową biura,
  • zaawansowane opcje administratora - ustawienie uprawnień do dodawania, edycji i kasowania ofert, przywracanie skasowanych omyłkowo ofert i wiele innych opcji potrzebnych właścicielom biur do optymalizacji pracy agentów.

Pokaż więcej

Zwiń

producent: Realexpert.pl, www: http://www.realexpert.pl/

Jeśli na liście nie ma Twojego programu lub korzystasz z autorskiego oprogramowania skontaktuj się z nami.

Masz pytania związane z automatycznym eksportem ogłoszeń, przejdź do Centrum pomocy dla biur.

Używamy i uzyskujemy dostęp do cookies i podobnych technologii w celach statystycznych i realizacji usług. Możesz określić w przeglądarce warunki przechowywania i dostępu do cookies. Więcej...

Zamknij